| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 230 .. 458 459 460 461 462 .. 2110 .. 3757
14.08.12 11:20
isa.bella77 

Re: Bräute 2013

durch das, dass mer sehr genau scho gwüsst händ, was mer wänd, hämer alles relativ schnell chöne reserviere. Mer händ uh glück gha, dass alles nu frei gsi isch.

snet, ich verschicke eusi iladige s wenn im Dez. ich würd sus au so save the date chartene verschicke.

reebee min Schatz het mi zerscht usglachet, woni grad afa Plane han. Aber jetzt het ers u gmerkt, dass mer bi gwüsse reservatione chli münd vorwärts mache. Aber s wichtigschte hämer jetzt.

14.08.12 11:26
Reebee 

jo wenn mer gwüssi eckpfiiler hett, denn isch me scho guet debi. mir hend au als erschts de fotograf, de pfarrer, d'chile und d'location organisiert. de rescht chunnt denn mit de ziit.

14.08.12 11:38
Daninici10

nicht registriert

@isa.bella: das freut mi für eu. isch scho e erliechterig wenn d eckpünkt chan abhake.

wo hürated ihr denn wenn i froge dörf?

14.08.12 11:42
himbeer 

mir händ ja jetz s datum festgleit und werded hoffenltich i de nächste 3 wuche no chöne bespreche mit dj und fotograf. am weekend würdi mal no gern bi de abiglocation verbigah es aug voll go neh und ich erwarte die wuche no absag oder zuesag vonere location für die frei trauig. die isch zwar nur mässig wetterfest, aber wenigstens nöd ganz verusse.

d locations sind 700 meter usenand. cha mer das gmüetlich laufe mitere gsellschaft?

14.08.12 11:50
isa.bella77 

Reebee ja gnenau. De Chamers den chli gmüetlicher neh.

Daninici, mer gönd ufem bodesee ufs schiff und machend dert en freii Zermonie. Nachane gömer ins Bad Horn und fiiret dert mit eusne Gäscht. d Churzversion.....laaaaach

14.08.12 12:22
Daninici10

nicht registriert

@isa.bella: cool. du häsch de glich schön name wie mis mami (nimm mal a das da din richtige isch, isabella?) und ihr fiired i de gliche location wie mini eltere
Find i mega schö da mit de trauig uf em schiff und s bad horn isch ganz super.

14.08.12 12:25
Daninici10

nicht registriert

@snet: ja in dem fall genügts wenn ihr die einladungen ende januar verschickt.
Ihr habts ja richtig praktisch

Das mit der deko hat wirklich noch zeit. wobei unsere bezugsperson im dolder schon gefragt hat, wie gross unsere vasen sind kann ich noch nicht sagen. meine floristin besorgt die erst noch irgendwann in diesem monat. ganz so schnell bin ich nun doch nicht

14.08.12 12:39
Mime 

isa.bella77:
Daninici, mer gönd ufem bodesee ufs schiff und machend dert en freii Zermonie. Nachane gömer ins Bad Horn und fiiret dert mit eusne Gäscht. d Churzversion.....laaaaach

Hoi Isabella
Mini Eutere hei anno dazumal (auso vor 28 Jahr) ou zersch ufem Schiff und nächer im Bad Horn gfiiret. Und bis jetz hei si sehr e gueti Ehe wird auso es guets Zeiche si...

@problem mit de TZ: Wünsche nech gueti Entscheidigs-Stärki! Mini TZ isch im mom grad wäg und ohni empfang, aber wenn si de wieder do isch, bini feusefescht überzüügt, hüuftsimer de. hei zum glück scho mehreri grösseri aläss zäme planet, uf si chame sech würklech verla!

@location bueche: do bini noni so wiit. bi zwar geschter öppis speziells go aluege, jtz müesse mer nomou über d gäschtelischte, wüu dörte isch mit 60-70 lüüt vou... u süsch hoffi gits de scho ou no orte. ha jo morn frei, de chani nomou chli luege!

@fotograf: sorry, wirfe das thema nomou uf. mi schatz wott nid so vüu gäud usgä drfür und lieber si brüeder frage. klar, dä cha fötele, aber wett doch nid dr brüeder vom brütigam müesse s ganze fescht sech um fotis kümmere??? fingi ihm gegenüber nid fair.

lg @ all!

14.08.12 12:48
Daninici10

nicht registriert

@Mime: bi mine eltere sinds 29 jahr
sie händ allerdings e kirchlichi trauig gha und denn s fest im bad horn

14.08.12 12:59
Mime 

@daninici10
jo mini eutere hei ou zersch die kirchlechi trouig gha, denn si si ufs schiff und denn is Bad Horn... Und i bi überau scho im Buuch vo mim Mami mit debii gsi weiss glich nüt meh...

1 .. 230 .. 458 459 460 461 462 .. 2110 .. 3757
schnell   eigentlich   Hochzit   gspannt   schaffe   irgendwie   natürlich   vorallem   Kollegin   bearbeitet   einfach   richtig   wirklich   natürli   himbeer   eigentli   langsam   Zeremonie   Zuletzt   Problem