| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 232 .. 462 463 464 465 466 .. 2112 .. 3757
15.08.12 08:18
LadyWolverine 

Re: Bräute 2013

@Trauring
Daninici das isch jo de Wahnsinn! Muesch denn unbedingt emol zeige ;)
Mir hend jetz 3003 € usgeh. Bechömme abr diä MwSt usem Dütsche retour.
Find de Betrag no luschtig ^^ 13.03.13, 3003, mir hends mit de 3er ^^
Eusi Ring sind rosé-wissgold-rosé und ich ha 13 Steinle am Ring, 1 drvo e Herz-Diamant

@Location
Jo ich denk au de Buurehof isches beschti :) Ich werd emol e Offerte afroge, was eus s Ässe denn für 150 Lüt no würd koschte.

@Mona
super, dass du DIS Chleid gfundä hesch :) Jo, dr WOW-Effekt muesch denn scho si :P
Maggie Sottero seit mir persönlich jetzt nüt...

15.08.12 08:19
Valeria01 

Re: Bräute 2013

@apero

ich würd au de Buurehof neh... s'atmosphäre isch sicher eifach besser und romantischer...und wenn du seisch es passt au besser zu eu denn isches ja perfekt

@ Kleid

Kenni ja, tönt mega! hesch es Foti gmacht?

@all
Ich möcht gern für euses zivile d'Iladige selber bastle... D'farbe sind rosa, lila, beige... S'^rosa Papier hani scho (vonere Forumskollegin kauft )
Sthema isch Engel... irgenwie möcht ich das durs ganze dureziieh... also au i de Iladige...numme weiss ich nöd wie...hender e Idee...? ich muss ebe langsam afange bastel... im Dez wottis verteile... mier hüüratet am 14.02.2013

lg Valeria

15.08.12 08:25
Daninici10

nicht registriert

Re: Bräute 2013

@Valeria: sehr schöns thema
wie wärs wenn d iladige als engelflügel machsch? also d form vom flügel usschnide und evtl federli anechlebe

15.08.12 08:26
LadyWolverine 

Re: Bräute 2013

@Valeria

S rosa Papier nimmsch für was? Für die Karte an sich?

Du chönntisch us dr Vodersite die einte Site als Engelsflüegl usschniede, dass mer ufs Innere vo der Charte cha luege. Wenns Papier rosa isch, denn chasch z. B. es cremefarbenes Inlay neh, was denn dure schient und vilicht es violetts Band denn no.

15.08.12 08:27
schmetterling84 

Re: Bräute 2013

Guete morge mädels

Uiii dir heit die letschte Däg megavgas gäh.....

Fotograph: also mir nehme öbber wo mir kenne, si macht wunderschöni föteli und isch grafikerin.... So cha sie au dämentsprechend d bilder bearbeite und d chärtli gstalte.. Mi problem isch wenn mir ä richtige fotograph nehme, will dä jo si job richtig mache... Und denn hei mir ewigs langi shootings und i will mis fest gniesse! Will lieber so momentufnahme.. Klar will i au föteli vo eus zwoi wo gstellt si, aber a dr letschte hz wo ig gsi bi het dä fotograph immer nur vo eim ort us föteli gmacht wie d lüt s brutpaar beglückwünsche.... Und denn chunnt no dr zue, dass mir 3 hobbyfotographe ar hz hei, und us erfahrig, hei die immer dr fotiapperat drbi und mache dr ganz obe föteli.... So hei mir vom fest denn gaaanz ä hufe und dass sind immer hammer fotene! Uii chli lang worde!

@ sanis oh damast ring reize eus au... Vo wo heit dir die? In dr schwiz ha ig leider chum öbis gfunde....

@mona wow, so schön für di... Und wenn du sogar drvo träumsch muesch es neh....

TZ: erwartet dir alli dass d tz euch so richtig mithilft? Also bi mir wirds jo mi schwöster sie isch im 8 monet schwanger und ihres chind isch a euser hz 8 mönet alt... I erwart nüt vo ihre will eifach dass sie bi gwüsse sache drbi isch... Für unterhaltig etc. Hei mir extra es päärli als tätschmeister gfrogt.... Bi mir isch immer klar gsi dass si tz wird, aber frog mi mängmol welli "kriterie" muess ä tz erfülle?

Isch lang worde sorry, aber ha zyt mir hei hüt fiertig bi eus

15.08.12 08:33
Daninici10

nicht registriert

Re: Bräute 2013

@LadyWolverine: isch 3 au dini lieblingszahl?
das sind üsi ring. has scho mal zeigt. din tönt sehr schön mit em herzli

Daninici10:
Also i ha de verlobigsring a de linke hand und ha denn eifach e fiins diamant-band als ehering wo i denn dezue träg.

Min Schatz het en 6 mm Platinring






15.08.12 08:37
Daninici10

nicht registriert

Re: Bräute 2013

Hallo schmetterling

ha grad vorher a di denkt. das di scho e wili nüme gseh ha do ine

bi mir ischs eigentlich scho so das tz au nöd so viel mache mue. liet do dra das i en kontrollfreak bi und alles wo i cha selber mach
wichtig isch mir eifach das sie bi mir isch, v.a. am grosse tag und das i sie immer um rat froge cha

15.08.12 08:39
MaLu 

Re: Bräute 2013

guete morge ladies..

@ anette, i würd mi o füre burehof entscheide. wenn scho nur uf eire site d plache dran wär und denn viel lüt i dere schüür, denn wärmt das o chly. und villecht het ja di kolleg no e vorschlag, wie dir das chönntet heize. es git ja bure wo so maschine hei zum z heu oder dr tabak besser tröchne, villecht chaner so eini inesteue bevor dir chömet und so richtig gas gäh

@ ring, die hei mir no nid. e bekannte vo üs isch goldschmid und het üsi verlobigsringe gmacht. i cha mir vorsteue, dass mir mau zu ihm göh gah luege. aber das wetti gred no nid mache.

@ engel, i finde d vorschläg vo daninci und lady wolverine guet. wenns e charte wär wo vore zwe site zämächöme, chönntsch sogar uf jedi site ei engelsflügel mache, so dass si wenn si zue isch, zämä si.. hmmm chunnsch nache..?

@ tz, ja schmetterling, ha mi o scho gfragt, was genau eigentlich mini erwartige a mini tz si. eigentlich mache mir sehr viel säuber und si si houptsächlech so chly fürs "gmüet" und d begleitig wie chleiderchouf etc derbi. also am liebste wetti eifach, dass üsi tz sech so richtig freue und mitfiebere - aber das isch villecht chly viel erwartet, so früeh im vorus??

@ mona, so schön! freue mi gred für di!

Zuletzt bearbeitet am 15.08.12 08:40

15.08.12 08:41
LadyWolverine 

Re: Bräute 2013

@Valeria
Ich weiss, mer gsehts nit eso guet, abr so in etwa hani gmeint.
Find den Spruch mit de Flüegel no schön für so öppis ;)
Sorry fürd schlechte Quali, abr ich cha im Büro nit eso baschtle :P
Das gäle, sett s Inlay si, was mer denn nebe de Flüegel cha useluege gseh ;)



@Daninici
Nai, meh 13 :P Abr 3 isch au guet

Das isch min Ring. Mer gseht numä 6 vo de 12 Steinle bi dere Ansicht.
Sind abr je 6 obe und 6 unte, sodass es mit em Härz denn 13 git :)

Und eusi Gravur inne isch
Name (Doppelringe) Name ~ 13.03.13



@schmetterling
Nai s goht mir nit ums vil helfe vorbereite odr baschtle odr organisiere, sundern um öpper wo sich mit mir tuet freue und mitfiebere ;) Woni weiss die Person het würklich Freud dran, dass ich hürote...

@MaLu
Jo de Buurehof wirds glaub denn au si :)

*lach* Jo genau so gsehni das au mit de Trauzüügin ^^ Sie muess aifach DRBI si ;)

Zuletzt bearbeitet am 15.08.12 09:00

15.08.12 08:42
Valeria01 

Re: Bräute 2013

@ Illadige...

ja s'rosa papier hani eigentlich fürd iiladige denkt... wenns denn nöd passt kaufi beiges...
das weg de Form hani au denkt chan mer aber irgendwie d'Umsetziig nöd vorstelle resp. wie bastle...

Ladywolverin hmmm ja das wer e gueti idee... muss mer überlegge wie ich das chan umsetze...

 1 .. 232 .. 462 463 464 465 466 .. 2112 .. 3757
natürli   eigentlich   langsam   himbeer   gspannt   irgendwie   natürlich   schaffe   vorallem   wirklich   richtig   Zeremonie   Hochzit   Zuletzt   Problem   einfach   bearbeitet   schnell   Kollegin   eigentli