Bräute 2013 |
|
1 .. 232 .. 462 463 464 465 466 .. 2112 .. 3757
|
|
|
|
15.08.12 08:25
Daninici10nicht registriert
|
Re: Bräute 2013
@Valeria: sehr schöns thema wie wärs wenn d iladige als engelflügel machsch? also d form vom flügel usschnide und evtl federli anechlebe
|
|
|
|
|
|
15.08.12 08:37
Daninici10nicht registriert
|
Hallo schmetterling
ha grad vorher a di denkt. das di scho e wili nüme gseh ha do ine
bi mir ischs eigentlich scho so das tz au nöd so viel mache mue. liet do dra das i en kontrollfreak bi und alles wo i cha selber mach wichtig isch mir eifach das sie bi mir isch, v.a. am grosse tag und das i sie immer um rat froge cha
|
|
|
15.08.12 08:39
MaLu
|
guete morge ladies..
@ anette, i würd mi o füre burehof entscheide. wenn scho nur uf eire site d plache dran wär und denn viel lüt i dere schüür, denn wärmt das o chly. und villecht het ja di kolleg no e vorschlag, wie dir das chönntet heize. es git ja bure wo so maschine hei zum z heu oder dr tabak besser tröchne, villecht chaner so eini inesteue bevor dir chömet und so richtig gas gäh
@ ring, die hei mir no nid. e bekannte vo üs isch goldschmid und het üsi verlobigsringe gmacht. i cha mir vorsteue, dass mir mau zu ihm göh gah luege. aber das wetti gred no nid mache.
@ engel, i finde d vorschläg vo daninci und lady wolverine guet. wenns e charte wär wo vore zwe site zämächöme, chönntsch sogar uf jedi site ei engelsflügel mache, so dass si wenn si zue isch, zämä si.. hmmm chunnsch nache..?
@ tz, ja schmetterling, ha mi o scho gfragt, was genau eigentlich mini erwartige a mini tz si. eigentlich mache mir sehr viel säuber und si si houptsächlech so chly fürs "gmüet" und d begleitig wie chleiderchouf etc derbi. also am liebste wetti eifach, dass üsi tz sech so richtig freue und mitfiebere - aber das isch villecht chly viel erwartet, so früeh im vorus??
@ mona, so schön! freue mi gred für di!
Zuletzt bearbeitet am 15.08.12 08:40
|
|
|
|
|
|
1 .. 232 .. 462 463 464 465 466 .. 2112 .. 3757
|