| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 233 .. 463 464 465 466 467 .. 2112 .. 3757
15.08.12 08:47
Daninici10

nicht registriert

Re: Bräute 2013

@LadyWolverine: ui sehr schön din ring. mir gfallt das herzli soo

mini zahl isch 3. han 3 3 i mim geburtsdatum
mir het mal so en psychologin gsait das so viel 3 im datum nöd guet sind. seged so nervösi mensche

@Valeria: so i dem stil. isch glaub nur chli kitschig wenn s rosa papier nimmsch. wär beige scho edler

Datei-Anhänge
Angel-Wedding-Invitation-Theme1.jpg Angel-Wedding-Invitation-Theme1.jpg (3x)

Mime-Type: image/jpeg, 27 kB

15.08.12 08:47
himbeer 

Re: Bräute 2013

hallo ihr alli!

RING händ mer nonig, aber ich denk ich wird au es schmals band mit diamäntli neh und min schatz denn au öpis passends. ich möcht ihn gern am gliche finger wie de verlobigsring träge denn, ghöred sogar praktischerwiis zäme und denn passts au schön.

CHARTE bini nochli früeh dra, machi denn erst nächst jahr, aber mini kollegin macht netterwiis wahrschinli hüt eusi STD charte und ich cha sogar 70 Stuck gratis drucke lah über en arbeitskolleg... mega nett, ha mi scho sehr gfreut!

CHLEID isch au nochli früeh, aber ich lueg schomal chli ume was für stil mer würded gfalle und was für marke. gester hani zerst no e kollegin müesse beruhige wo plötzlich ihres bruutkleid nüm schön findt... sie hürated im dezember :-)

PLANIG gaht au wiiter, am weekend chönd mer i de location verbigah und ich ha scho en riese fragekatalog zämegstellt wo mer denn müend abhake det... denn chani au grad luege öb mer d location selber grad als schlechtwettervariante für die frei trauiig chönd neh. wär natürli ideal... nur was schribi denn uf d iladige? bi schönem wetter det, bi schlechtem wetter ame andere ort? das isch ja au komisch.

15.08.12 08:47
Elise 

Re: Bräute 2013

Apero: Ich würd au dä Buurehof neh, finde das cool und bietet vil Möglichkeite.

Ring: Mir händ immer no d Hoffnig, dass Fr. 3'000.00 langet - aber mir hend ussert bi dene Konfigurator im Internet au no nöd gross umeglueget - hät ja no Ziit.

@ Mona: Wow es Maggie Sottero Chleid - so cool, da hetts mega schöni debi, weles Modell häsch usgsuecht? Sind aber no relativ tüür, nöd? Han mich bim umeluege im Internet ines Maggie Sottero Chleid usere ältere Kollektion verliebt ka - jetzt isch es aber doch was zimlich anders worde

15.08.12 08:58
schmetterling84 

Re: Bräute 2013

@daninici jo ha es mega strengs wucheend gha und bi bitz chrank... Aber hüt habig frei und gester habig ebe chli fliessig miesse si.... Ha ä spezielli wuche... Mo frei, di schaffe, mi frei, do schaffe und am fritig wieder frei, denn hürotet mi schwöschter......

Zum thema tz: glaub eifach das die wo sich nid mit eim chönne freue selber sich das wünsche und iversüchtig si.... Nidisch... Oder eifach nid chönne sich mit öberem freue! Vo mierä tz mi schwöschter erwart ig gar nüt, si isch im 8 monet und s chind isch a euserer hz 8 mönet alt. Für mi isch eifach klar i will si... Si stoht mir am nöchste, sie würd alles für mi mache und gäh..... Und sie kennt mi besser alsnirgendöbber anders.... Wäg dem bi ig au am fritig ihri tz und gotti wird i au, will mir eus eifach vertraue.... Und das isch s wichtigste emel für mi!

15.08.12 09:01
schmetterling84 

Re: Bräute 2013

Zerbrich mir dr chopf.. Will minerä schwöster am fritig öbis alts und usglehts gäh aber was? Sie het leider sich schmuck gchauft.... Ha ihre ebe es chetteli wellä uslehne, aber ihri schwiegermuetter het ihre eis gchauft und si cha denn jo schlecht das nid alege.... Und alts.... ? Hmmmm.... Bi ratlos!

15.08.12 09:05
himbeer 

Re: Bräute 2013

händer nöd no irgend es alts chlieses spielzüg oder so us de kindheit? sie chönnts ja denn is täschli tue. oder muess mer die sache am körper träge? ich hett zb sones alts setzkastefigürli

15.08.12 09:08
LadyWolverine 

Re: Bräute 2013

@Alts und usglehnts:
Hesch nit noch es Paar Ohringli (dezente), wenn sie es zwoits Paar Ohrlöcher het?
Odr es paar dezente Spängli für ind Frisur?
Es Fussketteli isch au no guet, wil mers nit grad gseht und der Platz quasi no frei wär ;)

@Valerie

Vo wo bisch eigentlich?

Zuletzt bearbeitet am 15.08.12 09:08

15.08.12 09:17
Mona83 

Re: Bräute 2013

hui chumä fast nöd nachä mit läsä. :-)

also mis chleid woni mi verliäbt han isch das: http://www.maggiesottero.com/dress.aspx?...keywordType=All

15.08.12 09:18
schmetterling84 

Re: Bräute 2013

Jo das mit öbisem für is täschli wers no! Bi grad unsicher was si für ohreringli het... Si isch meh dr kitschschmuck träger und i ha nur echte.... Hoff i find öbis passends... I dä hor het si so curlis.... Muess no chlinüberlege...

Lady wolverine... Ha din artikel i dr zitig gläse..... Bi dr überschrift isch mir klar gai, dass das nur du chasch si

15.08.12 09:21
Valeria01 

Re: Bräute 2013

@ Illadige

Woooww Daninci die sind de hammer aber ebe wered scho kitschig... ich mache mal en Prototyp und zeig sie au denn...wenigstens hani e Idee :) danke eu allne viel viel mal

@Ring
mier wartet no uf e Offerte aber mier hend chli breiteri ring schon Rund obe also nöd flach.. Helfti wiisgold helfi gelgold und ich han i de Mitte en streife Diamante da i de CH wer de unbezahlbar... mier lönd en eus z'italie mache... nimmt mi wunder wieviel er dert choschtet...

@ Kleid
Ich glaubes ich luege Endi das Jahr afangs nöögst Jahr... das fürs Zivile hani scho... würd eu gern s'Foti ufelade aber irgendwie gats nöd

@Planig
Sind mer eigentlich guet dra..

Zivil hendmer scho:
Termin reserviert
Kleid hani scho
Azug min Schatz au fehlt no Kravatte und Hemd
Ring tusched mer eusi Fründschaftsring
Rinküssi hani
Coiffeur und Kosmetikerin hani au scho fürs zivile
Apero ort hani und die wo mer de Apero macht au muss eifach no zemehokke

Kile
Termin res.
Restaurant res.
DJ res.
Ringe (warten auf Offerte)

hmm das wers in etwa :)

lg

 1 .. 233 .. 463 464 465 466 467 .. 2112 .. 3757
schaffe   eigentli   eigentlich   wirklich   Zeremonie   vorallem   einfach   natürlich   himbeer   Kollegin   natürli   gspannt   irgendwie   Hochzit   richtig   langsam   Zuletzt   Problem   schnell   bearbeitet