| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 238 .. 473 474 475 476 477 .. 2117 .. 3757
15.08.12 15:37
Lus

nicht registriert

Re: Bräute 2013

@Sanis
Jaja i wohne schön zwünsche Thun und Bärn
Irgend ame örtli wärde ou mir hürate ;-) u schliesslech sis ja nid nume d orte und d rüüm wos usmache, sondern vor allem die lüt womer gärn het dases dr schönscht tag wird :-)
Ds Apero weisi no nid wo (heschmer e tipp? ) und ässe wärde mer de wahrschindlech am Thunersee

15.08.12 15:47
Sanis

nicht registriert

Re: Bräute 2013

Mir wohnä o zwüschä Thun und Bärn...

Hmmm Apero...isch haut um Thun umä chli a Budget frag...
äs giäb da z Schloss Schadou odr Oberhofä

Kollegä heis im Gwattzäntrum gmacht und si mega happi gsi.. aber mä ghört vrschidänäs

Location für am Abä heit dir de scho?
Tüät dir i däm Sinn klassisch mit Apero und Bankett z Nacht?

15.08.12 15:54
Lus

nicht registriert

Re: Bräute 2013

Hei Sanis
Ha grad gseh das i im nachberdorf vo öich wohne :-) lustig
Ja z gwattzänturm isch üs ou empfhole worde und da wotti itze de mau ga probeässe :-) oder d holinde isch ou bekannt... ds schloss schadau isch mer eifach z tüür. we de irgendwie 5 häppli pro person chum zaubar si.. phuuuu :-) ds schloss oberhofe wär ou super, zumau mer dete ja ou grad gäbig cha hürate ;-)
Mir gö ir nöchste zyt mit üsne trouzüge d möve in fulesee ga aluege. d trouzüge hei gmeint: es restaurant wo e hafe het für boot wäri ideal... hmmm ;-))
mir fiire mit wenige lüt (ca 20) ganz normau ds standesamt, apero und am abe eifach es gmüetlechs nachtässe ohni grossi party. u ca. 60 lüt chöme eifach nume zum apero.
wüsse das mir hürate dües afange mis mami und mini schwo und ganz weni fründe. s wird langsam zyt ds schwigermami in spe und mi vater ou izweihe ;-)
wo düet dir de fiire?

15.08.12 16:08
Sanis

nicht registriert

Re: Bräute 2013

Luschtig Luschtig äs Brütli us mir Gägend...

Holindä.. der vercherä minär Eutärä öpä... isch leider mitlerwilä o mega Tür.. .Stuckis wüssä eifach nüm wasi wei höischä... aber d ussicht und z Lokau isch natürläch dr hammr...

Mir gö mit dä Brüätschä, Eutärä u Grosseutärä ufä Ziviler am Nami... und o mit ihnä gö mir ga ässä... wüssä no nid wo... irgenwo zwüschä Interlakä und Münsigä...

Am Abä hei mir z Felix (ex. Coloseo) z Münsigä gmiätät und de hei mir de di grossi Party mit ca. 100 Lüt.

15.08.12 16:13
Lus

nicht registriert

Re: Bräute 2013

Darfi frage, bisch du scho dete wode itze wohnsch ufgwachse? Da mir dr glich Jahrgang hei simer allefalls scho zäme id schueu?
Öies Fest tönt ou guet, s isch natürlech super we dir ds Felix grad heit chönne miete! mir si äbe gar nid so die Partylüt u drum wettemer eifach es gmüetlechs Nachtässe :-) u i wott ou nid aui tante und unggle oder lüt am ganze fest derbiha woni eigentlech schüsch ke kontakt ha! drum simer eigentlech nume es chliiises grüppeli :-)

15.08.12 16:20
Sanis

nicht registriert

Re: Bräute 2013

Nei bi z Belp ufgwachse... und hiä kenni leider eigätnlich no niämr ussärt di diräktä Nachbarä.

Mir hei äs riesä umfäud... u därum machä mir när ä party... mir vrmögäs eifach chlicht wäg nid aui zum Bankett ässä itzladä... u glich wetti irgendwiä aui drbi ha... därum ischs itz so cho


Wenn hüratät dir scho wieder?

15.08.12 16:25
Lus

nicht registriert

Re: Bräute 2013

üs geits ähndlech.. mir hei am würkelche fest aui die derbi vo zum änge familie- und fründeskreis ghöre.. .(ca. 20) aui andere dörfe eifach as apero cho. s ischis ou z tür und irgenwie mani nid über 7egge verwandti lüt derbi ha bim ässe weni schüsch ou ke grosse kontakt ha :-)
mir wette ca. imene jahr hürate, aso Juli/August 2013 :-)
itze geits de scho gli as chleiderusläse :-) ha gläse dass du ou eini vo dene Brütlis mit chli grössere Oberwiti bisch... u i frage mi scho die ganzi zyt: het es trägerloses chleid würklech?

15.08.12 16:29
Sanis

nicht registriert

Re: Bräute 2013

Ja tragä 85 E ...

Ig ha scho äs trägerloses abächleid und das isch apasst wordä und het auso supr.. o bim tanzä.

aber itz bim Brutchleid lani no ä Neckholder la machä... Mis Chleid het im Dekoltee ganz vou Strass und de ungerbricht dr Neckholder no chli... aber häbä tuäts sichr o ohni...

Mit wäm geisch ga usä läsä?

15.08.12 18:25
Sanis

nicht registriert

Re: Bräute 2013

Hiä no ä Link zum Thema Berner Standesamt...

http://www.20min.ch/schweiz/news/story/W...raten--26196862

Isch auso nid nur üs chli komisch igfahrä dä Standort...

15.08.12 20:30
jasi86 

Re: Bräute 2013

hallo mädels....


ich bin so happy wir haben gerade unser hochzeitslied (1.tanz) ausgewählt..... das heisst mein schatz hat es ausgewählt....

aerosmith i dont want miss you....

 1 .. 238 .. 473 474 475 476 477 .. 2117 .. 3757
Hochzit   richtig   vorallem   wirklich   schnell   natürlich   irgendwie   himbeer   Zeremonie   gspannt   Zuletzt   eigentli   Kollegin   natürli   Problem   bearbeitet   eigentlich   einfach   langsam   schaffe