| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 238 .. 474 475 476 477 478 .. 2118 .. 3757
15.08.12 20:31
Elise 

Re: Bräute 2013

Sanis, das hett ich au nöd lässig gfunde das Ort.
Mir händ üs au extra es schöns Ort gsuecht, da mir nur zivil hüroted, choschtet jetzt halt au zuesätzlich, aber für üs passts.

15.08.12 21:26
LucyLu 
Re: Bräute 2013

Ihr sind ja hüt wahnsinnig fliessig gsi

Weiß grad gar nüm über was ihr alles gschriebe händ....

@ Mona83: dis Chleid gfallt mir uuuuuuhhhh guet! Hammer Mega schön!

@ Blueme: uii also über das hani mir na kei Gedanke gmacht. Weiß nöd emal was für Blueme, dass lueg ich den nächst Jahr ah... Was ich aber weiß isch dass ich kein zweit Struss möcht und für mini TZ möchti au gern es Bluemearmbändeli. Ob ich min Struss tue werfe weiß ich au nanig, denke eher nöd da die meiste scho ghürate sind oder werdet...

@ Valeria: weisch scho zu wellem Florist das gahsch? Chum ja vo dinere Umgebig...

@ Fotograf: mir händ en Hobby Fotograf für ca. 12h für 2200.-, mit Fotirecht, Online Galerie aber ohni Fotoalbum da ich das möcht selber mache, liebe Fotialbe mache

@ Chleid: wird so im Oktober November mal go luege gah...

@ Wunschliste: mir wohnet sit 7 Jahr Zäme und händ alles, möchtet drum gern en zuestupf ad Hochziitreis. Mir händ ä Hompage gmacht wo mer chan Teilbeträg Schenke, z.b. für an Flug ane, en Schnorchelusflug, Candlelight Dinner etc.

@ TZ: Mini TZ isch Mini Schwöster, leider interessiert sie sich au nöd sooo fest dafür. 1. Isch sie frische Singel, 2. Wot sie nie Hürate und 3. Hät sie ganz anderi Sache im Chopf. Aber für mich isch es okay, mache sowieso alles selber da ich wie du Daninici10 en Kontrollfreak bin drum isch es denn au besser so. Aber wennich öpis tue verzehle oder zeige isch sie denn scho interessiert, isch aber nöd so chribelig aber sie wird das sicher guet mache will sie genau weiß wie ich mir de HZ Tag vorstelle tue.
Hoffe für all wo nöd happy sind mit de TZ dass ihr ä Lösig findet.

So, ha glaub überall min Senf däzue gäh selber Schuld wenn ihr soooo viel schriebet *haaahaaaa*

Grüessli

Zuletzt bearbeitet am 15.08.12 21:28

16.08.12 07:15
MaLu 

Re: Bräute 2013

guete morge zämä ..
das geht mir grade zu schnell
aber eines muss ich doch kurz loswerden

@ sanis, bi o in belp ufgwachse

und für alli andere e schöne tag - trotz rägä

Zuletzt bearbeitet am 16.08.12 07:15

16.08.12 07:19
Daninici10

nicht registriert

Re: Bräute 2013

@jasi: sehr schöns lied. het din schatz guet usgsuecht

16.08.12 07:39
Lus

nicht registriert

Re: Bräute 2013

@Sanis
Hihi dä Bricht isch ja super :-) Äbe, z Bärn im ZA z hürate chunnt ganz bestimmt nid i Frag. Dr ganz Ruum isch ja rächt kahl und nume in Wiss ghalte. Da het e Lichehalle meh Charme! :-) Schad chame z Schlosswil hümme hürate, was wäri perfekt gsi dete!
I ga mis Chleid mit mire Trouzügin und mim Mami ga usläse und när blibt das es grosses Gheimnis bis zum Hochzyt :-)
Und ja, i trage säuber 85F und drum hani scho rächt Bedänke, öb das de ou het. Nid dasi de dr ganz Tag am Chleid umezupfe bi I wott de ca. im November z Riggisberg mau ga luege, fröie mi scho itze

Zuletzt bearbeitet am 16.08.12 07:46

16.08.12 07:49
LadyWolverine 

Re: Bräute 2013

Uiuiuiuiuiuiuiuiui wieso schribet dir immr so vil, weni nit online cha si???

Zu irgendöppisem hani no öppis welle sagä, abr ich wais nüm was es gsi isch ^^
Vilicht fallts mir jo no i ;)

@Struss
Ich wird de Bruutstruss nit werfe, abr ich heb de Struss vom zivile uf, was jo numä 3 Tag vorher isch.. Denn isch de Struss au no guet.
Ich wott i mim Struss cremefarbige und violetti Rose und es paar orangene Callas.
Sett zu eusem Farbkonzept passe ;)

@TZ
Hüt isches sowit :/ S Gespröch stoht a...
Was mach ich, wenn sie's nit vrstoht? :(

@Iiladige

Ich ha gescht wieder chli wiiter gebaschtlet :)

Erschtmol bi allne de 'Rand' unte abgschnitte und de "Titel" druf gschribe:



Denn s Föteli und diä Härzli ufgeklebt:



Und wenn alli Inlays parat sind, chömme no 2 Löchli oben ine, wo e violetti Schleife dri gebunde wird :)

Wie findet ihr's? Isch halt schlicht..

@Einzugs-Lied
Het eini vo euch Brütlis "Pachelbels Canon" für de Izug ind Chilä usgsuecht?
Wenn jo, wie laufet dir ine? Direkt am Afong odr ab dr 2. Minute wenn's 'richtig' los goht?

16.08.12 07:53
Lus

nicht registriert

Re: Bräute 2013

Ui LadyWolverine, da bisch aber flissig gsi :-)
Mir si ou scho chli am ustüftle was de sötti drinne stah. Da mir vieu Gescht hei vo nume as Apero chöme (ohni Trauig und Fescht am Abe) ischs no so schwirig dr passend Text z finde....
U bide Blueme isches klar: Callas, Callas, Callas oder Rose... aber die si so klassisch

16.08.12 07:58
Daninici10

nicht registriert

Re: Bräute 2013

@LadyWolverine: wow du häsch ja lles ge. bisch sicher lang dra gsi?
sind sehr schön worde

16.08.12 08:08
bergeri 

Re: Bräute 2013

Guata Morga Brütlis

Iar sin do immer so fliessig am schriba i chuma gär nümma noh. Bi üs isch z'Thema Hochzit momentan abiz still gleit do miar jo schu sooo viel hen, hen miar gseit miar fön erst im Herbst wieder ah mit plana und organisiara.

@isa.bella: also irgendwia stoht bi miar immer: isa.bella will/kann keine privaten Nachrichten erhalten. i erklärs diar jetz aber do:

also miar hüroten do zivil und gön an Tag spöter für ei Wucha uf a Krüzfahrt (Mittelmeer) und irgendwenn in dera Wucha isch denn no a Zeremonie ufem Krüzfahrtschiff.

16.08.12 08:08
LadyWolverine 

Re: Bräute 2013

@Lus

Denn mach doch eifach "Liebi/Liebe ... Mir lade dich/euch härzlich zu eusem Trauigsapéro am xx.xx.xxxx ab de xx in xxxx y. Mir freue eus uf dini/euri Zusag bis am xx.xx.xxxx"
So öppä?

@Daninici
Merci :)
S goht, öppä e Stund? Sind jo numä 13 Chärtli ;)

Jetz isch mir wiedr igfalle was ich no ha welle schribe..
Wil dir jo alli (odr die meischte) Geld wend...
Falls es öpper nonig glese het, ich ha es chlises Gdichtli gschribe, wils mir unangenehm gsi isch z sagä, dass mir numä Geld wenn ha...

"Was kann man euch schenken?" "Was könnt ihr brauchen?"

Das sind die Fragen, die vor jeder grösseren Feier auftauchen.



Tischtuch, Bettwäsch' und Konsorten

Müssen wir bei uns nicht horten

Geschirr und Gläser sind zwar nett

Doch unser Haushalt ist komplett

Wenn ihr uns etwas schenken wollt

Dann bitte kein Tafelsilber oder -gold

Ein Batzeli das wäre fein

Da sagt auch unser Konto nicht nein

Denn die kleinen Wünsche von denen wir träumen

schütteln sich nicht von den Bäumen

Für die Flitterwochen wär' es gediegen

Das ein oder andere Scheinchen zu kriegen

Wir hoffen unser Wunsch ist nicht unverfroren

Denn sonst würden wir rot bis über beide Ohren

Aber ihr kennt es ja selbst, die lieben Geschenke

Die füllen die Truhen, Kisten und Schränke

Wir freuen uns sehr über eine kleine Spende

in des Brautpaars dankende Hände

~



© Anette Wiendl


:)

 1 .. 238 .. 474 475 476 477 478 .. 2118 .. 3757
wirklich   langsam   natürlich   irgendwie   schaffe   eigentli   Problem   bearbeitet   natürli   richtig   Kollegin   schnell   Zuletzt   eigentlich   einfach   himbeer   Zeremonie   Hochzit   vorallem   gspannt