| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 239 .. 475 476 477 478 479 .. 2118 .. 3757
16.08.12 08:09
Valeria01 

Re: Bräute 2013

@Himbeer und LucyLU
ich han eine gseh Goldmann heisst de aber ich kenn ihn nöd... muss mal go luege... wott eifach eine us de Umgebig...wott mi nöd stresse mit abhole...
am kirchliche nimmi denn aber wahrschindli eine i de nöchi vo de Kile... z'Dübi
D'Deko uf de Tisch im Resti mached sie mir... hend en Spiegel mit Rechaukerze und ich holle i de Ikea schöni Rosa Töpfli dun sie Dekoriere und denn kaufi e Orchidee... bring das alles d'Wuche vorher verbii und denn stelledses uf ...

@Oberwiiti
Ich han es 85D und bin mer au am überlegge obi es trägerloses Kleid chan trääge... das fürs zivile ghat nöd soo... es het under de Brust no sones Band und das wird chli verdruukkt ez gangi zu de schniiderin go luege was mer chan mache...ev. mussi träägerli anemache...aber a dem kirchliche wotti eigentlich ebe keini...

@Kontrollfreak melde mich au bi eu ah... min GG seit ich seg echt too much

@LadyWOlverin ich wünsch der ganz viel Kraft udn Durchhaltevermöge bi dem Gspröch... hoffe das alles guet chumt

@IIzugslied
Ich wott au das aber mim Schatz gfalts nöd... ev chanen no umstimme
aber ich würd erst ab de 2 min inelaufe...vorher isches chli z'langwillig

@Illadige
Sind meeega schön worde...

@mini Iladige...
Ich han sie gester mim GG zeiged... han ja extra rosa Papier kauft...er findet schön aber nööd! mit rosa Papier...chani scho verstah..! mich regt numme uf dasi rosa Papier kauft han!!

so fertig jetzt
LG Valeria

16.08.12 08:09
Reebee 

Re: Bräute 2013

@ladywolverine
ja, ich werde au das lied ha. han mer aber nonig so gnau überleit weni loslaufe.

tolli iladigscharte übrigens :)

Zuletzt bearbeitet am 16.08.12 08:10

16.08.12 08:22
isa.bella77 

Re: Bräute 2013

hallo Zäme

Wow fliessig.

lus, ich han au 85 D, und ich han es chleid mit Corsage probiert. es het super ghebet. Ich wirde au eis ohni träge alegge. Aber en guet gschnürrti Corsage.

Blueme: ich wirde Orchidee neh. ich finde die uhh schön.

TZ: ich bin uh zfride mit minere. Es isch mini Schwe. Sie git sich uhh müeh. Trotz dass ich en kontrollfreak bin.

Jetzt wo alles chli reserviert isch, chanis au wider chli ruhiger neh. Min Schatz muss de ganz Sept in WK, de hani ganz viel zyyt zum d Kärtli, namenstäfeli und tischchärtli zmache.

Jetzt hani nu d Reservationsbestätigung becho vom Torte hersteller. Mer gönd nach de Zivile trauuig mit de Gsellschaft god Hochzitsturte dekoriere und de wird sie ins Reschti glieferet. nachane gömer de nu go ässe.

16.08.12 08:24
MaLu 

Re: Bräute 2013

@ ladywolverine, ganz schöni charte hesch gmacht

16.08.12 08:25
Sanis

nicht registriert

Re: Bräute 2013

Mir hei o äs Gedichtli gfungä wo mir beträffend Reisekässeli uf z Chärtli tüä...

"Wer sich fragt: „was soll ich kaufen“,
muss sich nicht die Haare raufen.
Lasst Teller, Tassen, Töpfe sein
und steckt uns was in die Reisekasse rein..."

16.08.12 08:26
Valeria01 

Re: Bräute 2013

@Isa.bella das isch e cooli Idee mit de Turte...
ich lan mer warschindli vom Fleischli Beck e chlini mache für di Zivil und a de kirchliche hend mer d'HZ Turte imbegriffe... nimmt mi aber wunder was sie mir für vorschläg mached.... :)

16.08.12 08:28
Sanis

nicht registriert

Re: Bräute 2013

@Iladigä

Da ig ja no am schirbä vo mir Diplomarbeit bi (oder besser sött si)...baschtlä mir nid... mir hei ganz äs eifachs Foto-Chärtli.

16.08.12 08:30
LadyWolverine 

Re: Bräute 2013

Merci euch allne

@Valeria
Jo ebe, ich hätt au die erschte 2 Minute gwartet bis denn alli ruhig sind etc. und denn "ab dafür", wie mir Dütsche immr sage :P :P

*seufz*
S schlimmschte was chönnti passiere bi dem Gspröch isch dass sie denn entweder mega enttüscht isch odr sauer wird...
Bim erschte hätt ich es schlechts Gwüsse.. Bim 2. wäri mir denn umso meh sichr, dass sie's nit isch..
Mensch so e bschissne Situation... :(

16.08.12 08:31
Daninici10

nicht registriert

Re: Bräute 2013

@Sanis: de spruch isch ganz guet

@isa.bella: würklich cool das mit de torte dekoriere. muesch nur luege das nöd zviel wird wenn so viel dra umebastled

mir händ am 8. september probeesse und tüend denn gad torte bespreche. die isch au inbegriffe.
han mir e rundi, 3-stöckigi vorgstellt mit dem cake topper obedruf wo i eu scho zeigt han

16.08.12 08:33
Daninici10

nicht registriert

Re: Bräute 2013

@LadyWolverine: Wünsch dir ganz viel glück bim gspröch. Und denk nöd zviel drüber no, es chunt wies muess. Druck dir dume

 1 .. 239 .. 475 476 477 478 479 .. 2118 .. 3757
Zeremonie   bearbeitet   natürli   Problem   Kollegin   gspannt   eigentlich   eigentli   langsam   richtig   irgendwie   Hochzit   schnell   vorallem   himbeer   natürlich   wirklich   einfach   Zuletzt   schaffe