| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 240 .. 477 478 479 480 481 .. 2119 .. 3757
16.08.12 09:06
himbeer 

Re: Bräute 2013

haha das merk mer mal... d gsichter sind sicher lustig.

ich sägs das weekend au no es paar guete kolleginne, vilicht händ die au no e gueti idee. für die bruchi zwar au no e überraschig... hihi. ich denk ich bache en chueche mitem datum druf, das hani da mal gläse und finds no herzig.

16.08.12 09:08
Sanis

nicht registriert

Re: Bräute 2013

Mi Trouzügä...mi Brüätsch hani eis bim z Nacht gfragt bis wenn sini ID no gültig sigi...

de het är gseit di sigi nur bis im Nov dis Jahr wüutig... Wiso

...Wüu Trouzügä ä güutigä PASS bzw. ID bruchä bim ungerschribä... und är het auso äs mega luschtigs überraschts Gsicht gmacht...

16.08.12 09:08
himbeer 

Re: Bräute 2013

@lus: ui scho fast es drüviertel jahr verlobt und sie weisses nonig? hebed denn all so dicht?

ich ha recht angst gha zums mim mami säge. aber im nachhinein isches recht guet gloffe, vorallem au will min papi sich so gfreut hät.

16.08.12 09:09
himbeer 

Re: Bräute 2013

haha sanis, de isch au guet...

min eltere hani gfrögt öbs nöchst jahr im september scho ferie plant händ, sie sind ebe immer unterwegs.

16.08.12 09:13
Lus

nicht registriert

Re: Bräute 2013

@himbeer
die fründe wos wüsse hei eigentlech ke kontakt zur schwigermueter
dr einzig wo nid chönnti dicht ha isch dr brüeder vom fründ... aber glich, es wird scho langsam zyt! si wohnt relativ wit wäg und mir gsäh se sehr weni... mau luege wiemer das wei asteue, i ha eifach angscht vor dr reaktion
si isch äbe sehr e eigeti und het üs mau gseit gha, mir wäre ja schön blöd z hürate weni nid schwanger sigi... etc. etc.

16.08.12 09:20
Daninici10

nicht registriert

Re: Bräute 2013

@valeria: am 30.3. mir händ ebe wo mir de vertrag unterschriebe händ fürs dolder s menu scho gwüsst

mir nehmed tz mit. für min brüeder isch s esse denn ebe gad no s geburtstagsgschenk. drum hämers so früeh

16.08.12 09:22
himbeer 

Re: Bräute 2013

@lus: ah ja bi mir isches ähnlich gsi, die erst frag vo de mueter grad "bisch schwanger?" und "aha, demfall hürated mer hüt nüm wäg de chind". ich ha eifach nüt dezue gseit. sie mag min fründ nöd bzw hangt no voll a mim ex und drum bini au sehr nervös gsi. aber es isch mini entscheidig und ich stah dezue, wenn sie sich nöd mag freue (oder wenigstens so tue) denn chani au nüt mache.

16.08.12 09:27
Lus

nicht registriert

Re: Bräute 2013

@himbeer
Ja es isch so, es mues für öich zwöi stimme und nid für si
U agno, mire Schwigermueter passts nid.... de söu si ou nid cho as Fescht, i ha da ke Problem dermit, di fründ ou nid. S isch so vieu gange ir Vergangeheit dases mi fange nümme würdi störe wesi nid derbi wäri! Mir müesses itze ihre würklech säge... aber irgenwie het d situation no nie passt...

16.08.12 09:29
himbeer 

Re: Bräute 2013

@lus: ja genau.
haha ja das känni, mir sind mit mine eltere go esse und ich ha immer uf de moment gwartet, ha gar nöd chöne s esse gnüsse

16.08.12 09:37
Lus

nicht registriert

Re: Bräute 2013

@himbeer
ja es dünkt eim es sötti so e schöne moment si das de andere z säge dasmers chum cha erwarte... komisch eigentlech wemer die wort när nid oder fasch nid über d lippe bringt! Aber äbe, d Angscht vor dr Reaktion.. aber werum eigentlech? MIR hürate ja, i wott ja nid si hürate mir hei dä früehlig no ds elterehus vom fründ chönne choufe wo sire mueter ghört. mir wohne itze sit 9 jahr det inne und si froh, het das ändlech klappet. ha ou no angscht gha das wenn si mit üsere entscheidig nid iverstande isch de dete plötzlech no drifunket... aber das isch ja itze problemlos (dh nach über 5 jahr närvige verhandlige mit ihre) über d bühni

 1 .. 240 .. 477 478 479 480 481 .. 2119 .. 3757
bearbeitet   natürli   himbeer   natürlich   Zeremonie   eigentli   Kollegin   schaffe   richtig   wirklich   Hochzit   einfach   gspannt   langsam   schnell   Problem   vorallem   irgendwie   eigentlich   Zuletzt