| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 240 .. 478 479 480 481 482 .. 2120 .. 3757
16.08.12 09:47
himbeer 

Re: Bräute 2013

@lus: ah das tönt ja schön... ich würd au gern mal s hus vo de eltere vom fründ überneh, aber das isch no keis thema.

ja säg nüt, es isch d entscheidig vo dene 2 persone wos betrifft. gue findi au immer die argument wie "hützutags laht sich eh jede zweit weder scheide". ja und? dörfis wäge dem nöd glich au probiere? und schliesslich sind eusi beide eltereteil au nach 30 jahr no zäme, warum sötted mirs nöd schaffe?

16.08.12 09:47
Sanis

nicht registriert

Re: Bräute 2013

Üsäs umfäud wos scho weis di hei sich aui mega supr mit und für üs gfröit... wärtä ja zum teil oscho sit jahrä druf das mir tüä...

und ig ga drvo us dass aui wo i 2 Wuchä z Chärtli überchömä o so reagiärä.

Dr Papa vo mim GG isch eifach für d Party am Abä igladä dä möchtä mir bim Ziviler nid drbi ha... si hei keis (ängs) Verhäutnis und drum isch das so... aber grad gar nid iladä chasch äbä o nid...

16.08.12 09:53
Lus

nicht registriert

Re: Bräute 2013

Mini Eltere si ou gschide - aber das hautet mi nid dervo ab z hürate i gloube haut ad Liebi und a d Hürat u immerhin heimers itze scho 10 jahr zäme usghaute, de gö es paar witeri jahrzäht ou no
mis mami u mi vater (er het e nöi partnerin) hei kei kontakt meh zäme, mini schwo het dr kontakt zum vater ganz abbroche. i bi de gspannt wie das de geit am hochzyt. i ha mim mami eifach müesse verspräche dass si nid öppe am tisch no grad näbenand hocke oder so

16.08.12 09:56
Reebee 

Re: Bräute 2013

@lus
i denk, je länger ihr warted, desto schlechter. will wenn sie jemals usefindet, dass ihr nid gad sofort öpis gseit hend, isch sie vilicht sehr enttüscht und beleidigt...
ich has damals mim vater au erscht meh als 2 mönät nachem atrag gseit und er isch det scho es bitzli beleidigt gsi, will er gahnt hett, dass ichs ihm nid sofort gseit han.
nur so als tip ;)

bi eus sind d'reaktione underschiedlich gsi, hani da im forum glaub mal verzellt gha. mim fründ sini muetter hett nur gmeint "wönd ihr mich verarsche?" und würkli freue cha sie sich glaub au nid. zerscht muess no ihres kostbare töchterli hürate, vorane cha me sich nid au no uf es anders hochziit freue... ok...

16.08.12 10:01
Lus

nicht registriert

Re: Bräute 2013

@Rebee
I weiss, je lenger mer warte desto schlimmer
Aber wesi igschnappet wott due de chani ihre ou säge werum mirs nid gseit hei. Mittlerwile bini so witt dasi mi ou cha wehre
D Reaktion vo dire Schwigermueter isch ja ou nid grad so vor nätte Sorte I wär ihre gloub grad dervogloffe

16.08.12 10:01
Sanis

nicht registriert

Re: Bräute 2013

D Eutärä vo mim Fründ hei sich nach ü 15 jahr z erscht mau wieder am Hochziy vom Brüätsch vom mim GG gseh... beidi hei im Vorfäud vrsprochä z agiärä wi Erwachsäni... und das het guät klappät...

äs git haut eifach keini Fotos wo b eidi druf si... aber mit däm chani guät läbä

16.08.12 10:02
Sanis

nicht registriert

Re: Bräute 2013

Wie lang sit dir de scho mit öinä GG zämä?

Mir hei im Mai 9 Jahr gha...

16.08.12 10:04
Valeria01 

Re: Bräute 2013

mier sind jetzt 5 Jahr zeme und wohnet sitt 3 jahr zeme

ahhh han vo mim TZ und Brüeder e antwort uf mis Mail becho

[b]Ich wott das wegge de Hochzyt mache Valeria, ich hilf der au gern aber bitte hilf du mir au chli dra zdenke was ich mache muen ich bin da würklich nonig güebt und ich weiss au nid wenn mer was wenn wie mache muen. Isch das en Deal ? [/b]

16.08.12 10:06
Sanis

nicht registriert

Re: Bräute 2013

@Valeria
Das isch doch eis ä Antwort?! Nid grad euphorisch aber guät odr?

16.08.12 10:10
Lus

nicht registriert

Re: Bräute 2013

Mir si am 10. August das jahr grad 10 jahr zäme gsi u wohne düemer mittlerwile 9 jahr zäme wie aut sit de dir? i wirde nöchst wuche 28gi, mi Fründ isch 34gi

 1 .. 240 .. 478 479 480 481 482 .. 2120 .. 3757
einfach   Hochzit   eigentli   gspannt   langsam   Problem   Kollegin   wirklich   richtig   natürli   himbeer   schaffe   bearbeitet   Zeremonie   schnell   irgendwie   vorallem   eigentlich   Zuletzt   natürlich