| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 242 .. 482 483 484 485 486 .. 2122 .. 3757
16.08.12 10:53
isa.bella77 

Re: Bräute 2013

zibesa, ich bin four aber ebe a D. han den au als Zitsdt gschaffet. eso het sichs den ergeh, dass i eigentlich and BUSA han welle, aber wis läbe so spielt bini da mit mire grosse tochter schwanger worde. und nachne hani dem nüme welle. für mich, und das isch würklich eifach mini meinig, isch s militär und chind nid veribar gsi. vilicht isch es ja hite anders. ich meine ich rede vo vor 10 jahr....ohhhh mannnn ich wirde alt.... :-) min schatz isch halt immer nu im militär tüüf dinne...drum au de monet zit zum kärtli in rueh mache...laaaach

ladywolverin sehr en schöni istellig. ich han au s glück gha, und han bi mine chind dörfe dihei blibe.

16.08.12 10:53
himbeer 

ja vorallem hät sie ja scho es chind wo scho fast erwachse isch :-)

ich find halt es chunnt au recht ufs umfeld ah. ich ha no studiert bis fast 27gi und praktisch all mini kollege au, usem ganze engere kollegechreis hät erst eis pärli ghürate. händ halt all erst spat ziit und geld, hihi. bi minere schwö wo e normali lehr gmacht hät händ d lüt scho viel früener ghürate. det wäri jetz au es omi, bi eus bini eher no eini vo de jüngere.

16.08.12 10:54
himbeer 

@zibesa und isabella: ich känns chli, min GG isch au militärler...

16.08.12 10:55
isa.bella77 

Daninici mir segend eigentlich all nume bella...ich ghör eifach min volle name nid gern. :-)

16.08.12 10:56
Mona83 

also ich bin 29gi (am hochziit dän 30gi, hilfeee) und är isch 28gi (am hochziit 29gi)

chind, naja han immer gseit ich hüratä niä und han niä chind. :-) hm aber da ich jetzt hüratä chani chind au nömä usschlüssä. :-) han immer angst vor chind gha und niä welä, bin jetzt gotti wordä und s gaht no guät mit dä chlinä. glaubä vilicht wäri scho nöd sooo äs schlächts mami wiä ich immer gmeint han.

min schatz hät eigentli scho länger welä, au letschti häter gfundä mir chöntet losleggä. han dän gseit "hallloooooooo, ich wet äs geils chleid aleggä, alk trinkä und fiirä a mim hochziit". und d flitterwuchä weti au gärn no chönä gnüssä. ev. denn nacher mal. han aber no voll kei stress. :-)

16.08.12 10:57
himbeer 

@ mona: haha genau so tönts bi eus au. also es wär kei tragödie wenns vorher würd ischlah, und ich würd mi au sehr freue. aber wenni cha plane denn lieber nachher

16.08.12 10:59
isa.bella77 

hi hi hi und ich schlahn mich bereits mit de pupertät ume....lach

16.08.12 10:59
zibesa

nicht registriert

min schadz isch afach im wk und sus nöd wahnsinig verbunde mit de armee,.. und wen ich den das würki würd mache hani sgfühl würdi ihm d männlichkeit neh =)

mal luege wos mi no here ziiet gsehmer den no =)

16.08.12 11:01
Mona83 

@himbeer: hm sit ich vorgester i mim chleid gsi bin wärs scho ä chlini tragödiä wäni äs anders müässt näh. :-)

nei aber grundsätzlich häsch rächt, mir wäred gnuäg alt, händ nöd so schlächti löhn, händ gnuäg platz idä wohnig und äs seeeehr chinderfründlichs umfäld. aber ich han halt scho no chli angst vor so änärä verantwortig. und bin äs reisefüdli und gah gärn furt. :-)

16.08.12 11:01
isa.bella77 

hi hi hi zibesa, das wär bi eus nie de fall gsi...er isch doch einiges höcher dine als ich (gsi bin)...laaaaach

1 .. 242 .. 482 483 484 485 486 .. 2122 .. 3757
wirklich   schnell   bearbeitet   langsam   irgendwie   himbeer   Zeremonie   natürli   gspannt   Zuletzt   schaffe   vorallem   eigentli   eigentlich   Problem   einfach   Kollegin   Hochzit   richtig   natürlich