hm ich ha mal 4 verschiedeni heft kauft jetz aber usser weddingstyle überzügt mi keis. klar sind überall schöni bildli drin, aber 80% isch nur werbig und konkreti tips hani nur im weddingstyle gfunde, also wie mer chönnt dekoriere oder d iladige gstalte...
Brautfrisur Das hani o gseh das äxtra Heft und mi da när shcli schlau gmacht... Leidr isch das ir Region Bärn nid erhäutlich wüus zwenig absatz het gha... shcade schade schade... aber im aktuellä "Hochzeitsplaner" het o äs paar Sitä über Frisurä drin.
Weddingplaner Ha ig ou... ha mir aber eifach so näs Notizbüächli kouft wo aus drin steit...
GG und Planung Doch doch mi Schatz plant fliessig mit... het Getränkelischtä zämä gesteut Het si Azug scho kouft het ghoufä mis Chleid usä läsä Het d Wunschlischtä töggälät und d Iladigschartä vorbereität...
Är isch eifach dr Bescht und därum ischs o mi GG...
Kirchenlied Mi Schwager di hei ir Kiuchä ghüratät und di hei aus chönnä mit bestimmä...
Heftli Klar ou ig cha nid widerstah... Weis grad nid i weläm aber i eim woni chürzlich kouft ha isch äs Styling spezial din für chli chräftägäri Frouä... da ig kei ahnig ha wie öii Figurä si chas ja viläch di einti oder angeri bruchä...
We dir eis Zit heit git o ganz viu Inspirations Videos uf Youtube zum Thema Brautmakeup und Brautfrisur... haut rächt viu uf änglisch aber z vorgehä isch ja Sprach unabhängig
ich han eini wo am hochzitsmorge mich, mini zwei töchtere und s gottemeitli vo mim schatz bi de schwirige (mer händs ja guet ) dihei tuet schminke und frisiere. im feb chunt sie cho d probefrisur mache. sett ere den ebe nu es föteli schicke vo mire wunsch frisur. nume min schatz het nid so freud an de frisur. muss mal luege was es für alternative git....