| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 248 .. 493 494 495 496 497 .. 2127 .. 3757
16.08.12 18:23
zibesa

nicht registriert

Re: Bräute 2013

isa.bella, du hesch aswie d möglichkeit dier pn schribe verbotte.. cha dr nid antworte...

16.08.12 18:27
LucyLu 

Uffff gschafft, ha alles nahglese, ha leider währendem schaffe kei Chance is Internet gah (schaffe innere Arztpraxis).

@ Alter, etc.....
Ich wird am Damstig 29gi, min Schatz isch en Mai 1983 und mir sind sit 9,5 Jahr Zäme und wohnet sit 7,5Jahr Zäme. Isch na spannend, sehr viel sind scho recht lang mit ihrem Partner Zäme.

ich find das Forum au Super, ha Benachrichtigung aktiviert vo dem Thema damit ich ja nüd tue verpasse

So, weiss leider nüm was ich na ha wellä schriebe, naja...

Grüessli

16.08.12 18:32
LucyLu 

Aaah... doch:

@ Trash the Dress: das wot ich unbedingt mache wobi innere abgschwächte Form, wot nöd grad mis Kleid Zerstöre aber in See oder so.

@ After - Wedding- Gruppe Foti: das wâr au total mis Ding und wär sofort däbi falls mer so öpis würdet organisiere falls da na meh däbi währet? Chönnt ja imene Jahr mal nämli drüber rede / schriebe. Ich fänds lässig 1. All mal persönlich kennelerne und 2. Macht das sicher Mega Spaß!!!

Zuletzt bearbeitet am 16.08.12 18:33

16.08.12 18:40
Sanis

nicht registriert

Kleid nochmals Tragen
Z Brutmodegschäft Hostettler in Riggisbärg vrastautet jedäs Jahr ä "Hochzeitsball"... jedä cha sich amäudä.. einzägi Bedingig... Erscheinung im Hochzeitsoutfit... dert wettä mir äbä de gärn eis ga... dä isch immr irgendwiä im Herbscht

http://www.derhochzeitsball.ch/

Trash the Dres
Klar chunt das für mi i Frag... eifach o unger dr Bedingig dassmäs mit Reinigä wieder usber birngt...

16.08.12 18:50
LucyLu 

Sanis:
Kleid nochmals Tragen
Z Brutmodegschäft Hostettler in Riggisbärg vrastautet jedäs Jahr ä "Hochzeitsball"... jedä cha sich amäudä.. einzägi Bedingig... Erscheinung im Hochzeitsoutfit... dert wettä mir äbä de gärn eis ga... dä isch immr irgendwiä im Herbscht

http://www.derhochzeitsball.ch/
.

Das mit dem Hochziitsball tönt ja au spannend, ich glaub ich möcht so viel wie möglich mache damit ich s'Chleid immer wieder mal Chan anzieh

16.08.12 19:13
zibesa

nicht registriert

HILFEEEEEE

bruche euri hilf

ich han es super ahgebot für live musik becho, das heist mer werded sie ca. 5h bueche das isch aber präsenzziit, wenn würded er die cho lah, ufstelle zellt ebe au scho dezue. das heisst weni säg sie seled am 5i go ufstelle wäreds am 10ni scho wieder weg das fändi chi zfrüeh..

mini idee isch ez, das mer säged sie söled so uf die 8ti cho, während dem sie ufstelled chömmer ja verusse e attraktion mache? oder wie würded ier das löse?

16.08.12 19:26
LucyLu 

Hei Zibesa

Ich fänds eifach na wichti das sie scho parat sind wenn ihr i de Location ihtreffet, nöd das sie denn na am ufbaue sind wenn d'Gäst ihri Plätz am ihnäh sind, find das git sust ä komischi Stimmig und ä ungrueh...

Bi ois isch es so das mir abem 18:30 Uhr id Location gönd, de DJ hät gseit er seg ca. 1,5h vorher det damit er sich guet chan vorbereite, alles chan ufstelle und falls irgendöpis na wür vorfalle hät er gnueg Ziit bis mir mit de Gäst chömet. Es lauft den au scho liechti Hintergrundmusig wenn mir ihtreffet.

Hmm... chunnt halt druf ah was ihr für ä Attraktion denkt händ, finds na schwierig. Vorallem, händer den scho ahgfange Esse? Oder wie isch das denkt gsi? Den hettet ihr nöd vo ahfng ah Musig? Wenn treffet ihr det ih? Und chöntets den nid länger spiele oder chunnts den z'tür?

Ich denke wichtig wär mal na z'wüsse: wieviel Ziit bruchets zum Ufstelle? Denn ab wenn möchtet ihr gern die Musig? Und ebä wie chöntet ihr d'Gäst "ablenke" wenns erst spöter chömet go ufstelle, as isch wenns regnet (falls duse ä Attraktion wetsch mache)?

Grüessli

16.08.12 19:31
zibesa

nicht registriert

pro stund chostets 350 franke, ich weiss hald nöd, gseh irgendwie nöd ih 350 z zahle füre stund wo si afach am umehocke sind oder am esse... wenn den wetti dasd musig nachem ässe spilt... ich han ebe denkt, das mier e playlist mached mit musik womer laufelönd wärend em esse bis den d musik chund, d musik hetti gern churz vorem dessert oder so, wie macheds ier?

16.08.12 19:40
LucyLu 

Mir händ en DJ. Bi ois isch ebä Ziit erst ab denn am laufe wenn mir de Saal betretet. Also Ufbau- und Vorbereitigsziit isch so säge Gratis! Findi sehr fair und verstahn dis "Problem" scho aber sie sind ja denn nid am umehocke oder am Esse sonder ebä am Vorbereite und wenn's nöd länger als 1h bruchet wür ich das zahle will au Ufbaue isch schaffe...

Ich wür mal frage wie lang das zum Ufbau bruchet, will wenn's nöd lang gaht denn isch es ja au keis Problem wenn's erst spöter chömet go ufstelle wenn eui das lieber isch. Chönnt ja luege das denn irgendwie grad ä Unterhaltig isch, Spieli oder ebä ihr oganisieret irgendä Attraktion: Laterne stiege lah, Füürwerk, Zauberer... etc.

16.08.12 19:44
isa.bella77 

ich het jetzt au gseit, dasd nachem letschte gang, bzw vorem Dessert, gönd go laterne stiege lah und in dere zyt chönts ufbaue. so sinder zrug und d band staht.

1 .. 248 .. 493 494 495 496 497 .. 2127 .. 3757
Problem   eigentlich   eigentli   Hochzit   natürlich   richtig   Zeremonie   schaffe   natürli   irgendwie   wirklich   bearbeitet   langsam   schnell   himbeer   gspannt   Zuletzt   Kollegin   vorallem   einfach