| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 250 .. 498 499 500 501 502 .. 2130 .. 3757
17.08.12 08:06
isa.bella77 

Re: Bräute 2013

guete morge zäme

lucylu das chani nume zrugg geh.
zibesa viel glück!

ich gnüsse die mörge jetzt amigs echli. ich han jetzt 9 jahr immer es chind dihei gha. jetzt sind bed in de Schuel bzw im chindergarte. und ich gnüsse die rueh scho chli. weiss zwar nid immer was de ganz morge mache, aber ich wird mich scho dra gwöhne...laaach

17.08.12 08:07
isa.bella77 

Re: Bräute 2013

CoRa nid hite imene jahr? hite isch doch de 17ti....

17.08.12 08:13
CoRa 

Re: Bräute 2013

@isa.bella77 vom datum här hüt und vom tag här morn imene johr
es chunnt mer no sooooo lang vor! muess emmer ufpasse dasi ned nur no öber "DAS" Thema rede!

17.08.12 08:15
isa.bella77 

Re: Bräute 2013

CoRa stimmt..lach

guet defür sind mier ja da. da chömer eifach so de ganz tag übers gliche thema rede und münd so niemert anderscht nerve demit....

17.08.12 08:28
himbeer 

Re: Bräute 2013

guete morge mitenand!

ui ja jetz händer würkli gas geh, ich ha ja gester au flissig mitgschribe aber ha jetz glich 5 siite müesse nahläse :-)

frisur isch au sones thema... ich ha eigentlich en bob, jetzt so knapp schulterlang, wo recht usegwachse isch. ich finds so kinnlang bi mir sehr schön, aber gits au schöni brutfrisure für relativ kurzi haar? susch würdis jetz no es jahr wachse lah, au wenns mi eher chli agurkt... ich ha 25 jahr lang meeega langi haar gha, aber ich mach halt eifach nie öpis demit... rossschwanz am morge und fertig. das isch halt au schad.

17.08.12 08:31
Valeria01 

Re: Bräute 2013

Guete morge Määdels :)

also:
Esse
mir hend ja e italienischi HZ...dete fangsch meistens erst am 20.00 mitem esse ah... und denn chumt de Chueche um mitternacht..

Frisur
nur obe hochgstekt une lokke und natürlich es schöns Diadem

Forum
Ja min GG seit immer wieder wenni mitere neue idee chum... "hesch das wieder i dim Forum gseh"

iiladige
Mädels ha gester denn nümm bastelt..ha mer de DVD vo HungerGames kauft (hanen scho im Kino gseh und all Büecher glese) und nomal glueget und glettet... aber immerhin gfallt mim GG s'Papier mega guet...

mier hüüratet au glii imene Jahr hahah... am 31.08 isches genau no es Jahr... Da mier ja no keis Resti hend wo mier am zivile wend go esse hani denkt ich mache mim GG e Überraschig und lade ihn ii i eis vo dene Resti's go esse wo mier no schön findet aber nöd kenned... so chönd mer grad d'Stimmig und s'esse teste und chli "fiire"

17.08.12 08:34
Lus

nicht registriert

Re: Bräute 2013

@himbeer
Säg nüt, i bi ou so e Kandidat: Am Morge Rossschwanz und gut ist I chas nid ha im Büro wemer d Haar när vor d ouge chöme und itze bi dere Hitz sowieso.. luftig mueses si! He u steu dr ou vor, we d haar no chli lenger wäre chäme die cheibe ou no under d röueli vom bürostueu
I ha bisi bi id lehr cho immer ganz churzi haar gha, isch natürlech praktisch wägem wäsche und la trochne, aber wehe mer geit mau mit nasse haar is bett vogelscheuche ahoi
i ha itze aui uf dr gliche lengi und lase so la wachse bis is 2013.. schnide chamer de denn geng no

17.08.12 08:36
isa.bella77 

Re: Bräute 2013

ja bi ite 1000 machend mer es bruut träffe...laach

sones guppe foti wenn all gheirate händ find i en cooli idee

himberi lueg mal das foti a. find i au wunderschön und sind churzi haar.

Datei-Anhänge
brautfrisur_kurze_gelockte_haare.jpg brautfrisur_kurze_gelockte_haare.jpg (12x)

Mime-Type: image/jpeg, 24 kB

17.08.12 08:41
Daninici10

nicht registriert

Re: Bräute 2013

@Bella: ganz e süessi frisur.
i ha langi gradi "fäde" und da min ex-Tz min haar gschlisse het etz au no grad weniger als früehner.
i wür gern extensions inetue.
mini haar sind eifach zwenig für sone offni frisur mit welle wo i mir vorstell

17.08.12 08:45
isa.bella77 

Re: Bräute 2013

daninici ich wirde wahrschienlich au en ähnlichi frisur ha, nume mit längere haar. ich han eifach so fäde defür relativ viel.

 1 .. 250 .. 498 499 500 501 502 .. 2130 .. 3757
schnell   wirklich   eigentlich   richtig   eigentli   schaffe   Zeremonie   Problem   irgendwie   Zuletzt   vorallem   himbeer   natürli   Kollegin   Hochzit   bearbeitet   einfach   gspannt   langsam   natürlich