| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 251 .. 499 500 501 502 503 .. 2130 .. 3757
17.08.12 08:47
himbeer 

Re: Bräute 2013

@lus: haha die cheibe röueli

@bella: ou ja das isch würkli e herzigi frisur. ich ha au en super coiffeur, de hät mer letscht jahr für en ball scho e tolli frisur gmacht mit mine churze haar.

17.08.12 08:49
Sanis

nicht registriert

@Daninici
Aus gelhrti Coiffeusä bini geng no chli skeptisch gäg das "Inäkläpptä züg"... di meischtä woni kennä wos eis hei gha si nid lang häppy gsi...

ig persönläch empfihlä geng "Clip in Extensions"

äs git scho ä Thread wo "nur" übr dr Frisurä gschribä isch wordä...dert hets Links druf für guäti Clip in Abieter...

o b i chörzärä Haar cha mä sehr geili Frisurä machä.. mit Haarteili etc.

Di Frisä wo ig Geschtr posted ha... Die het o "nur" Schuter längi Haar in Natura...

17.08.12 08:49
CoRa 

@isa.bella77 jo sägs nid, das firum esch wörkli super! hey die churzhoor frisur esch denn schön!
romantisch verspielt

@ valeria, hesch d'ängelscharte gse woni bi dim thread unger "meine traumhochzeit" postet ha?

17.08.12 08:54
Elise 

Ui s Thema Frisur - mini Haare sind leider nöd so lang, wie ichs gern hätti und zuedem mega fiin und dünn Mal luege, was me demit astelle chan. Ich hoffe si wachsed no guet bis nächscht Jahr

17.08.12 08:54
schmetterling84 

Guete morge mädels!

So meld mi nur kurz, bi mega nervös wäg dr hz vo minerä schwöster! Si isch mega ruehig und i voll hibellig! Ha übrigens öbis alts gfunde wo ig ihre cha uslehne und s beste es het etst no blau dra: euse papi het eus immer vo gschäftsreise öbis mitbrocht... Eimol do bi ig no ganz chli gsi, het er eis so ahängerheibroch si glaub us asie und es isch sonwie ä goldigi hand und uf derä isch ä blaue stei igfasst! Mir hei bedi ein becho, und glaub mi schwöster het ihre nüm.... Aber ig ha mi ghietet und hüt lehn ig ihre dä us, entweder für im schächteli im täschli oder i naih en gschwind as kleid!!!! Ha mega lang gsuecht aber glaub das isch perfekt! Do mis einte grosi kei alte schmuck het und mis andere imheim isch und eher unspektakulärs het passt dä ahänger eifach, vorallem hei mir alli drei ein becho(ha nomol ä schwöster) so... Jetzt gang i goh hoor strecke und denn zum coiffeur!!! Hoff pack alles i... S wichtigste nastiechli!

Schöne dag euch!

17.08.12 08:56
Valeria01 

Cora
ja grad jetz....di sind megaaa schön...aber ich denke sie sind uuu schwierig zum genau so schön nahbastle....
ich fang neggst errk mal ah...
min GG fangt ja am MI e Wiiterbildig ah... hett sich ja genau de richtig ziitpunkt usgsuecht
er hett immer Mi abig und Sa schuel, damit ers Arbetspensum nöd muss abefahre...
aber die Schuel ghat 2 jahr also nöögst jahr isch er au no zmiitz driin... und da mier nonie würklich allei id ferie sind hani welle 1 monat Flitterwuche mache...
und jetzt chönd mer das nöd will er halt nach eusere HZ grad no i de Schuel isch und ja nöd eifach mal ein monat weg chan und zudem hett er au immer Prüefige
Ez chönd mer sii erst im 2014 mache... ich hoffe eifach denn mached mer sii au...

17.08.12 09:00
Daninici10

nicht registriert

@sanis: ja mini cousine het au die. i gang etz zum gliche coiffeur wie sie. de macht beidi variante.
ha am 1.9. en termin zum färbe. werd en denn druf aspreche

17.08.12 09:01
Daninici10

nicht registriert

@schmetterling: i wünsch dir und v.a. dinere sis en wunderschöne tag

17.08.12 09:07
isa.bella77 

oh je valeria. be d flitterwuche chli später isch au schön. mier chönd au nid grad nach de hochziit gah. das abe will mer nu 2 chind händ wo ind schuel müend. und schlussentlich machend mer au "nume" en wuche honeymoon, will mer d chind eigenltich nid wänd mitneh.

17.08.12 09:07
himbeer 

ja wenn ich s nächst mal gang chani ja mal fröge wieni das söll mache mit de haar denn. und denn reservieri grad de ganz salon für de morge vo mim hochzit demit ich cha mit de bridesmaids und minere schwö det inehocke, haha.

1 .. 251 .. 499 500 501 502 503 .. 2130 .. 3757
Zuletzt   Hochzit   Zeremonie   natürli   wirklich   natürlich   himbeer   gspannt   bearbeitet   eigentli   vorallem   Problem   Kollegin   eigentlich   irgendwie   schnell   langsam   schaffe   richtig   einfach