| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 251 .. 500 501 502 503 504 .. 2131 .. 3757
17.08.12 09:12
isa.bella77 

Re: Bräute 2013

himberli cool... ;-)

letschhin han en diskusion mit mire schwägerin in spe gha. wege de bluememaitli. es isch drum gange, dass i gseit han, dass mini chind d bluememaitli sind. und den isch sie cho, so vo wege mer sellend doch ihri tochter (isch s gottemaitli vo mim schatz) au mit ibezieh. sie isch den 12i. de hani den gfunde ja es sig oke. machend mer doch. aber d ring bringend mini gross inne, will das euso gemeinsami tochter isch. de het sie beleidigt nünt meh gseit....grrrr

17.08.12 09:14
Valeria01 

Re: Bräute 2013

bella
also het dini scwögerin welle das ihri Tochter d'Ring inebringt oder was? ishc ja loogisch dass wenn ihr e gmeinsami Tochter hend dass sie eu d'Ring inebringt oder gsehn ich das falsch?

17.08.12 09:18
isa.bella77 

Re: Bräute 2013

jup devo isch sie usgange... weiss der teufel warum....grrrr wahrschienlich hets mit eusere gschicht zdue womer händ. wär aber chli zlang und z kompliziert zum die jetzt erkläre. aber da min schatz und ich eus da dure einig sind, hämer die diskussion relativ schnell im sand versickere lah....

17.08.12 09:21
Daninici10

nicht registriert

Re: Bräute 2013

@Bella: Isch doch logisch und naheliegend das eues chind d ring bringt. verstoh i nöd

@Valeria: also mir mached d flittis au erst 2014. liet nögst jahr nonig drin.

17.08.12 09:27
isa.bella77 

Re: Bräute 2013

daninici es isch ebe chli kompliziert. sie wets nid wahrha das sie ebe eusi tochter isch und nid "nume" mini wie die chli....

17.08.12 09:30
Daninici10

nicht registriert

Re: Bräute 2013

@bella: find i chli doof. ihr müend eu do eifach duresetze und eui chli will de job sicher ha und het mega freud dra

17.08.12 09:31
Valeria01 

Re: Bräute 2013

Bella da bini froh ja bi eus isches ja so min GG hett en Göttibueb und mier hend es gmeinsams Gottimeitli
die 2 bringet eus d'Ringli vorusgsetzt sin chliiine cha denn laufe... wird denn knapp 2 sii... :)

vor mier hani welle das die 2 Brüedere vo mim Gottimeitli (sind mini Cousins) und denn de brüeder vo sim Göttibueb (ishc de Sohn vo sinere Cousine) inelaufet...
min Schwiegervater hett aber no en Neffe in Italie wo au a eusi HZ chumt und denn seit er mir so ja de musch au iibezieh...! ich so ja siicher nöd ... am schluss hani e chinderschaar! gatz no... aber ebe gwüüsi Lüt hend eigeni Vorstellige vo de HZ vo de anderne...
Mengisch muni min GG den zwinge das er au ööpis seit will er meint ich chan das ganze au allei regle.. aber ebe MAnne!!

@ Daninci
bini wenigstens nöd allei

17.08.12 09:36
isa.bella77 

Re: Bräute 2013

valeria sind jetzt bi 5 chind wo mit mir inne laufend, resp vor mir inne gönd. und das schiff isch nid so lang....mini 2 chind, den die zwei vo de schwägerin und min göttibueb. vorusgsetzt er chan bis den laufe.. :-)

17.08.12 09:37
Reebee 

Re: Bräute 2013

ladies, über 10 siite? isch das euen ernscht?
bin scho gar nüme nachcho mit lese *lach*

@hochziitsfrisur
ich möcht e hochsteckfrisur und uf allfäll ohni so löckli wo abehanged. i han irgendwie en abneigig geg die... es sött eifach schlicht sii und vorallem nid z'höch, süs bini grösser als min schatz.

@clip in extensions
i han die vo glam time hair. die sind toll.

@herrenanzug
also min schatz hett sin azug vo wilvorst. mega en schöne, liecht glänzend. staht em supi :)

17.08.12 09:38
Sanis

nicht registriert

Re: Bräute 2013

üs red zum GLück no niämr dri... da mir chli angers hüratä hoffi das ds no so blibt... äs isch üsi HZ und mir wei diä so ha wies für üs stimmt! Fertig.

 1 .. 251 .. 500 501 502 503 504 .. 2131 .. 3757
eigentlich   bearbeitet   natürlich   Hochzit   vorallem   gspannt   Zeremonie   himbeer   schnell   Zuletzt   Problem   Kollegin   irgendwie   richtig   wirklich   schaffe   langsam   einfach   eigentli   natürli