| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 252 .. 501 502 503 504 505 .. 2131 .. 3757
17.08.12 09:50
Lus

nicht registriert

Re: Bräute 2013

@sanis
genau, es isch öie Tag - punkt fertig aus.
wes öpperem nid passt, de söuer daheimeblibe.
Mini zuekünftigi schwägere zb het itze ame hochzyt wosi gsi isch aues uszstze.. ds ässe isch nid guet, ds chleid isch ds kitschig, dr brutpaartanz isch blöd, dr fotograf mues nid si.... nuem negativs... si hei säuber ganz schlicht, nume zivil, ghürate, es existiere kei föteli! i weis nid öps e art ifersucht oder nid isch das si das säuber nid gha het oder was...
i säuber ha angscht dass si de bi üsem hochzyt ou so negativ duet, es hochzyt het doch immer öppis romantisch-kitschiges asech u e fotograf oder zmingscht e gascht vo guet duet föteli mues doch eifach si

17.08.12 09:53
Nemo 

aaaaaaahhh!!! ich bruche au en bürojob!!
ich chume da echt nüm nah. bevfori id ferie gange bin, bini ja no einigermasse debie gsie, aber sit ich vo de ferie zurgg bin, sind ihr irgendwie in schriebwuet usbroche!!
ja nu, ich chan leider nöd so oft uf de pc, aber ich tuen wenigstens chli mitläse, au wenni mi nüm so hüfig mälde...
frisur: ich hätt gern (ich han laaaaaangi haar) dass en teil ufgsteckt wird udn de reste so uf de siete glockt über ei schultere chunt...ja ich weiss, isch schwierig zum vorstelle, aber ich chan eu jetzt leider keis föteli poste, da ich ebe da chli beschränkte zuegriff han. ich träume ebe bitz vomene eisitige chleid, wo uf einere siete überd schultere gaht und denn würed die lange haar über die ander schultere und natürli ghört bi mir au es diadem dezue
@ässe: mir händ für eusi gäst en welcome drink organisiert im garte vo dem hotel wo mir denn ässed. wäred desse gönd mir no bitz go fötele. wenn mir den chömed, so ca 18.15, denn gömmer denn in saal und ich dänke so 18.30/19.00 started s'ässe.
so, jetzt mueni mal wieder...
schöns tägli!!

17.08.12 09:54
isa.bella77 

lus en hochziit mus romantisch-kitschig sie...

17.08.12 10:00
Lus

nicht registriert

klaro
I gloube, mer chönnt no irgendwo ir pampa hürate und es wär no romantisch
erwähnet die wort "romantisch+kitschig" aber nieeee daheime, i gloube mi gg würd grad ris us näh

17.08.12 10:10
himbeer 

AAAAAAHHH mir chönd min ring scho hüt abig go hole

17.08.12 10:11
isa.bella77 

himberi cool

17.08.12 10:14
Daninici10

nicht registriert

I glaub mine nöd. er chunt eher krise über wenn mir immer meh details in sinn chömed. schatz i ha da no türschilder bstellt und mir müend etz glich e money-box ha. . .

17.08.12 10:16
CoRa 

@ schmetterling 84: jöööö, das met däm ahänger dönt jo mega schön, wönsche üch en wunderschöne % unvergässleche tag bir hochzit vo dinner schwöster

@ Valeria, muesches positiv gse, de chasch di no immer uf öppis fröie - und bi üs esches de scho verbi. Wär weis, vellecht gits de grad es flitti-baby
Mer möched üsi Flittis, mer gönd auf erscht im Oktober nöchscht johr. Mi Schatz het im Septämber no sini abschlussprüefige. De gömmer uf no uf Brasilie und fiiret döte no mol met mine verwandte und lönd grad de göttibueb lo taufe.
Aschliessend wämer no ca4 wuche in Südamerika umereise - auso gsammthaft ca 6 wuche am stück.

@bella, meine güte, esch doch klar dasme s'eigete chind wett us ringträger ne. esch doch vell schöne. de geitme der bund förs läbe i und d'ring chömmet vonere person wo üch scho verbindet!
eifach ned lo dri rede- schlussäntli mönd der z'fride si und ned die angere!

@ Lus, romantisch kitschig esch doch wooooonderbar

@ himbeer. so schön, freut mi för de! muesch luege, dä finger wo der ring dra esch stecksch zuekönftig automatisch bez me id höchi - stooooolz

17.08.12 10:17
Daninici10

nicht registriert

@etwas blaues: händ ihr sowas? also e strumpfband mit blauem mäschli oder so?
i wünsch mir en ring uf d wiehnachte mit aquamarin dine. das wird denn mis something blue

de amethyst (violett) han uf de 30.6. (wär ja üsen hz-tag gsi) übercho. so als trösterli
und de saphir (rosa) uf de letscht geburtstag

Datei-Anhänge
0812_news_schmuck_186x186_tiffany_metro_colored_gemstone.jpg 0812_news_schmuck_186x186_tiffany_metro_colored_gemstone.jpg (1x)

Mime-Type: image/jpeg, 33 kB

17.08.12 10:19
Daninici10

nicht registriert

@himbeer: sooo schön. freu mi für di. üs zeige denn nöd vergesse gäll

1 .. 252 .. 501 502 503 504 505 .. 2131 .. 3757
natürli   schnell   Zuletzt   Hochzit   Problem   eigentlich   richtig   vorallem   natürlich   bearbeitet   Zeremonie   himbeer   wirklich   gspannt   langsam   Kollegin   einfach   schaffe   irgendwie   eigentli