Bräute 2013 |
|
1 .. 252 .. 502 503 504 505 506 .. 2132 .. 3757
|
17.08.12 10:19
LadyWolverine
|
Re: Bräute 2013
Uiuiuiuiuiiii liebi Brüütlis... 20 Siitene mag ich jetzt grad nit noche lese, nit bös si...
@Frisur (hani glaub bim duureblättere ufgeschnappt) Ich ha langi Hoor und wird e halboffini Hochsteckfrisur lo mache :) Bi gescht bi miner Coiffeuse gsi mol mini Augebraue i Form lo zupfe, wil sie gseit het ich sett sie lo wachse, sie macht mir e neui Linie... Hmmm gut... Nüt böses denkt.. Und denn het sie afo mit dem Fade... Ich glaub ich ha no nie so Schmärze gha Das isch satanisch gsi... Ich glaub ich vrsuchs sälbsch noch z zupfe bis zur Hochzyt und danach cha ich jo wiedr rasiere Macht nit eso weh :P
@TZ So, ich ha mich gescht lang gwunde, ob ichs Gespröch sell führe odr nit odr doch odr nit.. Ha de ganze Obig umendand gedruckst... Uf dr einte Siite JOOO, wil's für mich wichtig gsi isch, uf dr andre Siite neeeiiii... wil ich's nit fertig bracht ha... Ha mir denn abr doch es Herz gfasst und s Thema denn i dr Chuchi agsproche und ihre gseit dass eusi Vorstellige aifach mega usenand gönd und s nit das isch, was ich mir vorgstellt ha. Dass ich öpper bruch wo "gseht" was ich vor mim innere Auge "gseh" und sich mit mir cha freue und uf mini vrückte Idee cha iloh. Sie het gseit, dass e Hochzyt für sie nit eso es riese Tam tam isch und sie do eh nit vil cha mache und sie wenn numä cha sagä ob öppis guet isch odr nit, wenn ich sie danach frog. Ha ihre gseit dass ich mir öpperen wünsch wo chli proaktiver isch und ob sie mir bös sigi, wenn ich öpper andres nehm drfür. Sie isch nit bös gsi und als das Gesrpöch denn um gsi isch und mir uf andre Theme gwechslet si isch mir e meeeega Felsblock vom Härze gfalle... Jetzt muss numä no mini WunschTZ jo sagä *hebt mir d Duume*
@Himbeer Hey supr :)
|
|
|
|
17.08.12 10:22
Sanisnicht registriert
|
Bi jedäm nöiä Splin woni mim GG vrzeuä seit är 1. muäss das si? ig de gang Jaaaaa und 2. machts di glückläch... und ig wieder jaaaa und de ungerstütz är mi...
är isch haut o chli äs Tussi... är isch o scho uf dr suächi nachäm Schmuck wo är de no wetti für z Hochzit... het äs Männer Armband vom Thomas Sabo gseh... und är het scho sini shcuä und ig ha no kei ahnig...
|
|
|
17.08.12 10:24
Sanisnicht registriert
|
Gsehs lady de ischs glich guät gsi dasst agsprochä hesch... irä isch itz ungäräm Strich viläch o wöhler...
|
|
|
|
|
17.08.12 10:29
Daninici10nicht registriert
|
@LadyWolverine: das freut mi für di das da gspröch so guet hinter di brocht häsch. wenn chasch mit dinere wunsch-tz rede?
@sanis: wow din schatz isch ja nöd schlecht. find da süess. mine het no gern e neui uhr für d hz
|
|
|
|
|
17.08.12 10:34
Sanisnicht registriert
|
@Daninici mit GG het äbä zum 30igschtä letschts Jahr ä super schöni Uhr vo mir uns sim Mami übercho... und für Ihn isch das o geng klar gsi das är ä sim wichtigschtä tag dUhr vo "Sinä Frouä" treit*... schmemlz
är isch dr hammer u därum isch är o mi GG und mi Heud!
obschon sini schwägärä ihm immer seit ä Brütigam trägi kei Uhr... är treit immer ä Uhr auso o denn!
|
|
|
|
|
1 .. 252 .. 502 503 504 505 506 .. 2132 .. 3757
|