| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 254 .. 505 506 507 508 509 .. 2133 .. 3757
17.08.12 11:29
Lus

nicht registriert

Re: Bräute 2013

Ja üsi trouzüge schreie scho lang nachere Gäschtelischte. izte heimer mau e provisorischi gmacht. 2 pärli womer eigentlech iglade hei, heisech vor churzem trennt (beidi beziehige si über 10 jahr gsi). tja was nun? da muesi de no ga nachefrage öbsi glich beidi chöme u das mini schwigermueter immer no nid weis wotti de d trauzüge frage was si gnau vorhei mit dere lischte. nid dass si irgenwie mit dene lüt scho kontakt ufnähme.. das chäm nid guet. und eventuell wettemer de es par lüt no striche.. wär de ou blöd wenn die scho informiert worde wäre.. mau luege :-)
hihi ja über d strass hüenere, das chönnt mir drum würkelch no passiere weni ufgregt bi passiere mir immer so blödi sache. denn bini immer so schusselig zb chani de nid ässe ohni dasi mer aues verschlaarge weis öpper öbs im gliche stoff wie d hochzytschleider no e ganzkörperlatz git? nei wenimer vorsteue dasi mer irgendwelchi getränk und sossene über mis chleid abelässre vor luter ufregig... i gloube, brun-gmuschteret wär doch mau öppsi anders fürnes chleid oder?

17.08.12 11:30
himbeer 

Re: Bräute 2013

haha lus, machsch eifach s trash the dress shooting scho am hochzit selber

17.08.12 11:33
Sanis

nicht registriert

Re: Bräute 2013

MIt Gottemeiteli isch 3.5 und isch grad vo letscht am nä Hochzyt gsi... de het si ganz ufgret rapport tiert dass de d Prinzässin a däm Fescht (=Brut) het ä Latz treit zum ässä obschon diä shco gaaaanz aut sigi gsi...

17.08.12 11:33
Daninici10

nicht registriert

Re: Bräute 2013

omg das arm chleid vor so sache han i angst. bin chli en schussel

@himbeer: Oh schön. chum gad au mit. chönt ferie bruche

17.08.12 11:36
Lus

nicht registriert

Re: Bräute 2013

hihi i gloube, weni für d gescht es sones "notfallköfferli" mache für irgenwelchi malheur de machi für mi säuber ou no grad eis: e wöschmaschine, glettibrätt etc.
ja die veralagig nid chönne z ässe ohni ds söile hani vo mim mami s wird aso no richtig spannend

17.08.12 11:39
Daninici10

nicht registriert

Re: Bräute 2013

Gästeliste macht mir no chli sorge. Mini eltere händ sich mit de nachbarin verstritte (isch wie e tante gsi für mit) also chan i sie nüme ilade. Sie isch allai und wär au allai cho
i han ebe usser mim brüeder würklich nur päärli. wird no schwierig so e einzelni person.
naja vielicht will er doch e begleitperson mitneh. cha ja au en kolleg si. denn het er na chli unterstützig als tz. er het ebe scho zu mim schatz gsait das er denn nöd plane, v.a. umetelefoniere will. das hasst er

17.08.12 11:46
Lus

nicht registriert

Re: Bräute 2013

üsi trouzüge (es kollegepärli vo üs) si super. die wei würklech organisiere und plane, ja, mir geits scho fasch z schnäu zB heter mit mir vor ca. 2 mönet scho über d namesastrecker wöue rede.. ehm.. ja...i wär froh weni zerscht mau wüssti WENN i hürate
aso nid öppe dasi mi wott beklage, ganz u gar nid, i bi sehr dankbar und froh und i weiss, dass alles so wird klappe wiesis de ou plane. aber i füehle mi fasch grad chli überfahre und überforderet

17.08.12 11:52
himbeer 

Re: Bräute 2013

ou nei das würd mi au überfordere, vorallem sind das alles sache woni selber wott mache, ich freak. ich bruch eigentlich d lüt denn nur zum am hochzit selber chli luege das alles klappt. det wotti denn nämli nöd no am züg hinenahrenne.

17.08.12 11:55
Sanis

nicht registriert

Re: Bräute 2013

@ Himbeer üs geits o so. Mir weis di sachä säubr machä...

ig gloub mir hättä o nid fröid we üs itz irggendöpper irgendwiä weiss dr tüfu was no würd organisiärä (Komiker oder so)...

@Lus muäsch di eifach drfür ha öppis z sägä... und dir heit ja sicher no mega viu Zit we dir ersch im nä Jahr hüratät...

17.08.12 11:56
Lus

nicht registriert

Re: Bräute 2013

nei i bi sehr froh um ihri hilf, i bi drum de ou gar nid sooo dr baschteltyp
u är het haut was so sache abeglangt gueti erfahrige, er isch scho 2 mal ghürate gsi
i wett itze bis dr definitv termin feststeit (reserviere chöimer öue erscht im februar) eifach no chli luege wele fotograf, weles restaurant gnau, etc. etc. dasmer de denn grad cha loslah aber für namesasteckerli etc. hani itze no ke chopf, zerscht mues ds "grundraschter" stah

 1 .. 254 .. 505 506 507 508 509 .. 2133 .. 3757
eigentli   langsam   vorallem   Problem   Hochzit   schnell   himbeer   schaffe   wirklich   richtig   Zuletzt   eigentlich   gspannt   irgendwie   natürlich   bearbeitet   Zeremonie   natürli   Kollegin   einfach