| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 257 .. 512 513 514 515 516 .. 2137 .. 3757
18.08.12 17:07
CoRa 

Re: Bräute 2013

@LucyLu: HÄPPI BÖRSDEI TO YOU!!!!! Gniess di Tag und lo die schön lo fiiire und verwöhne!
Hesch e perfekte Tag usgsuecht!!! Mer händ jetzt de au grad es chlis "Familie/ Frönde" Festli wo mi GG zämme met sim Vater duet organisiere. Schön gmüetli uf sim Land am Waldrand a

@bella, en Hochzitscherze wetti au gärn, "sälber mache" meinsch d'cherze verziere oder au sälber zie?

@ Tierli, mer händ 1s Büsi, esch sehr speziell....met dere chamme alle seich mache. Am liebste werd si der ganz lieb Tag umetreit...hei chörzlech räch problem metere ka, wöu si z'nacht nömme gschlofe het , weiss ned öb si rammlig gsi eschm obwohl si sterelisiert esch- chas schins trotzdäm ge.

Unge si 3böudli vonere (s'3te esch vo hüt)

So go mi jetzt go chüel abdusche und när gmüetli go brötle!
Schöns öbeli üch zuekönftige brütlis

Datei-Anhänge
Pitschi.JPG Pitschi.JPG (13x)

Mime-Type: image/jpeg, 128 kB

Pitschi1.JPG Pitschi1.JPG (12x)

Mime-Type: image/jpeg, 130 kB

Pitschi3.JPG Pitschi3.JPG (10x)

Mime-Type: image/jpeg, 98 kB

18.08.12 18:06
jasi86 

Re: Bräute 2013

@Lucy Lu... Alles guäti zum B-day....

Mer sind hüt no schnell im IKEA gsi und händ dä Rest vor Deko kauft... Stoffroseblätter (1 Pack für 1.95 und im Coop diä gliche und glichvell für 7.90!!) für uf d Tische und Windlichter - Gläser zum Rosechöpf drin schwimme loh...

Nur mol so ä chlini frog... Er hend au nur Tischdeko oder muä mer dä Rest vom Saal/Resti au Schmücke?

Min GG meint so.... I well Schoggi herze uf dä Tischä ha....

Naja diä chauffet mer den erst nögst Johr so um Valentinstag ume denn gits diä überall....

Schös Weekend.....

18.08.12 19:09
Daninici10

nicht registriert

Re: Bräute 2013

@ cora: isch die schnüsig

@jasi: schoggiherzli chasch bi schoggi.ch bstelle. I 3 grösse und diverse farbe

18.08.12 20:39
jasi86 

Re: Bräute 2013

merci für dä tipp...

aber mim GG gfallets ned....

schöne obe no....

19.08.12 00:35
schmetterling84 

Re: Bräute 2013

Hallo zäme!

So meld mi zrugg... Isch gester ä mega strenge dag gsi... Ha alles für mi schwöster organisiert.... Sie het sich um nüt kümmeret. Aber do mi chli bricht zur hz miner schwöster:

Also am morge bi ig zum coiffeur und ha mir d hoor loh ufestecke! M schwöster und mis mami si parallel au goh d hoor mache! Denn isch sich mi schwöster goh schminke un i ha i dr zwüschezyt getränk fürä apero zu ihrer kollegin brocht... Wo ig hei ha wellä (endlich ha no mim schatz miesse helfe im gschäft bremse entlüfte) lütet er a, dass i zum beck muess die miesse no öbis wüsse wäg em apero... Guet dört hi, no es schwätzli ghalte und hei... Bi nur bis zur baustell cho, denn ha i mi schatz miesse mithei neh.... Mitlerwiele isch viertel ab eis gsi, also hopp hei und schminke... Denn ha ig mini sache packt und bi zu minä eltere mitlerwile isch 20 vor 2 gsi ( d trauig isch am drei gsi und hei 20 min wäg vor eus gha... Planti abfahrt viertel ab 2! Bi mine eltere acho isch kei spur vo minerä schwöster gsi.. Denn ha ig gmerkt dass i mi bh dahei vergässe ha ( mi schlüpfer au, aber mit däm body isch mir zheiss gsi) also nomol hei... Wieder bi mine eltere isch mi schwöster endlich dört gsi... Ha ihre gholfe alege, dr normali familie trubel no greglet und denn endlich si mir abgfahre... Bim standesamt het eusi fam uf eus scho gwarte( bi mit minetä schwöster no ä rubdi goh dreie) mit betonig uf EUSI familie... Ihre zuekünftig und si fam si noni dört gsi... Super mi schwö het d krise becho... Nach 5 min warte si si endlich itrudlet.... Denn hei mir ihne miesse.... Vo dr traauig hei mir nid so viel mitbecho, mir hei soooooo heiss gha... Hei eus miesse konzentriere nid d kippi zmache.... Wos aber ums ufstoh und bekenntnis gange isch ha i briellt wie ä schlosshund... No meh als mi schwöster... D träne si ifach glofe... Denn si mir usse und dört he d kollege dr apero parat gmacht und spalier gstande!!! Denn hets föteli gäh und nach emenä wyli si mir is resti... Dört hets wieder apero gäh und denn s ässe.... Isch nid schlecht gsi aber dr service grotteschlecht... Ha minerä anderä schwöster immer miesse säge sie dörf nüm motze süscht spucke si eus is ässe:-)

Spöter si mir no chli usse und hei d ussicht ufe rhy gnosse.... Bi denn ganz kaputt hei cho... Mi schwöster hets mega gschätzt was i für si gmacht a... Hoff si revanchiert sich u es bitz a minerä hz!

So das wärs gi.. Isch doch chli länger worde! Sorry

Zuletzt bearbeitet am 19.08.12 09:16

19.08.12 09:36
Daninici10

nicht registriert

Re: Bräute 2013

Hallo schmetterling

Tönt würkli nach eme astrengende tag.

Das weiss dini schwöster weiss da sicher zschätze.

Schöne sunntig no und erhol di guet

Liebs Grüessli

19.08.12 10:08
Lula 

Re: Bräute 2013

Guete Morge Mädels

@CoRa: Jöö Herzig Dini Katz, üse chunnt ebe nume cho Kuschle wenn er wott, u umetrage isch so quasi ne Straf für ihn, u da er ir Nacht säute dinne isch, weiss i nit ob er schlaft...

@Schmetterling: Ohje, tönt astrengend. Hoffe Du hesch dr Tag glich chli chönne gniesse.

19.08.12 10:20
schmetterling84 

Re: Bräute 2013

Jo ig has scho gnosse aber erst nach dr traauig... Aber ebe bim esse isch nid wirklich hz stimmig ufcho, isch halt wie es familie esse gsi( mir i kei grossi) abr hauptsach minerä schwöster hets gfalle!

Tierli: jo also mir hei es büsi, das isch die uf mim avatar! Er isch ganz ä liebe aber het ä mega chopf! Macht was er will!!! Aber er schmüselet au sehr gärn mit eus und schnallt nid immer dass er ä katz isch.... Wenn mir ässe will er immer bi eus sitze

19.08.12 10:29
Lula 

Re: Bräute 2013

Üsi isch aube wie ne chline Hund, de louft üs nache wenn mr zu sine Eutere übere loufe
Er schmatzt, sabberet u schnarchlet, isst Chips, Frites, Salat u Saucene u laht für das ou mau Fleisch lah Fleisch si, wenn er weiss mir ässe Fleisch-Wurst Spiessli isst er kei Wurst...
I bi bi üsem auso durchus ou nit gäng so sicher...

19.08.12 12:56
Mime 

Re: Bräute 2013

ouououou... läck, bi sit drü täg mit ungerbrüch am nocheläse... ändlech düre.
hett es paar sehr intressanti theme gä underzwüsche.
@LucyLu: Ou no vo mir aues Gueti zum Geburi! Bi ou scho gli dranne
@Schmetterling84: Du hesch mau gseit, dini Schwoscht sig hochschwanger, gäu? Finges super, dass du ihre so vüu ghuufe hesch. U wie du seisch, Houptsach ihre hett ihri Hochziit gfaue. Du chasch dini jo säuber für di plaane und dir dr ziitplan säuber ushecke!
@ching ha: wett sehr gärn ching. aber hane längi herti usbildig hinger mir (Studium und Doktorat) u fasse langsam fuess im bruef, wo sehr sträng, aber dr schönscht uf dr wäut isch. wett einlech nones paar jahr vou chönne schaffe. trotzdäm bini glich am überlege, dassi doch ou 3 ching wett (mi GG und i hei beidi je 2 gschwüschterti u finge das super so) u einlech wetti se de nid z spät, d.h. de scho baud mou ime jahr oder so afo...wüu i bi 28gi (auso wirdes jtz de) und mi GG 29gi. isch es cheibe züüg, aber jtz wird sowieso zersch mau ghürate
@alter: siehe oben
@tierli: ha bruefsbedingt die ganzi ziit mit tierli z tüe (jtz chöiters de langsam errate wasi bi ) ha aber säuber leider keini. dr hung i mim avatar isch dä vo mine eutere, womer aber leider vorere wuche hei müesse abschied nä vonem!
@ganze räscht , woni no mi sänf ha wöue drzue gä: s isch z vüu gsi, has vergässe und s isch z heiss...

 1 .. 257 .. 512 513 514 515 516 .. 2137 .. 3757
schnell   schaffe   wirklich   richtig   Kollegin   eigentlich   bearbeitet   irgendwie   Hochzit   Zuletzt   langsam   vorallem   natürlich   himbeer   Zeremonie   Problem   natürli   gspannt   eigentli   einfach