| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 259 .. 515 516 517 518 519 .. 2138 .. 3757
20.08.12 08:15
Sanis

nicht registriert

Re: Bräute 2013

Tierli

Wir hatten einen Westi Terrier... leider musse ich Sie vor vier Jahren auf grund eines akutten Organ versagens verabshcieden...

Mein GG hats nicht so mit Tieren.... wir haben ien grosses Aquarium und fir Ihn wäre dies sicherlich Haustier genug gewesen... aber wir habn noch einen Goldhamster...Er heisst Whisky und itz echt putzig...


Datei-Anhänge
Whsiky.jpg Whsiky.jpg

Mime-Type: image/jpeg, 192 kB

Foto_0103_11.jpg Foto_0103_11.jpg

Mime-Type: image/jpeg, 110 kB

20.08.12 08:39
Daninici10

nicht registriert

Re: Bräute 2013

@sanis: de name isch ja cool Süess de hamster

finds immer so schlimm was die tierli alles müend ha

20.08.12 08:39
schmetterling84 

Re: Bräute 2013

Gute Morge zämmä

@ all euchi hustier si den herzig... ig ha hünd sehr gern aber bi halt eher es Chatzemami!

@Lula jo euse isst Popcorn und Surrahm für sies Läbe gärn... wenn ig d Popcorn id Mikrowelle mach hockt er immer vornedra und wartet... Und wenn ig zum Sofa lauft nimmt er ä gump und wartet bis em Popcorn gib.. Surrahm ist er bnur vom finger... jo nid vo sim Tällerli... Kei Ahnig wiso.. und glace liebt er au, au nur vom finger... Wo er no chli gsi isch, het er sogar d Pöschtler ghasst, er het wenn er ahnegfahre isch, immer so gmiaut und isch a hag gspringe (er dörf nid usse will mir a dr Stross wohne, us dem Grund hei mir d Terasse ighagt... und geschter hets mir wieder bestätigt, dass en bi eus nie würd usse loh, isch grad es Büseli überfahre worde gester zobe ha nur d Bremse ghört vom Auto und denn wie si aghalte hei und die vis avis si dusse gsi und hei denn mit em verursacher gschwätzt.. er het nür drfür chönne aber ha denn min inne gnoh und ganz fest ghabe..)

Wie laufst mit euchne HZ Vorbereitige.. bi mir nid wirklich öbis.. si am Idee zämmä trage und so richtig föh mir erst a wenn D Werkstatt endlich fertig baut isch... Mi schatz het süscht kei Kopf.. Aber ig wett so gärn endlich wäg dem Garte goh froge "offiziell" aber ha chli shciss,d ass es nid klappt!

20.08.12 08:46
Mona83 

Re: Bräute 2013

Guätä Morgä mitenand :-)

so jetzt hanis au mal gschaft mit nachäläsä. bin natürli bi dem schönä (aber viel z heissä) Weekend nöd am pc gsi sondern verussä. :-)

für s hochziit hämmer nüt gmacht, vilicht dän s nächst weekend.

wünsch eu än guätä start i di neu wuchä

PS: freu mi uf dä see am nami, han grad frei übercho!!!!! :-)

20.08.12 08:50
Reebee 

Re: Bräute 2013

guete morge mädels :) da isch ja doch no was los gsi übers wucheend :) i han agno ihr werdet alli bitz go schwimme sii *g*

@schmetterling
bi eus lauft im moment au gad gar nüt. min schatz isch das WE weg gsi und elei no was mache hani kei luscht gha.
am liebste würdi scho d'sache für d'iladigscharte bstelle, aber es isch no bitzeli früäh und d'gäschtelischte staht au nonig.

@tierli
denn wott ich eu natürli mini jungs und s'mädel au no vorstelle ;)

min junior, de lozano:


min senior, de corrado:


mini chli diva, d'molly:


das isch e gueti idee mit em ferieheim... i denk das werdi mit em büsi au mache. d'jungs tangiert die hochziit ja prinzipiell nid und sie sind denn sowieso vor ort bim fäscht ;)

20.08.12 08:57
LadyWolverine 

Re: Bräute 2013

Mis Ross cha ich au no noche lege ;)
Hätt ihn so gärn an de Hochzyt drbi, abr iwie bechömme mirs nit dri..

20.08.12 09:06
Lus

nicht registriert

Re: Bräute 2013

@ladywolverine
Wow, das isch e Troum vome Ross!
Gseht us wie usemne Märli

20.08.12 09:10
schmetterling84 

Re: Bräute 2013

@ snet jo ig ha au immer katze gha wo usse dörfe.. aber will mir ebe a dr stross wohne hei mir eus für ä reini Huskatz entschiede.. bevor er bi eus gsi isch (i dr Zucht) het er nonie en Baum oder vögel oder so gseh! Bi eus het er ä grossi terrasse wo er usse dörf und en rise Katzebaum.. und au süscht er dörf im huus ummelaufe und wenn mir dusse si au mit eus usse.. Glaub das isch sehr chatzeabhängig.. euse het so es grosses Selbstvertraue dass er anderi Chatze und Hünd ! dure Hag packt und vermöblet.. wie wär das wenn er erst dusse dörf si.. Er isch sehr ahänglich.. und will er jo ä Britishi Kurzhoor Chatz isch, het eus d Züchterin nid nur wäg em überfahre grote ihn nid usse zloh sondern au wäg em Stähle... Die werde sehr gärn gstole... (tönt schräg ig weiss)

@Ladywolverine: gäll mängmol frogt mäh sich scho, warum erschwachseni Lüt so ä Kindergarte abzieh! Ig hopff ganz fescht für di, dass alles guet chunnt und wenn sich dr Tätschmeischter halt nid mit diner TZ verstoht.. was sölls... Hauptsach sie isch für di do und so us erfahrig, männliche Tätschis mache eh meischtens eher weniger... Vermutlich het dini TZ freii hand:-)

20.08.12 09:17
LucyLu 
Re: Bräute 2013

Guete Moorge zäme

So da na die versprochene Föteli vo minere zwei Schätzis, sind zwar ächli älteri fotis, ha keis aktuells ufem PC, sind all uf de externe Festplatte gspecheret.

Reebee, mir händ au ä Diva, das isch d'Lucy:


und das isch oise chli Joey:


Sind beid seeeeehr verschmust, sie isch sehr uf mich bezoge und er uf min Schatz Sie sind ca 7 jährig. Sind eigentlich au Huusbüsi aber sit ca. 3 Jahr dörfets amigs use wenn mir die Heime sind (also händ keis Chatzetörli) und es klappt super und sie sind gern duse aber chömet immer wieder Hei.

Mir händ momentan Paus was Hochziit ahbelangt, ha mal na paar Sache bstellt wo mer den bruchet zum Gastgschenk bastle. Ha min Schatz scho gseit, abem Herbst mümer den mit de Ihladige ahfange, will die machet mer ja au selber. Ziit gaht nämli sooo schnell verbi.

Hei Snet, mir werdet bi de Agilocation nöd viel Deko mache da de Rum au scho seeeehr viel hergit und ich glaub es wür nüd rechts passe. Eifach Tischdeko, also d'Gastgschänkli und ächli öpis mit Blueme / Cherze, aber au nöd z'viel, muss aber au na idee sammle. Also ich würd demfall au mit warme Farbe schaffe also am beste grad Orange oder Rot und den grad mit öpis hellerem Gäll, wyss. Isch na schwierig, bin nöd so guet i so sache.

Grüessli

Datei-Anhänge
Lucy.jpg Lucy.jpg

Mime-Type: image/pjpeg, 45 kB

Joey.jpg Joey.jpg

Mime-Type: image/pjpeg, 42 kB

20.08.12 09:31
Daninici10

nicht registriert

Re: Bräute 2013

Händ ihr schöni tierli Wenns nach mir go wür, hettemer en zoo dihai

@Planig: mir händ nöd viel gmacht. sind meh mit zügle vorbereite und packe beschäftigt gsi.
hoff i cha mi im september denn wieder meh druf konzentriere

 1 .. 259 .. 515 516 517 518 519 .. 2138 .. 3757
himbeer   wirklich   Hochzit   Problem   richtig   einfach   natürli   Zuletzt   bearbeitet   vorallem   irgendwie   gspannt   schaffe   natürlich   eigentli   Zeremonie   schnell   Kollegin   langsam   eigentlich