| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 259 .. 516 517 518 519 520 .. 2139 .. 3757
20.08.12 09:38
Reebee 

Re: Bräute 2013

@lucylu
wow, dini lucy isch ja mega e schönheit :) de chli joey gseht us als hetters fuschtdick hinder de öhrli ;)
mir hend au mal no meh chatze gha, leider sind die under s'auto cho... :( nach de molly wotti kei büsi meh, es hett mi jedesmal fascht verrisse wo wieder eine gstorbe isch :(

@daninici
jo säg nüt, en zoo hetti au gern dihei ;) wenns nach mir gängt hetted mer sicher mindestens no en hund und letschti hani min fründ gfrögt öb er gern ente im garte hetti. naja, leider nid so ganz guet acho *g*

20.08.12 09:47
LucyLu 
Re: Bräute 2013

Danke Reebee, ich glaub d'Lucy weiß es au, sie stolziert amigs ume wie ä Diva, Chan aber au sehr zickig sih. Sie isch au ächli oises Tussy

Ich het am liebste na en Hund, Meersäuli und Hase aber min Schatz luegt mi den amigs a, so vowege, gahts der na.... bi mir chömet so Usage leider au nie guet ah

20.08.12 09:57
Daninici10

nicht registriert

Re: Bräute 2013

@Reebee: ja min het au kai freud wenn i amigs säg het gern nomol 3 hünd, en chline und 2 grösseri
müsstemer e hus ha und i e grössers auto träume chamer jo

20.08.12 10:08
Sanis

nicht registriert

Re: Bräute 2013

ig wetti de o unbedingt wieder eis ä Hung. Da mir aber beidi im Momänt no 100% schaffä wärs eifach nid mügläch...

Das mi entzug nid z gross isch hüäti geng öppä wieder eis d Raker vo mim Götti...

Datei-Anhänge
C  A 67_1.jpg C A 67_1.jpg

Mime-Type: image/jpeg, 59 kB

20.08.12 10:12
LadyWolverine 

Re: Bräute 2013

@schmetterling

ja das wais ich au nit...
Euse Tätschi het nüt gäge sie, das isch scho guet so.
Abr min GG het au scho gseit, wenn mini Ex-TZ jetzt afoht dumm tue und sie em ufe Zeiger geht odr vrusucht e Keil zwüsche ihn und sin Brüdr z tribe, denn cha sie a dr Hochzyt dihai blibe.
Ich hoff abr nit dasses so wit chunnt, denn ich hätt sie scho sehr gärn drbi. Numä ebe nit als TZ, abr das heisst jo nit, dass ich sie nüm gärn ha odr so..

20.08.12 10:12
Lula 

Re: Bräute 2013

Oh jöö, mega süess di Tierli!!! Ou dRössli si dr Hammer. I wetti gärn no ne zwöiti Katz u ne Hund, aber momentan isch mine no so gar nit zha, guet üse würdi di zwöiti Katz äuä nit gad mit offene Pfotene empfah. Isch zT e mega Macho. Das mit am nit uselah verstah ni guet, ha ou gäng Angscht um üse, mir hei zwar dr Igang nit uf Strasse site aber ebe, uf dr Rücksite e Houptstrass u vore drane zwe Betriebe... Aber nume dinne geits nit mit ihm, wes dusse klepft isch er aube zwangsdinne, aber unger lutem Protest... U da mir kes Katzetörli hei, isch er haut uf üs agwiese, u das klappet sehr guet, ämu meistens

@zibesa: mega schön diner Gläsli. Wie lang hesch de gha? Isch eifach gsi mit am schribe?

@LadyWolverine: Hesch scho meh ghört? Isch huerre quer wie teu Lüüt mängisch chöi tue, drbi si si doch aui erwachse u Du hesch ja mit dr TZ gredet!
Mega schöns Ross. Was isch dr Hund für ne Rasse?

@Lus: Gäu Dine isch e Hovi?

20.08.12 10:17
CoRa 

Re: Bräute 2013

@ Zibesa, wow gseht jo hammer mässig us, wie lang hesch a noneme gläsli ka?

@ LadyWolverine, guet weisch för ehn esch das sicher au ned grad en eifachi situation.
dänke das dini ex-TZ met ehm sicher anderscht redet wie si der gägeöber ufträtte isch.
vellecht esch si jo glich bez verletzt gsi und het der eifach ned gseit? Aber vo ehm esches scho scho doof so blöd der gägeöber uf z'trätte.
Chasch jo mol abwarte was är zu dim zuekönftige ma seit. Aber schlussäntli muesch du z'frede si und 100% überzüg si
vo diner TZ und das bisch jo jetzt au.Eg hätt a dinere stell s'gliche gmacht.

@tierli, die sind jo alli meeega schnüsig!
laugh::

mer händ am samschti obe es grillfestli ka met mine verwandte, sine und kollege, esch en super obe gsi. sini schwö und sin beste kolleg sind tätschmeiser. sini schwö esch scho total ufgregt und am plane- si freut sech reeesig. si het gseit jetzt mömer de unbedingt zämme hocke se zwöi (TZ) heige das scho gmacht (eg nur, ähm es goht no es johr ). si wett unbedingt wösse was si alles dörf mache (si wott regurächt ufgabe öberne).
si het scho gseit si heit flög för Las Vegas usegseucht för am polti- sigi aber bez tüür
meine güte das wird ja luschtig

20.08.12 10:21
himbeer 

Re: Bräute 2013

hallo zäme!

mir händ au es super weekend gha im wallis, meeega heiss...

und am samstig abig hanis dobe mine beste kolleginne chöne verzelle! ich ha muffins bache mitem datum vom hochzit druf und die eifach nachem znacht uf de tisch gstellt... das isch sehr guet acho :-)
es händ sich au all fest gfreut, so schön.

am samstig morge sind mer no d location go aluege und all mini komplizierte überleggige wäge location für die frei trauig etc. und schlechtwetter händ sich erledigt... sie händ e grossi terrasse wo mehrheitlich deckt isch, mir chönnteds also so oder so det mache. und wenns würkli chatze hagled, denn gönd mer halt eifach is restaurant ine. aber so sötts uf all fäll klappe. das macht die ganz planig jetz grad sehr viel eifacher

20.08.12 10:23
Elise 

Re: Bräute 2013

So vill Tierlifötelis - herzig. Mit händ au Hünd

Zibesa, schöni Gläsli, ich han min Glasgravurtescht au scho gstartet, bin aber no nöd zfriide.

20.08.12 10:27
Daninici10

nicht registriert

Re: Bräute 2013

@himbeer: so e cooli idee. da glaub i das da guet acho isch

freut mi riesig das ihr eu etz kai gedanke meh weg de location mache müend

 1 .. 259 .. 516 517 518 519 520 .. 2139 .. 3757
natürli   natürlich   wirklich   bearbeitet   vorallem   gspannt   Kollegin   Hochzit   schnell   Zuletzt   schaffe   eigentlich   irgendwie   einfach   eigentli   Problem   langsam   himbeer   Zeremonie   richtig