| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 260 .. 517 518 519 520 521 .. 2139 .. 3757
20.08.12 10:32
himbeer 

Re: Bräute 2013

jaaa und mim schatz häts restaurant au super guet gfalle. mir händ no müesse lache, mir wänd ja extra nöd kirchlich hürate, ich bi au ustrette us de chile, aber s resti staht genau näbere christkatholische chile, haha

20.08.12 10:38
zibesa

nicht registriert

hoi zeme ich ha wiedermal voll de tag verschlafe so schlimm wemer dehei isch... und ich dörf no rasch mitem hundi use und den gahni id badi!

wegem glas ich ha mer mega müeh geh well ich das scho für "DE TAG" gmacht ha, ha würki suuber gschafet und ich han ca. 15 minute gha... find das in ornig..

20.08.12 10:40
Daninici10

nicht registriert

da isch guet mir tüend au nöd kirchlich. sind beidi ustrete

20.08.12 10:41
Daninici10

nicht registriert

@zibesa: ja wenns gern machsch find i de zitufwand au i.O.
und zit häsch ja na gnueg

mag au id badi

20.08.12 10:43
himbeer 

ou ja id badi würdi hüt au gern... mir händ ganz es alts bürogebäude und es isch jetz im büro scho sicher 27 grad. wird sicher super am namittag...

haha mini bridesmaids händ sich sehr gfreut und sind scho am überlegge wegem kleid

20.08.12 10:47
Daninici10

nicht registriert

@himbeer: süess. schön händ alli so freud

gits kai hitzefrei?

@Menu: han gad müesse e krise abwende. mir händ am 27.6. scho s menu age im hotel.
isch vo de uswahl her s passendste gsi. etz chunt die kuchichef uf eimol und meint s vegetarische menu passt nöd id reihefolg und will üs waldpilzravioli mit spinat und trüffel mache statt seezunge-scampiroulade
das merkt doch kein mensch das da nöd passt. i bi vegetarier und i mag scho was fischigs statt ravioli und trüffel mag i gar nöd
ha gsait i wills so ha. sind zum glück iverstande gsi

20.08.12 10:48
zibesa

nicht registriert

ja id badi... ich freu mi scho wieder chi go poulet spile...

isch uh schlimm ich han scho e "umehangundnütmachbrüüni" hahaha

@graviere es isch wie tätowiere und das gfallt mer hald... fasch no chi schwiriger aber es beruigt mi =)

20.08.12 10:50
himbeer 

haha waldpilzravioli mit spinat... das wär de supergau für mich. hani grad beides würkli nöd gern... hihi. trüffel wär no guet defür.

isch aber herzig macht sich de chuchichef so früeh im vorus so gedanke...

20.08.12 10:50
LadyWolverine 

@Lula

Nai ha nonig meh ghört..
Merci :) Eusi Hündin isch e Labrador x Berger (Schäfer). Ich bi abr dr Meinig dass irgendöppis andres no muess drin inne si, wil sie die Rute so kringelt ;)

@CoRa
Das isch es jo was mir so tuet ufstosse.. Dass sie's Muul nit abenand bringt und er denn so dumm tuet. Ich ha mit ihm nit gschwätzt und wais au nit, was sie ihm vrzählt het, abr so e tour findi echt kindisch...
Jo mini jetzigi Trauzüügin isch supr. Sie wart au chli mitem Kontakt ufneh bis min Schwager in spé sich wiedr chli beruhigt het... -.-

20.08.12 10:58
Mime 

zibesa:
soooo ier ich han mier am fritig es gravier grät kauft... und jetzt hani grad mal en prototyp gmacht,,,

was meined ier??

Hoi Zibesa!
Mir gfauts ou! Gueti Idee... vo wo hesch das graviergrätli?

1 .. 260 .. 517 518 519 520 521 .. 2139 .. 3757
schnell   bearbeitet   einfach   vorallem   gspannt   richtig   natürlich   Hochzit   eigentlich   Zeremonie   himbeer   schaffe   langsam   wirklich   Problem   Zuletzt   eigentli   Kollegin   natürli   irgendwie