| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 260 .. 518 519 520 521 522 .. 2140 .. 3757
20.08.12 11:14
Lula 

Re: Bräute 2013

@LadyWolverine: Isch ämu e ganz e schöni!

@zibesa: hesch de ne Vorlag gha, oder Freihand? Coole Usdruck für dBrüni!!

20.08.12 11:16
himbeer 

Re: Bräute 2013

ah no zu de tier, mir händ au 2 büsi. es sind beides freigänger und meh oder weniger oft unterwegs... im moment liggeds aber nur fuul ume

20.08.12 11:17
LucyLu 
Re: Bräute 2013

So mini Liebe. Ich verabschiede mich, gah nämli au id Badi, ha hüt frei da ich däfür am Samstig muss schaffe... Hoffe für all wo münd schaffe de ganz Tag den de Abig nachli chönnt gnüße.

Grüessli

20.08.12 11:19
Valeria01 

Re: Bräute 2013

Morge mini Liebe... dFB siite Hochzeitsengel hett wieder en Wettbewerb :) da das ja mini morge Zugslektüre isch hani denkt ich seggs eu mal

20.08.12 11:20
Daninici10

nicht registriert

Re: Bräute 2013

@himbeer: wür na go. aber i find au es passt meh in herbst als in früehlig. zum glück chamer no selber entscheide - ob de etz findt es passt oder nöd isch ja mir glich

20.08.12 11:41
himbeer 

Re: Bräute 2013

@daninici: stimmt, es isch eigentlich sehr es herbstlichs menu, das isch mer gar nöd ufgfalle. mir chömed jetz denn i de nächste tage no d offerte vom restaurant über. chönd aber recht viel selber no ändere, da mir ja meh en apero riche händ und flying dinner anstatt es bankett. ich finds eifach no schwer zum das mit de mengene berechne... wieivel stück apero isst mer im schnitt und wieviel tellerli mit "hauptgäng"? dessert weissi au nöd öb mer zu de turte no wänd andere dessert serviere denn. wär halt no schön für die wo turte nöd gern händ aber es wird denn halt au grad wieder türer und denn hetted mer ja zweimal dessert. ich denk turte elei langt scho.

20.08.12 11:47
Daninici10

nicht registriert

Re: Bräute 2013

@himbeer: eigentlich wür ein dessert scho lange. aber mir händ beides inbegriffe so wirds au beides ge.
mir händ aber nebd de torte en liechte dessert denn ischs nöd so schlimm

da mit de menge isch immer sone sach, aber lieber zviel als zwenig

20.08.12 12:31
Lus

nicht registriert

Re: Bräute 2013

@lula
Jaja dr Ari isch e waschächte Hovi, im nov. wird er de 2
Im momänt ischer ir absoulte pubertätsphase, da isch vo depressione schiebe bis himmel hoch jauchzend aues dinne

20.08.12 12:36
Lula 

Re: Bräute 2013

@lus: oh cool, das wäri so ne geniale Hund, aber mim Schatz grauet drvo da er sabberet, ämu luut Internet u Foren... Wie bisch du uf ä Hovi cho?

20.08.12 12:56
Lus

nicht registriert

Re: Bräute 2013

@lula
Mir hei früecher woni no chli bi gsi scho hovi gha, när nümme.
vor ca. 3 jahr het mi gg afa stürme fürne hund. da mir beidi zu 100% schaffe hani immer nei gseit wüu i weiss, was e hund z tüe git. Da är aber schicht schaffet, chöimers guet mache, d.h. mängisch chume i hei und är mues de grad ga schaffe, so isch dr hund nid lang ellei. drum hani när ou igwilliget. vomer de mau im rossstall vo mire schwo gsi si si fründe vo ihre cho und die hei äbe e hovi. u da seit dr gg nume: so eine wotti und e ke andere! Mir isch dr lade natürlech grad abe wüu i weiss, wie die hünd chöi si
glich heimer när chli afa umeluege und si ufene super züchtere gstosse wo dr erst wurf het erwartet u so simer zu üsem glück cho. hovis si seeehr stur und eigewillig, bis ca. 3 sisi voll ir pubertät. si gäute ou aus eher grob (aso si chöi scho rächt grob due ) und si vieune orte auses andere als erwünscht! (in zh gäute si gloubs als lischtehund) i ha aber d rasse aus sehr spannend, einzigartig, sehr liebenswürdig und ahänglech lehre kenne! u i gäbne nümme äne, ou weni mängisch schier es närvezämebrüchli ha die chöidi so öppis vo uf d palme bringe :-)
mir hei ja no 3 chatze und bismer dr hund gha hei heimi d chatzehar im hus mängisch chli gstört. aber sidi dr hund ha isch aues andere e chlinigkeit!! büschele wis haar, da chaschne no so guet strigle wie wotsch .-) ir früsch gwäschnige wösch, ide schublade.... ja eifach überall si haar :-) das muesmersech eifach ou bewusst si dass au tag suge agseit isch :-)
si si ou sehr glehrig und mängisch - wesi de grad so luscht hei- de folgesi de ou :-)
I cha dr rasse sehr empfähle, aber äbe, es brucht e sehr e starchi hand und zu 100% konsequänt sött me si (aber wär cha some hündi scho bös si?)
übrigens: sabbere düesi nid... ussert du schwänksch es kotlett vor sire nase :-)

Zuletzt bearbeitet am 20.08.12 12:58

Datei-Anhänge
Küche.jpg Küche.jpg (21x)

Mime-Type: image/pjpeg, 46 kB

Dreck.jpg Dreck.jpg (19x)

Mime-Type: image/pjpeg, 154 kB

 1 .. 260 .. 518 519 520 521 522 .. 2140 .. 3757
natürlich   natürli   gspannt   schaffe   richtig   vorallem   schnell   irgendwie   langsam   himbeer   Zeremonie   wirklich   einfach   Problem   eigentli   Kollegin   Hochzit   Zuletzt   bearbeitet   eigentlich