| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 263 .. 524 525 526 527 528 .. 2143 .. 3757
21.08.12 09:46
toluwu

nicht registriert

Re: Bräute 2013

Reebee:
@FleenM
ich hoffe, ihr hend etz bi dere chile glück :)
je nachdem cha me glaub scho inere katholische chile als protestant hürate, aber i glaub da müässt mer afrage ;)
eusi chile isch drum paritätisch, die nemed beidi *lach*

hüt obig chunt mim GG sin trauzüge mit sinere fründin verbi. sie wär ebe min plan B in sache trauzüge und etz überleggi di ganz ziit, wie ich sie gnau söll frage... usserdem bini hi und her grisse wer ich söll wähle, will ich ja bim letschte mal ziemlich uf de latz keit bin :(

Bist Du Dir in dem Fall nicht sicher, ob sie die richtige TZ ist oder jemand anders? Dann würde ich noch etwas warten und mir Klarheit verschaffen. Was sagt Dein GG dazu?

21.08.12 10:13
Reebee 

Re: Bräute 2013

ne ich denke sie wäre eine gute TZ. aber ich habe einfach angst, dass nochmal sowas passiert wie mit der ersten TZ. bin halt ein gebranntes kind ;)
mein GG findet die wahl gut, vorallem auch weil sie die freundin vom TZ ist. ich kenne sie schon länger, schon bevor sie mit dem TZ zusammen war.

21.08.12 10:38
Valeria01 

Re: Bräute 2013

@ Lula ich bin absolut kein Gelgoldfään min GG scho darum hend mer eus für de entschiide damit mer beidi zfriide sind und ich muss sege egal obs gelgold dinne het er gfallt mer mega

21.08.12 10:40
Valeria01 

Re: Bräute 2013

ööpis anders no... hender eu scho gedanke gmacht weg de Lieder... ? ich han mal es paar usegsuecht wo mier gfalle würdet aber ich han kei ahnig wenn mer welles lied macht

21.08.12 10:43
isa.bella77 

Re: Bräute 2013

valeria01, j han mer au scho es paar lieder usegsuecht. also eigentlich hani die ganz trauuig scho chli usgarbeitet. mal luege was de pfarrer derzue seit...laach

21.08.12 10:51
Nussbaum 
Re: Bräute 2013

Bi üs singt mini Sister in dr Chirche und eis Lied wo umir gwünscht han isch ds Märliland vo Mash. Uszug us dr Kirche isch no offe, würd Amazing Grace no schön finde.

21.08.12 10:55
Daninici10

nicht registriert

Re: Bräute 2013

das mit de lieder find i uh schwer zum ussueche. do bin i fast froh hürated mir nöd kirchlich. gits nöd ganz so viel zum überlege. es git soooo viel. i wüsst nöd was neh

@Reebee: vielicht chasch sie ja chli vorbereite. also mal chli durch die blume und luege wie sie druf reagiert

21.08.12 10:55
Valeria01 

Re: Bräute 2013

bella isch ja hammer... ich weiss ebe nöd ich hüürate ja italienisch (sind beidi italiener) und ich bi allne Hochziite wo ich gsii bin hend kilelieder gha ...das wotti nöd...
wassi ganz sicher wott isch am schluss happy day

21.08.12 11:04
Reebee 

Re: Bräute 2013

@lieder
also zum izug hett ich gern de canon in D vom pachelbel und bide restliche lieder simmer eus nonig ganz sicher.

@daninici
also sie hett vo sich us gseit, sie würd sus mini TZ sii woni ihre das letscht mal verzellt han mit de ehemalige TZ. vo dem her denki, dass sie scho debi wär.

21.08.12 11:10
Lula 

Re: Bräute 2013

@Daninici: Isch scho bau meh es müesse, schrib dr es Mail.

@Valeria: Was i aube no schön finde, isch wenn Gold de so chli Rot oder Rose Gold...

@Reebee: Vor was hesch de Angst? U wenn de mit Ihre redisch u re vo Dine Ängst verzellsch? Viellech cha si ja drs se ja näh...

 1 .. 263 .. 524 525 526 527 528 .. 2143 .. 3757
Hochzit   Problem   gspannt   bearbeitet   richtig   natürlich   schaffe   wirklich   schnell   vorallem   irgendwie   eigentli   Zeremonie   langsam   eigentlich   Kollegin   himbeer   Zuletzt   einfach   natürli