| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 264 .. 526 527 528 529 530 .. 2144 .. 3757
21.08.12 11:43
Sanis

nicht registriert

Re: Bräute 2013

Ig schribä ja no ar Diplomarbeit... u geschtr woni mi Arbeit eis dännä gelit ha... höcklät mi GG ufäm Baukon und stöberät i "mim" Planer umä...

und het früsch fröhlich sachä i- und nachätreit...

Im Vordäräteil hani aui sachä wi adrässä und ideeä... und im hingärä teil schribi wi näs tagebuäch... und da het är grad di letscht Milestones nachtreit... ha scho chli gschmunzlet woni das gseh ha...

21.08.12 11:46
schmetterling84 

Re: Bräute 2013

Hallo zämmä

Also zum Thema Lieder: ig wird dr Izug (guet unter freiem Himmel halt) zum Lied Kissing you vo dr Dessrée mache (Isch vom Film Romeo und Julia) ig find das eifach wunderschön und die Melodie! Gänsehuut.. You are so Beautiful het mir au no gfalle aber find chli gar igebildet
Denn wei mir siche rno You raise me up.. Eusi sängerin het das am Heiligobe i dr Chilche gsunge und mir si nur d Träne abeglofe... (ha mi grad chli gschämmt, aber es het nüm, ufghört) Bi chli nöch am Wasser baut und sie singt so hammer.. Dr rescht miesse mir denn mit ihre alluege.. mir würd no we are the world gfalle und ä Schwyzer dütschs lied.. aber weiss nid weles und ewigi liebei will ig sicher nie am mim HZ ghöre..

Und has glaub shcomol gseit, aber ig frogh mi echt was die Zivilstandsämter sich denke, erst es haljoohr vorher dr Termin reserviere.. Goht jo gar nid, denke die mäh plant so ä HZ schnell schnell imenä halbe joohr??!! Du ha ig s Glück gha und has bereits es Joohr vorher chönne reservierä.. Er het mir versicheret er heig ir Agenda und im System itreit und ig söll mi a Ostere wieder melde für d Besprechig... So cha ig ganz sicher si, dass mir am 27.06.13 chönne zivil hürote am halbi sechsi!

21.08.12 11:48
Sanis

nicht registriert

Re: Bräute 2013

Auso we mir no würdä ir Chiuchä hüratä de würds mi gloub nid so stressä... aber da mir "nur" Ziviu hüratä hangät chli aus vo däm Telefonat morn ab...

21.08.12 11:51
schmetterling84 

Re: Bräute 2013

Ah no zum Thema TZ...
Mi Schwöster frogt au nid recht drnoch, aber das verstand ig, ebe sie isch früsch ghürote und denn no Schwanger... Juppie in ca. 6 Wucge chunnts spätzli uf d Welt... uui nei, genau in sechs wuche (het KS) und das wird mis mega Geb. gschänkli, ig ha nähmlich ei Tag vorher Geb. uuppss abgschweift... Aber drfür isch dr TZ vo mim Schatz voll drbi.. letschtens het er eus berote wäg dä Stuhlhusse... isch natürlich dr gliche Meinig wie mi schatz gsi.. Er freut sich soo (si TZ) isch grad nachdem er gwüsst het dass ig dr Atrag becho ha gogh azüg aluege... Denk mi Schwöster chunnt au no,... Aber ha jo no ä anderi Schwöschter und die will unbedingt mit chos Chleid ussueche... Also ha es super Team bi mir, mini Sisters mis Mami und mi best Fründin.. Und im Oktober isch es sowyt.. denn chömme die neue Kollektione und sie hei im Brutgschäft first Look!

21.08.12 11:51
himbeer 

Re: Bräute 2013

ja bi mir wirds ähnlich sii... guet zivil mached mer wahrschinli im extrem chline chreis nur mit de trauzüge, aber ich fänds eifach schön wenn alls am gliche tag isch da mer ja denn nachher no fiired. mir mached so oder so e freii trauig no, es wär also nöd mega schlimm, aber ich wird sicher luege das mer a dem samstig de termin überchämed...

21.08.12 11:52
schmetterling84 

Re: Bräute 2013

Druck euch ganz fest d Dumme dass es klappt mit dä Wunschtermine...

21.08.12 11:54
himbeer 

Re: Bräute 2013

ja ich denk scho dasses klappt, danke :-)
susch sind mer denn halt flexibel. ich denk mir werded no s eint oder ander mal müesse umdisponiere bis es sowiit isch.

21.08.12 12:01
Daninici10

nicht registriert

Re: Bräute 2013

eh nöd sanis das wür mine nie mache will er weiss das mi da nerve wür
er schriebt nöd schö

21.08.12 12:01
isa.bella77 

Re: Bräute 2013

ich han mer überleit ob ich the rose vo westlife sell neh für de izug. und vorem ring tuusche und ja säge, sag es laut vom xavier naidoo. und ev forrest gump theme für de uszug. stell mer da nu uh schön vor, so de uszug durd lüüt und all händ en brennendi cherze in de hand und das lied...

21.08.12 12:05
Daninici10

nicht registriert

Re: Bräute 2013

@himbeer: mir mached da mit de ziviltrauig au im ganz chline kreis. mag nix grosses denn.
en wunschtermin händ mir scho, aber es wär au nöd so schlimm wenns denn nöd klappt. isch mir nöd so wichtig wie de 30.3. denn

@schmetterling: isch da supi wenn alles chli chasch ufteile. het au gern e schwöschter :-(

oktober isch scho gli

 1 .. 264 .. 526 527 528 529 530 .. 2144 .. 3757
natürlich   eigentlich   einfach   schaffe   bearbeitet   Problem   Hochzit   eigentli   Kollegin   natürli   schnell   Zeremonie   Zuletzt   gspannt   vorallem   irgendwie   richtig   wirklich   langsam   himbeer