| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 265 .. 527 528 529 530 531 .. 2144 .. 3757
21.08.12 12:28
Daninici10

nicht registriert

Re: Bräute 2013

@Bella: schöni uswahl. stells mir grad au vor . . .

21.08.12 12:35
Lula 

Re: Bräute 2013

@sanis: Tönt doch schön, das mit Dim Schatz. Drücke Dr Düme da es klappt mit am Termin morn.

21.08.12 12:43
schmetterling84 

Re: Bräute 2013

@daninici jo isch scho schön schwestere zha... Hesch aber en brueder? Oder bisch einzelchind? Mit 2 schwöster stohsch halt eifach entweder drzwüsche oder ussevor nei so schlimm ischs nid aber isch halt hard sich miesse für eini als tz zentscheide... Aber s ander isch mi halbschwöster und 10 joohr älter.... Denn ha ig halt mini" richtigi" schwöster gnoh... Die anderi duet aber die ganz hz koordinierä und endkontrolle mache mache immer witze si brucht es headset!

Jep freu mi mega....

21.08.12 13:02
Daninici10

nicht registriert

Re: Bräute 2013

@schmetterling: i ha en jüngere brüeder. er isch üsen tz. leider aber nöd so organisationsbegeistert. defür het mer spass mit em
da glaub i. isch nöd immer eifach. demfall bisch du di jüngscht?

e headset wär aber no cool. wie bi dem film mit de j-lo wo sie weddinplanerin isch

häsch du kai bj?

21.08.12 13:20
Sanis

nicht registriert

Re: Bräute 2013

Beträffend TZ...
Auso ig wär o vou im KLintsch gsi wär wählä we mir üs für nä angeri Art Fescht entschidä hättä... ha 2 Beschti Fründinnä(eini drvo mini Schwägärä)... di einti het 2 Chlini Ching und absolut keis Organisationstalänt und di angeri isch vou d anti romantikerin.... ig toleriärä beidäs und si si trotzdäm mini Frouä... itz isch mi Brüätsch TZ und är muäss eigäntlich "nur" ungerschribä...

TZ si när bim z Nacht drbi. Für d Lokation z dekoriärä und d Gäscht i empfang z nä hei mir Tafelmajorä und so viu müässä di nid leischtä a vorarbeit... git bi üs nid so nä ufwändägi sach...

21.08.12 13:20
schmetterling84 

Re: Bräute 2013

@Daninici
Jo so öbber bruchts au wo chli locker isch und spässli macht... Jo bi die jüngst:-) Abe rverlier jetzt im Oktober mi Status as Familiekücken.... Aber dr chef bi ig immerno

Meinsch Bridemaids? Doch eigentlich ebe mi anderi schwöschter mi best Fründin und d Schwöschter vo mim schatz (die weiss no nüt vo ihrem Glück)... Miessä alli in Lila cho... Hasse mi alli drfür si meine es passt nid zu ihrem helle teint! Isch mir aber glich.. ig hürot Neinei für mi mache si alles..

21.08.12 13:21
Sanis

nicht registriert

Re: Bräute 2013

Bride Maids...

Heit dir ds aui?!... wüu ig ha mir äbä o überleit ob ig äch söu ä Farbwunsch üssärä für diä wo bim Shooting drbi si?.. MI GG het abr gfung das mach "mä" nur i Amerikanisch Fiumä...

21.08.12 13:22
Mona83 

Re: Bräute 2013

isch ja witzig dases da inä no meh lüt händ wo richitg westlife tendiäräd. :-)
ich losä eigentli gar nöd gärn schnulze liädär, bi mir muäs öpis laufä. :-) Aber wenn, dän findi ebä au westlife no guät. han mi immer gfröget öbs überhaupt hochziitstauglich isch. :-) aber demfall scho

21.08.12 13:26
isa.bella77 

Re: Bräute 2013

mona, ich loses sus eigentlich au nid so. aber ich finde am hochziit darfs eso richtig romantisch-kitschig sie. ich gseh vor mim geischtige auge scho wies lied afaht und den zerscht eusi tochter mit de ring innelauft, den mini 4 blueme chind und am schluss ich...hach... ich wünsch mir echt ganz en romantischi, kitschigi hochziit..

21.08.12 13:31
LadyWolverine 

Re: Bräute 2013

Ich liebe "You raise me up", allerdings finde ich es von Celtic Women noch ergreifender

Wie macht ihr das an der Hochzeit? CD-Player/IPod-Player mit in die Kirche nehmen?
Wenn ja, wo stellt ihr den dann hin und wer wird ihn bedienen?

 1 .. 265 .. 527 528 529 530 531 .. 2144 .. 3757
einfach   schaffe   Zeremonie   Hochzit   vorallem   bearbeitet   natürli   eigentlich   gspannt   natürlich   wirklich   irgendwie   schnell   eigentli   Zuletzt   Problem   richtig   langsam   Kollegin   himbeer