| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 266 .. 529 530 531 532 533 .. 2145 .. 3757
21.08.12 13:58
Lula 

Re: Bräute 2013

schmetterling84:
@Daninici
Jo so öbber bruchts au wo chli locker isch und spässli macht... Jo bi die jüngst:-) Abe rverlier jetzt im Oktober mi Status as Familiekücken.... Aber dr chef bi ig immerno

Meinsch Bridemaids? Doch eigentlich ebe mi anderi schwöschter mi best Fründin und d Schwöschter vo mim schatz (die weiss no nüt vo ihrem Glück)... Miessä alli in Lila cho... Hasse mi alli drfür si meine es passt nid zu ihrem helle teint! Isch mir aber glich.. ig hürot Neinei für mi mache si alles..



Inwiefern Chef?

Süsch chasch ja, dass si Di chli weniger hasse, eifach säge es müessi im ne Violletton si, de chöi si gäng no chli switche...

21.08.12 14:02
schmetterling84 

Re: Bräute 2013

@Lula das isch so.... Alli säge immer ig sig dr Familiechef, will i immer dr ton agib... eigentlich isch mis mami jo immer so gsi aber will si jo sitmenä joohr nid so zwäg isch ha ig ihre job übernoh... und alli froge immer mi was wie wenn lauft.. also ha mi zum Chef erkore (luschtiger wies akzeptieres alli) Aber bald ischs mami zrugg.. aber si het kei Aspruch meh ufe Tron dä ghört jetzt mi

Nei, bi nid diskussionsbereit oder kompromiss bereit was d Farb agoht!! Ig bi dr Chef.. nei seich, das ha mir au scho überlegt, aber denn passe sie nid zur deko...

21.08.12 14:06
toluwu

nicht registriert

Re: Bräute 2013

Lieder:
Ich finde zum einlaufen "Too lost in you" von den Sugababes toll! Werden das ziemlich sicher nehmen. Mal schauen was unsere Sängerinnen dazu sagen.

"Say a little prayer" von Aretha Franklin möchte ich noch haben, evtl vor dem Ja-Wort. Mal schauen...

Beim Auszug möchten wir "Oh happy day".

Beim Ringtausch fänden wir "Ring on Fire" von Johnny Cash noch cool. Aber für ne Hochzeit wohl doch nicht ganz so das richtige...

Was mir auch noch gefallen würde wäre "You're the one that I want" von Grease. Aber das passt wohl auch nicht so...

2-3 Lieder stehen. Den Rest werden wir dann mit der Zeit entscheiden.

21.08.12 14:10
Daninici10

nicht registriert

Re: Bräute 2013

@schmetterling: es lohnt sich. v.a. da du e farb häsch wo mer nöd immer träge cha. i wür eifach druf achte das nöd eis mit zviel schnickschnack nimmsch. mini ex-tz het so eis usglese. isch nöd schö gsi und het recht billig usgseh. sie het denn e anders bstellt
und i für mi eis bstellt gha mit ufgsetzte blueme. die sind nur ufglimt gsi und grad wegghait
find i ebe au schad, au wenns nöd tüür sind

21.08.12 14:11
Daninici10

nicht registriert

Re: Bräute 2013

@toluwu: sehr schöne lieder.
Das mit dem Ringtausch ist ja genial

21.08.12 14:12
toluwu

nicht registriert

Re: Bräute 2013

Daninici10:
@toluwu: sehr schöne lieder.
Das mit dem Ringtausch ist ja genial

Ja, gell? Fänd ich eben auch noch cool! Aber GG meint, dass nur Johnny das singen kann... Und den an unsere Hochzeit zu bekommen wird wohl etwas schwer...

21.08.12 14:17
schmetterling84 

Re: Bräute 2013

@ daninici Stell mir so öbis vor:



oder so:



eifach in Lila..

und merci für d Tips.-..... hsch shco viel dört bstellt?? wett jo mol d Schuh bstelle dört... bi abe rno chli unsicher!

21.08.12 14:19
Sanis

nicht registriert

Re: Bräute 2013

@toluwu
Johnny cha im fau o guät ab CD singä.... zum Bispipu hüt morgä i mim Outo...

i bi immer ganz begeischtärä we öppr ä wunsch het wo "usäm Rahmä gheit"... das machts doch individuell und zu öppis ganz spezielläm... o we das Liäd im erschtä momänt krass erschint... we dir das weit und das zu öich passt de bi ig immer drfür!

21.08.12 14:20
schmetterling84 

Re: Bräute 2013

ähmm.-. jetzt hets nid mit dä bildli klappt probier nomol

21.08.12 14:22
Sanis

nicht registriert

Re: Bräute 2013

Hammerkleid... lustig lustig.. mi schwangeri Fründin het letscht Herbscht i däm ghüratä... i fingäs u schön und geit irä angerä fabr sicher super für d BJ.

Ja het hiä scho öpper erfahrig gmacht mit litb? hätt coolä Haarschmuck gseh...

 1 .. 266 .. 529 530 531 532 533 .. 2145 .. 3757
vorallem   Kollegin   langsam   natürli   schaffe   himbeer   Problem   schnell   natürlich   irgendwie   gspannt   wirklich   Zeremonie   richtig   Zuletzt   einfach   bearbeitet   eigentlich   Hochzit   eigentli