| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 269 .. 535 536 537 538 539 .. 2148 .. 3757
21.08.12 23:04
isa.bella77 

Re: Bräute 2013

zibesa, ou ich chan der nid emal en tipp geh, obwohl i scho 2 chind han. wend en gueti schniiderin hesch, wo der s chleid chli chan ine, würd i s chli grösser bstelle... (vilicht 2 grössene) die schwangerschafte sind so unterschiedlich. die einte nämet viel zue au scho in de tüüfere mönet, anderi nämet chum was zue. bi mir sind bed schwangerschafte so unterschiedlich gsi.
aber wends bstellt hesch und becho, würdsch mer nid säge, ob alles guet klappet het und du da chleid so becho hesch wies der vorstellsch? bin ebe au am überlegge, ob i sell in de staate bstelle, aber im moment fehlt mer chli de muet... :-) oder het sus nu s wer sis chleid in de usa bstellt?

21.08.12 23:16
zibesa

nicht registriert

Re: Bräute 2013

ich han eich scho oft bstellt und es isch immer guet cho

ja ich han ide "familie" so e nähwüetigi die cha das scho.. aber weni mer scho es billigkleid kauf wili nöd no lang möse was ändere.. mhhh

SANIS! gisch mer de link vu dim kleid, ich has gsuecht und nid gfunde =(

22.08.12 07:04
isa.bella77 

Re: Bräute 2013

zibesa, ah oke. vilicht bstell i mis würklich au dusse. vilicht het öpert en besserei idee als ich, Aber ich finde au es "billigs" kleid darf mer chli ineh dass es perfekt passt. vorallem mit dene schöne umständ. gits was schöneres als en wunderschöni schwangeri Bruut...

22.08.12 07:32
LadyWolverine 

Re: Bräute 2013

Hey FleenM das isch jo spitze :D Freut mich für dich!!

@toluwu
Sonst einfach irgendwo bestellen :/

Hach ich bin grad schon am träumen. Durfte gestern eine Collage mit Hochzeitsbildern für jemanden aus dem Forum machen.. soooooo schöne Bilder

22.08.12 07:46
Daninici10

nicht registriert

Re: Bräute 2013

@zibesa: sehr schöns chleid. i kenn mi zwar nöd us, aber i wür uf jede fall no chli warte mit bstelle und denn sicher 1 -2 nr. grösser. isch vom schnitt her ja kai komplizierts chleid zum ineh

@LadyWolverine: schöööööön isch sicher super worde

@Bella: I bstell viel sache vo amerika. klappt wunderbar. chleider han i bisher aber nur über light in the box bstellt

22.08.12 07:47
zibesa

nicht registriert

Re: Bräute 2013

ich han mire tante mol gschribe, sie sig die einzig wo ich kenni wo chöng nähe ob sie nöd luscht hig für en spezielle tag es speziels chleid abzändere wel ichs in usa bstell und sicherheitsmäsig e grössi grösser. chan ihre schlecht über facebook säge dasi schwanger bi...

ich han ja normalerwiis s 34 und 36 ich bstells glaub im 40gi

22.08.12 08:05
schmetterling84 

Re: Bräute 2013

Guete Morge zämmä

@zibesa Also mi schwöschter het jo am Fritig im 8. Monet ghürotet und het es ähnlichs Chleid agha wie du möchtisch (übrigens hesch du mi gmeint wäg em Foti, hesch zwar sanis gschriebe aber ig ha eis postet).. Sie hets au im 40 (het die glich grössi wie du) gnoh isch aber sehr knapp worde, will ihre buch grad unter dr bruscht afoht (schwer z erkläre) und denn nid schräg aber sonder grad ä Kugele... Ig würd dir echt empfähle no chli zwarte will, wo denn mi Schwöster nach 1.1/5 mönet isch nomol goh probiere hets ihre unter dr Bruscht mega druckt! Gwüssi Fraue bechömme schnell ä grosse buch und andere gseht mes chum a! sie hets denn uf dr site grösser gmacht und alles isch ok gsi, bi däm schnitt ischs umme buch nid s problem aber obe halt.... Obwohl die vo dr Boutique het gmeint ihre sig das nonie passiert dass es ener Brut nach so churzer zyt bi dr Brust nüm goht!

22.08.12 08:12
zibesa

nicht registriert

Re: Bräute 2013

ou tschuldigung ich han gmeint es sig d sanis gsi...aber hesch mer de effektivi link doch no?

ja ich han scho jetzt chi en buch... voralem gege de abig uiui den gsehni us wienen jumbo =)

22.08.12 08:22
schmetterling84 

Re: Bräute 2013

@ zibesa kei Problem... bi nur unsicher gsi öb ig do es bild überseh ha... also dr link.. hoff es klappt!

http://www.lightinthebox.com/de/Reich-ei...4-_p118930.html

und süscht eifach unter Brautjungfern goh luege denn chunnt uf dr erste site....

22.08.12 08:28
toluwu

nicht registriert

Re: Bräute 2013

LadyWolverine:
@toluwu
Sonst einfach irgendwo bestellen :/

Und weisst Du auch zufällig wo? Irgendwie will Mr. Google mir nichts gescheites ausspucken. :/

FleenM; so cool! Freu mich auch riesig für Dich!!

Ich glaub es war Zibesa die schrieb wegen Schwangerschaft und Kleid im Dez; Kannst Du evlt etwas warten mit dem bestellen? Je nachdem weisst Du Ende Okt / Anfang Nov eher wie sich Dein Körper verändert hat?

 1 .. 269 .. 535 536 537 538 539 .. 2148 .. 3757
richtig   Hochzit   wirklich   schaffe   Problem   gspannt   Zeremonie   irgendwie   himbeer   einfach   eigentlich   bearbeitet   natürli   langsam   Zuletzt   schnell   Kollegin   vorallem   eigentli   natürlich