| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 269 .. 536 537 538 539 540 .. 2149 .. 3757
22.08.12 08:28
zibesa

nicht registriert

Re: Bräute 2013

das kleid isch ebe scho mega schöön... wunderschööön =)

min cousin isch designer er würds mer mache heter gad gmeint haha

22.08.12 08:32
Daninici10

nicht registriert

@zibesa: isch ja cool, en designer i de family
ja das chleid isch mega, gfallt mir au sehr

22.08.12 08:42
Mona83 

guätä morgäää

hey churzi frag, isch das chlei zuu schick für ufs standesamt?
http://www.lightinthebox.com/de/Trompete...id_p171825.html

gseht voll schön us und wet das unbedingt chaufä aber weiss nöd für was. :-)

22.08.12 08:45
Reebee 

@mona83
nei, das gseht doch tiptop us :) anderi gönd im wiisse brutkleid ufs standesamt, vo dem her isch das sicher nid übertriebe ;)

@FleenM
hey super neuigkeite, gratuliere eu :)

@TZ
i han sit gescht abig e neui TZ :) sie hett sich mega gfreut und hett au scho gad gfraget wie was wo und das isch genau das, wasi mir erhofft han :)
etz chani denn endlich wieder en termin mache zum go chleider probiere :)

22.08.12 08:49
Daninici10

nicht registriert

@mona83: sicher chasch das fürs standesamt träge. gseht doch mega us

@Reebee: freut mi sehr für di etz chas losgo

22.08.12 08:51
Valeria01 

Hoi Mona

nei ich finds imfall meeega schööön

Ich bin mega enttosche und hessiig... Min GG het e Cousine...die isch meega komisch und uu verloge... sie hett 2 Kind und min GG isch de Götti... mier gsehnd sie nöd viel will sie wiiter weg wohnt aber bi jedem Fam fescht (und mier hend viel) gits immer striit will ihre Vater sich id Erziehig vo de Chind driimischt und sie laht sich nüüt sege und mengisch übertriibets au eifach und mached es riese Drama drus... naja uf jedefall sind sie de Summer uf Italie abe und denn het sie mal chli mit minere schwöögerin und schwiemu gredet will sie mit ihrere Mum gstritte hett (nüüt neus)
und will mer sie halt denn au uf ihri Fehler hiigwisse hett het si denn abglenkt und irgendwie gseit: "ja weisch ich han de Valeria shco mal gseit sie söll nöd soo viel vo ihrere HZ rede will es nervt"

deeebiii

sie hett mier letschtmal gseit ich söll mit ihre überd HZ rede (sie isch ja scho verhüüratet) u nd nöd mit de anderne Cousine ect. will die chöntet iversüüchtig werde und sie seg suscht gern für mich da....

ich bin soo enttosche... ich hett ihre nöd weiss ich was verzellt will mer ebe ihre nöd chan glaube.... weisch nie was würklich so isc und was nöd gloge isch... :(

ich bin meega froh isch mini Schwögerin denn gar nöd uf das Thema iigange... aber gester wo sis mier verzellt het hets mich mega verletzt... ez chasch dich nöd mal über dini eigeni HZ freue.... :( es tut mer mega weh...han gester abig e mega kriise gha... ich finds eifach schad... han ez eifach mir gseit dassi echt nüüüüüt meh !! verzelle und wenns frööget denn eifach soo jaja lauft alles guet alles tip top...! und denn seit mer d'Vorfreud isch schönste... ich chan mich so ja nöd freue..

22.08.12 08:52
zibesa

nicht registriert

daninici

ja en designer ide familie.. wooow.. er het d schuel gmacht und de ischer no ine theaterfachschuel das heisst er chönt für hollywood kleider designe etc... stattdesse hilft er für gratis sim fründ im bluemelade.. bini nöd so fan :D

22.08.12 09:19
jasi86 

@Valeria.... da tuät mer so leid... aber chasch di tröste i verzell au nur no wenn i froget werd.... indume ha i erfahre das met gseit das nervt so wenn i vor hochzit verzell däbi hend sie jo gfroget....

22.08.12 09:20
schmetterling84 

Liebi Valeria

verstand dass du mega entdüscht bisch... ig weiss wirklich nid was mit gwüsse Lüt los isch, wie du seisch, es cha doch nid si, dass mäh sich nid mol über die eigeni HZ dörf freue und wenn sis jo würd störe dass du drüber verzellsch söll si entweder nid zuelose oder dir das säge... Ig verstand das eifach nid.. wiso chönne sich gwüssi nid eifach freue für ein? Und wiso miesse MIR eus immer rechtfertige.... ig würd die Person jetzt eifach ignoriere und au die Ussag vo wäge: red nur mit mir die andere si nidisch.. Hallo... ig würd denn erscht recht vorschwärem..

Klar mir miesse ganz ehrlich au gseh, für vieli Lüt ischs HZ nid so wichtig und mir nerve viellicht drmit will mir viel drüber rede aber he, es isch für eus wichtig. Mir söttest zwar ndi zu euserer Momentane Läbensbeschäftigung due aber eus isch es wichtig und wer kei verständnis drfür het söll ussevor bliebe.. Für das hei mir jo s Forum..

So ha das eifach mol wellä usseloh, ha scho soviel Posts gläse mit ähnlichem Inhalt und au ig ha im Enge Kreis es paar (nid viel) wo sich eifach nid chönne freue für eus... und null reaktion zeigt hei undd zeige...

22.08.12 09:21
Valeria01 

jasi

weisch es macht mi eifach sooo truuurig... ich bin en mensch wo immer für all da isch... wo sich de A**** für all ufrisst und und und .... und denn soo ööpis ... ich han ihre ja nüüt gmacht... zudem isch sie ja ebe cho und hett gseit wenni mit ööperem wott rede denn mit ihre..!

1 .. 269 .. 536 537 538 539 540 .. 2149 .. 3757
einfach   gspannt   natürlich   schaffe   schnell   Hochzit   Kollegin   wirklich   langsam   Problem   Zuletzt   irgendwie   eigentli   eigentlich   richtig   himbeer   Zeremonie   bearbeitet   vorallem   natürli