| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 270 .. 537 538 539 540 541 .. 2149 .. 3757
22.08.12 09:22
Daninici10

nicht registriert

Re: Bräute 2013

@zibesa: ui nei, vergeudeds talent i dem fall. schad

@Valeria: oje. die ifersüchteleie sind würklich furchtbar. isch leider oft am beste wenn mer nöd zviel sait. egal um was goht.

mini ex-tz isch au so eini gsi. zerst mitleid hüchle weg de abgsaite hz und anderne go säge es schi.... sie so a wil sie soooo viel gmacht het. sie het praktisch gar nix tue gha

22.08.12 09:26
Lula 

Hoi Mädels

@zibesa: I würdi ou no gad chli warte u je nach Lieferfriste so im Oktober, November bstelle.

@Mona: Wow, super di Farb, das chasch uf jede Fall trage fürs zivile? Oder was spricht drgäge?

22.08.12 09:27
Lula 

@Valeria: Isch ja dr Oberhammer so was!! E mega Frächheit! U wenn de mau mit ihre zspräch suechsch? Oder ihre e Brief/Mail schribisch?

@Reebee: Fröit mi das es so guet klappet het mit dr nöiie TZ!

22.08.12 09:28
Valeria01 

Schmetterling

Jetzt im Nachhinein glaubi nöd mal dass di andere iiversüüchtig sind... sie hett sich eifach welle absichere dass ich numme zu ihre gang damit sie nacher chan jammere... so isch sie... sie muss immer im Mittelpunkt stah... wenn sie das mal nöd isch denn motzt sie dass ihre das und jenes passiert isch...und staht so wieder im Mittelpuntk...

ja klar für mich isches meeega wiechtig und villicht red ich scho viel drüüber aber ich freu mich eifach! ich glaub ebe ich verzell eifach nüüt meh und wenn mer mich frööget denn eifach neutrall... und nöd zviel verzelle :(

ich danke euch dass ihr da seit und mit mir mitfiebert und mit"leidet"...

22.08.12 09:43
Mona83 

@all wo wäg mim kleid än komentar gäh händ: ja mir gfallts ebä au, aber da mir ja no kirchlich hüratet woti s zivilä chli in gränzä haltä. aber mir gfallt diä farb mega und ich findä das isch ebä äs chleid woni mal als gast chan anes hochziit aleggä. so öpis hani nämli no nöd i mim kleiderschrank. :-)

mini trauzügin hät ebä gfundä s seg scho chli edel. mal luägä, ich dänkä äs stresst ja no voll nöd, zerst söti mis brutchleid mal ha. :-)

22.08.12 09:43
Valeria01 

@ Lula

ja ich weiss ebe nöd obi söll..will mini Schwögerin hetts mier ja verzellt... ich wot ebe nöd dasses denn heisst sie verzellt s'Züüg umenand... :(

22.08.12 09:44
Mona83 

@valeria: ja so situationä hassi amel au. vorallem wäni ghörä dass über mich gred wird käni gar nüt, dän seckli uf diä person zuä, luäg ihrä id augä und sägä was isch s problem, chasch mers im fall sälber sägä. aber ebä meistens isches dän doof für diä person wos witergseit hät...

22.08.12 09:49
Valeria01 

@Mona ja ebe...das isches...und ich hans imfall uu lang nöd guet gha mit minere Schwöögerin... ca. 4 jahr lang... sit eim jahr hend mer würkli guet... und ich wott das nöd ufs Spiel setze...vorallem sie isch d'TZ vo mim GG und sie hilft mier mega... hett hammer Idee und unterstützt mich voll! darum ich wott nöd ufd Cosuine zuegha... au wenns wehtut...

22.08.12 09:55
Mona83 

@valeria: ja guät dän muäs äs eifach ignoriärä. gnüss diä lüt wo di unterstzüted und sägs ihnä au vo ziit zu ziit wieder. und dänkä wän so viel liäbi lüt um di umä häsch, chönd der di andere sch..eigal sie. :-)

dänk immer dra diä isch doch nur niedisch oder so. :-)

22.08.12 09:56
himbeer 

bi grad froh das bi eus no kei so dramas uftaucht sind bis jetz... aber me weiss ja nie.

1 .. 270 .. 537 538 539 540 541 .. 2149 .. 3757
einfach   Kollegin   langsam   schnell   irgendwie   Zeremonie   eigentli   wirklich   Zuletzt   richtig   bearbeitet   gspannt   eigentlich   Hochzit   natürlich   natürli   vorallem   schaffe   Problem   himbeer