| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 271 .. 540 541 542 543 544 .. 2151 .. 3757
22.08.12 11:20
himbeer 

Re: Bräute 2013

@cora: das machi natürli. bi selber gspannt, ich ha zerst nöd gwüsst wie merss sölled säge aber jetz übernimmt min schatz die ufgab.. er cha sehr guet rede vor lüt. nimmt mi aber glich wunder wie er das wott mache.

22.08.12 11:31
Daninici10

nicht registriert

@himbeer/Cora: mir händ di letscht hz müesse absäge und deswege will i das erst chli zit vergoht.
am gg sini site hets zwar nöd interessiert gha. d muetter het z.b. nur gsait: ah etz doch nöd.
von sinere site het kein mensch gfrogt wies üs goht. mi scho gar nöd und wiesos überhaupt nöd stattgfunde het weiss vo dene niemer. i schweif ab, alles chli sehr kompliziert

mini family het halt s wieso mitübercho. und min dad het halt s gfühl mer mue eh erst denn dringend gad hürate wenn e chind unterwegs isch sus muemer spare.

das e neui plant isch wüssed mis mami, min brüeder (tz), mini tz, mini cousine und mis gotti und die freued sich au

also werded wenigi erfreut si wenns denn offiziell wird

22.08.12 11:36
himbeer 

ah wenn wär denn die ander hochzit gsi, erst grad? und häsch das sehr churzfristig müesse absäge? aber isch nüt schlimms passiert, also eu gahts guet?

22.08.12 11:39
Valeria01 

uii Daninci aber das töönt gar nöd guet :( denn verstahnis...

22.08.12 11:44
Daninici10

nicht registriert

@himbeer: am 30.06.12. händ 1.5 jahr lang planed und kämpft (gg het leider no schulde gha) und en monet vorher müesse absäge
also mir sind natürli no zäme nöd wie vieili denkt händ und üs gohts ganz guet. mir händ üs denn entschlosse das mirs nomol woged und min schatz het gmeint en guete tag defür seg min 30. geburtstag

22.08.12 11:45
himbeer 

ui das isch knapp... händer denn nöd recht viel sache glich no müesse zahle wie location oder so? denn isch ja praktisch alles scho organisiert...

22.08.12 11:53
CoRa 

@ daninici10 ou nei! das duetmer mega leid! de verstohni natürli dases noni wettsch verchönde...magsch dröber verzelle oder lieber ne? esch natürli keis problem! duetmer sooo leid für dech/ euch!

22.08.12 12:13
Daninici10

nicht registriert

@himbeer: de meiste händ mir nix müesse ge zum glück. d aperolocation het 500 verlangt und s standesamt het meh als d hälfti bhalted

@cora: hmm ok. es isch so gsi das mim schatz kündt worde isch (nöd fristlos, für da händs zwenig bewies gha). sie händ ihm unterstellt klaut zha. was nöd stimmt. das het er ame ifersüchtige kolleg zverdanke gha

er isch döt chefmonteur gsi und het halt chli meh privilegie gha. leider händ mir kai chance gha zum sini unschuld bewiese. de ex-chef het nöd wölle nogo, für ihn ischs eifach klar gsi
zuedem händ einigi idiote i dere firma sgrücht verbreited das er droge nimm. riese schwachsinn das wür i merke, mir chamer nix verheimliche

das mit de kündigung isch denn halt de grund gsi weshalb is abgsait ha. min papi kennt sin ex-chef recht guet (het sini firma paar hüser entfernt vo üsere) und het zerst ihm glaubt
i ha so eifach müesse absäge. i het nöd chöne hürate wenn mini eltere (em sini möged mi eh nöd, obwohl i ihm gholfe ha us de schulde usecho usw. also di seb site isch mir glich) dagege sind, do het i kai guets gfühl gha

mittlerwile wüssed au sie das er unschuldig isch und händs sehr guet mit ihm. min papi isch sus ganz begeistert. er will nur nöd das mir hürated will er denkt mer mue noch dem schuldezügs zerst mal spare

22.08.12 12:14
LadyWolverine 

@Namensschilder

Die Buttons gsehn jo mol geil us

@CoRa
Nai, ich mach das numä nebeher. Bildbearbeitung isch es Hobby vo mir ;)

22.08.12 12:18
isa.bella77 

oh je daninici, da händer scho eine mitgmacht... aber luegs mal so a...wenn ihr da zäme gschafft händ, den schaffender d zuekunft au!
euri gischt isch ja nu tragischer als eusi... :-)

1 .. 271 .. 540 541 542 543 544 .. 2151 .. 3757
schaffe   himbeer   bearbeitet   einfach   Zeremonie   Problem   richtig   langsam   Kollegin   natürlich   eigentli   Zuletzt   wirklich   schnell   gspannt   irgendwie   natürli   Hochzit   vorallem   eigentlich