Bräute 2013 |
|
1 .. 271 .. 540 541 542 543 544 .. 2151 .. 3757
|
|
|
22.08.12 11:31
Daninici10nicht registriert
|
Re: Bräute 2013
@himbeer/Cora: mir händ di letscht hz müesse absäge und deswege will i das erst chli zit vergoht. am gg sini site hets zwar nöd interessiert gha. d muetter het z.b. nur gsait: ah etz doch nöd. von sinere site het kein mensch gfrogt wies üs goht. mi scho gar nöd und wiesos überhaupt nöd stattgfunde het weiss vo dene niemer. i schweif ab, alles chli sehr kompliziert
mini family het halt s wieso mitübercho. und min dad het halt s gfühl mer mue eh erst denn dringend gad hürate wenn e chind unterwegs isch sus muemer spare.
das e neui plant isch wüssed mis mami, min brüeder (tz), mini tz, mini cousine und mis gotti und die freued sich au
also werded wenigi erfreut si wenns denn offiziell wird
|
|
|
|
|
22.08.12 11:44
|
@himbeer: am 30.06.12. händ 1.5 jahr lang planed und kämpft (gg het leider no schulde gha) und en monet vorher müesse absäge also mir sind natürli no zäme nöd wie vieili denkt händ und üs gohts ganz guet. mir händ üs denn entschlosse das mirs nomol woged und min schatz het gmeint en guete tag defür seg min 30. geburtstag
|
|
|
|
|
22.08.12 12:13
|
@himbeer: de meiste händ mir nix müesse ge zum glück. d aperolocation het 500 verlangt und s standesamt het meh als d hälfti bhalted
@cora: hmm ok. es isch so gsi das mim schatz kündt worde isch (nöd fristlos, für da händs zwenig bewies gha). sie händ ihm unterstellt klaut zha. was nöd stimmt. das het er ame ifersüchtige kolleg zverdanke gha
er isch döt chefmonteur gsi und het halt chli meh privilegie gha. leider händ mir kai chance gha zum sini unschuld bewiese. de ex-chef het nöd wölle nogo, für ihn ischs eifach klar gsi zuedem händ einigi idiote i dere firma sgrücht verbreited das er droge nimm. riese schwachsinn das wür i merke, mir chamer nix verheimliche
das mit de kündigung isch denn halt de grund gsi weshalb is abgsait ha. min papi kennt sin ex-chef recht guet (het sini firma paar hüser entfernt vo üsere) und het zerst ihm glaubt i ha so eifach müesse absäge. i het nöd chöne hürate wenn mini eltere (em sini möged mi eh nöd, obwohl i ihm gholfe ha us de schulde usecho usw. also di seb site isch mir glich) dagege sind, do het i kai guets gfühl gha
mittlerwile wüssed au sie das er unschuldig isch und händs sehr guet mit ihm. min papi isch sus ganz begeistert. er will nur nöd das mir hürated will er denkt mer mue noch dem schuldezügs zerst mal spare
|
|
|
|
|
|
1 .. 271 .. 540 541 542 543 544 .. 2151 .. 3757
|