| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 272 .. 542 543 544 545 546 .. 2152 .. 3757
22.08.12 13:03
Lula 

Re: Bräute 2013

@Mona: Klar isch es edel, aber hey, es isch öichi Ziviltrouig, u da darfs ou edel si!! U so hesch ou für später es chiques Kleid!
I würdi zueschlah...

22.08.12 13:08
isa.bella77 

daninici (churzform) ich bin ebe schoml gheirate gsi. ich bin den min fourier go abverdiene, und han dert eigentlich min jetztige schatz kenneglernt. nachane hämer zäme nu als zitsoldate ufem gliche waffeplatz gschaffet. ja und wis het selle cho, hämer en affaire agfange. die isch echt unschön usenand. min Soldatevertrag isch den abglaufe, und ich het en neui stell gha, und het and BUSA chöne. aber ebe wies läbe so spielt, bini schwanger worde. ich han den ufghört schaffe und bin dihei bim chind gsi. 5 jahr später hani mini 2ti tochter becho.
inzwüsche hani erfahre das mini damalig affaire gheirate het. so händ bed ihres läbe gläbt. na ja wis schicksal so mängisch spielt, hämer eus im FB wider troffe. und den hets würkllich im wahrschte sinn peng gmacht. er isch mitlerwile gschiede gsi und ich han min ma für ihn verlah. das wär ja alles nid so schlimm gsi. aber ich han all die jahr immer s gfühl gha, dass mini gross tochter nid vo mim ex ma isch. und so het den s drama sin lauf gno. mittlerwile wüssed mer das min schatz de vater vo mire grosse isch, aber min ex ma de rechtlich vater. isch alles chli kompliziert. all händs mitlerwile akzeptiert, au eusi gross weiss es, het kei problem dermit. nume mini schwägerin wets eifach nid wahrha. drum au die diskussion mit de ring, woni mal atönt han. (soviel zu churzform laach)

22.08.12 13:15
Daninici10

nicht registriert

Ou bella do häsch aber was mitgmacht und en wite weg gha zu dim glück
etz verstoh is oder ebe nöd. isch glich nöd recht vo dinere schägerin

schön das bi eu es happy end ge het und bald e hz

ja guet, i glaub mer chönt sus gad e buech fülle nöd

22.08.12 13:26
LadyWolverine 

@Daninici

Jo und nai. Dr Fotograf macht es paar vo euse und ich werd abr au sicherlich es paar selbsch nochbearbeite spötr. Vor allem Collage mach und so. S Ergebnis vo dem was ich gescht gmacht ha isch das:

Ich ha numä diä Schrift jetzt unkenntlich gmacht, wils ihre persönliche Trauspruch gsi isch in ihre eigene Handschrift und die Gsichter, drmit mers nit cha erkenne.Ich wais gseht kagge us, abr ich stell kai Föteli ine mit Gsicht ine, wenn ich nit die usdrücklichi Erlaubnis vo dere Person ha.

Zuletzt bearbeitet am 22.08.12 13:26

22.08.12 13:28
Valeria01 

@ Daninci nei du das tut mer meeega leid... es isch uu schwirig... aber es isch schön zghöre dass ihr trotzallem das mitenand duregsrande hend

@ jasi ja ich ignorier sie au... leider chani ihre nöd sege dass ich vo ihre enttosche ect. bin... aber naja

@lady woooooow isch ja meeega schööön :)

22.08.12 13:31
Daninici10

nicht registriert

@LadyWolverine: gseht ja hammer us du bisch mega begabt.
Frog di denn glaub au ob sowas für üs machsch

22.08.12 13:32
Daninici10

nicht registriert

Danke valeria

22.08.12 13:43
LadyWolverine 

Ou das isch mega lieb vo euch *rotwerd*

Zuletzt bearbeitet am 22.08.12 13:43

22.08.12 13:55
Lus

nicht registriert

Ui das si ja spannendi und zuglich truuregi Gschichte vomer da list... Und umso schöner isches ja, dases es schöns Happy-End git und dir itze glich dr Wäg vore Troualtar waget

I ha itze grad dr Tisch reserviert für am Sunnti ga z Probeässe i üsem Wunschrestaurant. Freue mi

22.08.12 13:56
Daninici10

nicht registriert

@Lus: au super. bi gspannt wie ihrs denn händ am sunntig.
mir händ üses probeesse au gli, am 8.9.

1 .. 272 .. 542 543 544 545 546 .. 2152 .. 3757
gspannt   Zeremonie   schaffe   bearbeitet   langsam   richtig   vorallem   schnell   Kollegin   Problem   Hochzit   natürli   irgendwie   wirklich   himbeer   Zuletzt   eigentli   einfach   eigentlich   natürlich