| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 275 .. 548 549 550 551 552 .. 2155 .. 3757
23.08.12 09:27
Lilly4 
Re: Bräute 2013

ah ok ... ja klar!
ich han für mis au 1'800.- zahlt, also mir WIRDS zahlt drum han mer da gar nöd gross gedanke gmacht und eigentlich isch es sogar no günschtig gegeüber anderi läde in züri, aarau etc. ... mer chund nämli schnell emal über 2'000 franke au bi dä ring ...

23.08.12 09:31
Steph

nicht registriert

Lilly4:
Guete Morge zäme

E anderi Frag: wie isch es mit dä notwendige Papier für s Zivile? Was bruchts da eigentlich alles? Und wie viel im vorus muess mer sich das zuetue? Weiss da öpert Bscheid?

Liebi Grüess

Also für Zivile muesch ha: Personenstandsausweis (musst Du bim heimatort bestellen) kannst auch Online ausfüllen. Dann noch die Wohnsitzbestätigung der Gemiende wo Du wohnst.
ID oder Pass.
Die Dokumente dürfen nicht älter wie 3 Monate vor dem Zivilen Traudatum sein, jede Gemeinde kann anderst sein, lieber nochmals nachfragen.
z.B. Termin Hochzeit: 1.9.12 dann die Dokumente ab 1.06.12 bestellen.

lg

Zuletzt bearbeitet am 23.08.12 10:29

23.08.12 09:34
Mona83 

@lilly ja mis wär vo dem her nöd eis vo dä türstä. aber ich han natürli scho no d hoffnig dasis irgendwo günstiger findä. drum muäsi ebä mal uf dütschland oder östrich alütä öbs genau das chleid händ. s dummä isch äs MUÄS ebä jetzt genau das sie. :-)

23.08.12 09:37
Steph

nicht registriert

Mona83:
@lilly ja mis wär vo dem her nöd eis vo dä türstä. aber ich han natürli scho no d hoffnig dasis irgendwo günstiger findä. drum muäsi ebä mal uf dütschland oder östrich alütä öbs genau das chleid händ. s dummä isch äs MUÄS ebä jetzt genau das sie. :-)

Also i ha für mis im Domini 990 Euro zahlt. Wenns am Zoll abstämpflisch, bekunnsch no 19% vom Domino zrugg.

23.08.12 09:44
Lilly4 

danke viel mal steph ...

@mona das kenni mit: es MUESS genau das si isch mir glich gange, han soooo viel chleider aprobiert, aber genau das einte isch mer eifach nüm usem chopf und drum hanis dänn au letschte samschtig bstellt, da's no eis vo dä 2012 kollektion isch und die chönd die chleider au nüm ewigs nahbstelle aber jetzt bini happy, han mis traumchleid gfunde nur für s zivile hani chli mühe öpis passents z finde

23.08.12 09:48
Daninici10

nicht registriert

@Lilly: ja wenn so fest muesch dra denke isch es sicher s perfekte chleid magsch es üs zeige?

was häsch dir denn fürs zivile vorgstellt? i ha mir e kurzes chiffon-chleid in elfebei bi light in the box bstellt

23.08.12 09:57
Lilly4 

es isch voll s prinzessinne chleid ... han eigentlich dänkt so eis staht mir nöd, willi nöd sooo gross bin, aber es isch eifach perfekt muess luege obis im internet find!?

oh schön! ich stell mir au eher es churzes für s zivile vor, viellicht ime hellrosa oder beige (eifach nöd wiss) aber vom schnitt her bini eigentlich no recht offe ... bim bstelle hani eifach chli angscht das es mir dänn nöd gaht oder nöd gfallt und zum teil chamer die chleider ja nüm zrug schicke das isch chli en seich, drum würi lieber eis im lade chaufe wonis au chan aprobiere! aber ebe, isch nöd emal so eifach ...

23.08.12 10:07
Daninici10

nicht registriert

schööön mis ebe au. bi au sehr chli, aber find es passt zu mir

also so chli e cocktail-chleidli? i denk uf d wiehnachte / silvester ane wirds chli überall so chleidli ha
sogar de h & m het amigs ganz schöni, wo gar nöd billig usgsehnd.

wenn hürated ihr denn? sorry falls i da irgendwo überlese ha

23.08.12 10:14
zibesa

nicht registriert

ich wird au no müse luege ich het gern en silbrige blazer :D

23.08.12 10:14
Lilly4 

bi mier genau glich ... es passt eifach und hät au nie dänkt das ich das gfühl au mal ha wird: DAS ISCH ES, so schön! chans chum erwarte bis ichs dänn chan alegge, aber leider gaht das no es ziitli, hüt genau no es jahr, also am 23.8. zivil und 31.8. chirchlich ... und ihr?

stimmt, guete tipp, danke !!!! muessi um t wiehnachte chli umeluege

1 .. 275 .. 548 549 550 551 552 .. 2155 .. 3757
eigentli   wirklich   vorallem   Kollegin   Zuletzt   Problem   natürli   eigentlich   Zeremonie   irgendwie   bearbeitet   schaffe   himbeer   richtig   gspannt   Hochzit   natürlich   schnell   einfach   langsam