| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 279 .. 555 556 557 558 559 .. 2158 .. 3757
23.08.12 17:14
isa.bella77 

Re: Bräute 2013

ui nei. so träumt hani nu nid... ich suech immer i mine träum nach lösige und finde idee.

23.08.12 17:35
Lula 

@Sanis: So cool, fröit mi für Di

@isa: bisch aso nit di einzigi, geit mir aso ou so

23.08.12 17:57
CoRa 

@ Sanis So guet! Föie mi met üch

23.08.12 19:03
LucyLu 

zibesa:
sicher gahds ;) amtlich vilich nöd aber weni alles so aschrib gahds ja :D

Hei Zibesa

S'Neue Namensgsetz trifft dich ja gar nöd will ja na das Jahr hüratisch, d.h. Du chasch na en Doppel Name ha

24.08.12 07:50
Reebee 

guten morgen :) ihr habt ja wieder fleissig geschrieben, da muss ich erst mal alles nachlesen *g*

24.08.12 08:00
Nemo 

Guete morge liebei Mitbrütlis!!

So, jetzt isches au bi mir endlich so wiet. Es gaht no uf de Tag genau 1 Jahr!!! Juhuuuu, die Ziit rased, wahnsiinnig.
Hüt söttet au eusi STD Charte bide Gäst acho. Genau eis Jahr im vorus. Bin gspannt ufd Reaktione. Guet, die meiste händs scho gwüsst, aber es sind doch no es paar drunder, wo no kei Ahnig händ
@Träum: Ja das isch e so e Sach.. bi mir sinds eigentli weniger Träum, sondern ich has oft, dass ich im Bett ligge, nöd schlafe chan, und denn gönd mir die ganz Ziit so Abläuf dur de Chopf... irgendwie isches eifach immer presänt.

Hüt tueni no d'Hochziitsversicherig abschlüsse. Die 69.- sinds mer definitv Wert. Mer wünschts ja niemertem, aber mer weiss leider nie ob öpis passiert.
Bi mine Eltere z.Bsp. isch grad de Papi vo mim Papi 2 Täg vorem HZ gstorbe....
So simmer uf de sichere Siite.

So, jetzt wünschi eu allne en schöne Tag. Ich gang hüt uf Bern en alte Fründ vo mir go bsueche.
Grüessli, Nemo

http://www.zurich.ch/site/de/priv/zurichtogo/hochzeit.html

Zuletzt bearbeitet am 24.08.12 08:19

24.08.12 08:12
Daninici10

nicht registriert

@Nemo: guete morge
händ ihrs gnau gschafft d karte 1 johr vorus zverschicke. cool

wo häsch d verischerig abgschlosse? het i au sölle ha

liebs grüessli
daninici

24.08.12 08:18
Nemo 

Morge Daninici!
Ja, mir händs genau gschafft. Han die personalisierte M&M's am Zistig übercho, denn verpacke usw, gester ufd post bracht mit a post und hüt sinds ide hushält.
für die in de und in it häts leider nöd glanged, aber das isch nöd so tragisch...
d'versicherig schlüssi bide Züri ab. Weiss gar nöd obs no anderi git, aber die isch tip top.

24.08.12 08:25
Mona83 

hey soo cool dass ihrs grad gschaft händ eis jahr vorher. mini ziit isch abgloffä.
mir händ üsers paarshooting erst nächst dunstig. machä aber glich no std chärtli, eifach will ich freud han dra. und au damit ich d iladigä eher spat chan usälah. :-)

und sust was gits no so neus? freu mi ufs weeekend

24.08.12 08:29
Nemo 

mir händ ebe ganz eifachi chärtli gmacht für STD. Ghöred au zu dere Charteserie womer eus usgsuecht händ (thema pussle). defür hämmereifach allne no so es päckli mit dene m&m's dri ta. jetzt isch vorher grad mini nachberin cho, sie häts scho übercho und häts mega cool gfunde!
han au std gmach us dem grund. has gfühl wenn mer so früe iladige schickt, denn gahts wie bitz under. ich möcht eusi iladige nach die wienacht, irgendwenn im früelig schicke. so wüssed d'lüt eifach scho mal s'datum und nöchers erfahreds denn im früehlig.

1 .. 279 .. 555 556 557 558 559 .. 2158 .. 3757
vorallem   himbeer   eigentlich   natürli   einfach   richtig   Zuletzt   Kollegin   Problem   Zeremonie   wirklich   gspannt   schnell   irgendwie   langsam   bearbeitet   Hochzit   natürlich   schaffe   eigentli