| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 281 .. 559 560 561 562 563 .. 2160 .. 3757
24.08.12 12:01
Reebee 

Re: Bräute 2013

@zibesa
definitiv hormon *lach* aber au sus chönd eim die manne scho mängisch in wahnsinn triibe... i hett mim hüt morge wiedermal en gingg is füdle geh chöne will ich gad s'gfühl ha i mös alles selber mache...

@schmetterling
mached ihr kei homepage? will sus chasch die ganze infos uf e homepage packe und muesch nid angscht ha, dass kei platz hesch ide charte ine. mir macheds eso.

24.08.12 12:07
Daninici10

nicht registriert

Re: Bräute 2013

das isch doch normal. lueg eifach das dir guet goht und mach sache wo dir freud mached
und ihr liebed eu jo oder? denn chasch di auf uf d hz freue und d vorbereitige gnüsse

24.08.12 12:35
LucyLu 
Re: Bräute 2013

Also mir händ viel Infos uf oisere Homepage so wegem Dresscode z.B. und Gachenk wünsch. Denn hämer oisne TZ ganz klar kommuniziert was mer NÖD wennt und ah wellne Bieträg mir freud hettet. Mir händ au gseit das es ois sehr Wichtig isch das oisi Wünsch respektiert werdet. Das werdet sie denn au so de Gest miteme Brief mitteile.

24.08.12 12:56
Mime 

Re: Bräute 2013

Nemo:
Guete morge liebei Mitbrütlis!!

So, jetzt isches au bi mir endlich so wiet. Es gaht no uf de Tag genau 1 Jahr!!! Juhuuuu, die Ziit rased, wahnsiinnig.
Hüt söttet au eusi STD Charte bide Gäst acho. Genau eis Jahr im vorus. Bin gspannt ufd Reaktione. Guet, die meiste händs scho gwüsst, aber es sind doch no es paar drunder, wo no kei Ahnig händ


bi üs sötte d STD Chartene ou hütt acho... mir hei zersch z vüu gmacht gha, si denn nomou über d gäschtelischte ghocket, und hei üs enschtide, dassmer lieber weniger wie zvüu verschicke. wüu die lüüt wo jtz e STD charte bechöme, wärde ganz sicher as fescht iglade (wär jo komisch, wenn bätte wirsch, drs datum frei z haute, und när wirsch "nur" a apero iglade). und morn entscheidet sech ev. obmer d location bechöme, de wüssemers ou besser, wievüu lüüt dass as fescht chöi cho.
bi ou scho gspannt uf d reaktione vo dene wos noni wüsse oder gschmöckt hei...

24.08.12 13:04
Mime 

Re: Bräute 2013

himbeer:
hallo ihr, muess zerst no alles nahläse aber ha grad mal e frag... welle text würded ihr uf d save the date charte tue?

bis jetz händ mer nur "save the date", name1+name2, datum

langt das? ich nimm ja schwer ah me merkt scho um wases gaht.

Hoi Himbeer
Mir hei vorne druf "wir trauen uns" embossed, wüu das mi GG so cool gfunge hett. denn hinde druf Ort und Datum, dass wiiteri Infos no folge, üsi Adrässe (mir hei züglet gha vor 3 mönet und es hei noni aui die nöie kontaktdate) und e QR-Code (das si die verpixlete schwarz-wiise quadrat, wo chasch mitem natel scanne -> git grad e itrag i d agända ufem natel... d idee vo mim GG gsi, finges super!!)

24.08.12 13:08
Mime 

Re: Bräute 2013

isa.bella77:
irgendwie bini glaub chli früeh dra...lach. Han jetzt gad mini Zermonie fertig gmacht... mal luege was euse Pfarrer i 2 wuche seit...

glaub sett en gang zrugg schalte.

huhuhuuuuu... entweder bisch du mega voruus, oder ig huere hingedri. ha sowieso öppedie s gfüeu, wenni do chli liese, was dir aues scho heit, do bini no meeeeeeeeiiiiilewiit entfärnt... und ig hürate doch chli früecher... aber es wird wou klappe...

24.08.12 13:08
Daninici10

nicht registriert

Re: Bräute 2013

@Mine: din gg het ja e mega tolli idee gha mit dem code genial

24.08.12 13:19
Mona83 

Re: Bräute 2013

@schmetterling: ja mir machet das im fall au uf dä homepage und sägets dä trauzügä. ich weiss ja nöd öb sie d gäst mal no aschribet zumä spötärä ziitpunkt oder nöd aber eifach dass sies wüssed. zum bispil au das mit dä längere abwesäheit findi würdet d lüt ja dä trauzügä mäldä und diä chönt dän grad sägä ou so öpis wänds im fall nöd. ich hoff jetzt mal das langet. das mit dä tuubä isch mer au so äs riesä aliggä, han nämli voll schiss vor dänä. :-)

24.08.12 13:20
Mime 

Re: Bräute 2013

fingi äbe ou... u de gits keni usrede me vo wäge me heigis nid itreit...

@zibesa: oje, tuesch mer leid. ig bi im momänt seelisch wieder sehr stabil, aber voreme haube jahr bini dürnes zimlechs loch gange. chader nachefüele...
punkto "isches richtig": obwou mi GG dr erscht einzig letscht und richtig maa für mi isch, frogi mi einlech gar nid würklech, ob das e schlaui idee isch. er hett mou no so gseit (bi ou die erscht und einzig fründin für ihn, hoffes die richtigi ) jo aber de siger ja de ghürate, und heig immer nur di gliichi frou... (wüsset wasi meine...) ABER irgendwie stimmts haut eifach zwüsche üs... mir si jtz über 10 jahr zäme und ha sithär nüt vermisst...
punkto "bluemestruss": das hanem chli müesse bibringe. ha seeeeehr gärn blueme. aber da er's johrelang nid gschafft hett, mir vo sich us es blüemli z bringe, hani mer de haut säuber afo bluemestrüüs schänke (vo sim gäud, hahaha) etc. mittlerwiile schänkt er mer auso ou freiwillig eine, z.b. wenni geburi ha... hahaha

24.08.12 13:26
Daninici10

nicht registriert

Re: Bräute 2013

wow snet. da kannst du dich aber glücklich schätzen

 1 .. 281 .. 559 560 561 562 563 .. 2160 .. 3757
natürlich   eigentli   schnell   bearbeitet   gspannt   eigentlich   Kollegin   wirklich   himbeer   Hochzit   einfach   natürli   Problem   irgendwie   vorallem   Zuletzt   richtig   langsam   schaffe   Zeremonie