| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 281 .. 560 561 562 563 564 .. 2161 .. 3757
24.08.12 13:39
himbeer 

Re: Bräute 2013

ah mir händs jetz eifach so glah... save the date, datum und eusi näme. eusi kollege wüssed scho all um was es gaht :-)

jetz hoff ich chum sie au über bis am mäntig. denn bruch ich sie nämli am abig... und ha mer au scho überleit zum no e schleife dra mache, mal luege öb das denn no langt. couvert sötti au no bsorge bis denn. heieiei...

@isa: weisch scho wo ihr die pocketfold charte bstelled? ich möcht denn au söttig mache...

24.08.12 13:49
Lula 

Re: Bräute 2013

@Schmetterling: Het doch nüt mit fräch ztüe, isch öiche Tag, u da bestimmet Dir dRegle! I wott ou kenner Tube, ha Vögu augemein nit gärn, keiner piinleche Spieli, nit aus Bruut oder Bruutpaar vor Gsellschaft trennt wärde... etc

@zibesa: I verstah Di, geit mir ou gad chli so, u das obwou i nit Schwanger bi... I has 12i nit gärn, u i schiebe jtzt eifach aus ufs 2012i... Geit ja zum Glück "nume" no 4 Mönet u 7 Täg!!

@Blüemli: Mine isch ou so ne Bluememuffel, u das obwou er se säuber ou gärn hätti. Zum Geburtstag gits meischt eis, mängisch ou zum ne Jubiläum... U süsch koufi mir se aube säuber, meist mit sim Gäud... (@mime: ) U zwüschedüre drähi dr Spiess um u schänke ihm Blüemli

@snet: Da hesch aso es super Exemplar verwütscht, ämu was dBlüemli abelangt...

24.08.12 14:11
schmetterling84 

Re: Bräute 2013

Merci für euchi antworte!!! Ig glaub muess mi doch mol is hp projekt chnüle..... Jo ha ebe panischi angst vor vögel! Und das wär mi horrer! Und denn muesch no eini selber hebe.... Und rösser si au nid so mini fründe ha au angst vornihne wäg dem jo kei kutsche....

@ zibesa. Min isch mängmol au so... Er het 2 joohr lang neb mänene bluemegschäft gschaftig ha aber i derä zyt nid eimol ä rose becho.... Und wo ig ihm mol gseit ha dass igs schad find dass er nie blume bringt, seit er nur dass er kei zyt heig.... Er fahrt aber all dag amenä sunneblueme feld vrbi wo mäh selber cha pflücke... Ha em grad hingenoche gworfe er bruchi mir jetzt aber keini bringe.... Drfür ischs umso spezieller wenn er mir bringt! Letschtens us schlechtem gwüsse!

24.08.12 14:28
Lus

nicht registriert

Re: Bräute 2013

Ladys, mi weddingplanner isch hüt per Post acho.... juhuiiii. mues de grad hei ga luege wiener isch .-)
Chas chum erwarte afa izschribe und izchläbe...
phuu zum glück isch itze grad wucheändi, de passts ja

24.08.12 14:31
Daninici10

nicht registriert

Re: Bräute 2013

cool Lus viel spass bim ineschriebe usw.

24.08.12 14:47
Seechind84 

Re: Bräute 2013

@isabella: kennst du eigentlich den Hintergrund von deinem Trauspruch? Wir haben ihn auch mal in Erwägung gezogen, aber dann dem Pfarrer die Auswahl des Trauspruchs überlassen.

24.08.12 14:59
himbeer 

Re: Bräute 2013

haha ou lus, das isch de afang vom endi :-)

24.08.12 15:08
himbeer 

Re: Bräute 2013

blumen habe ich noch keine bekommen, in den ganzen 7 jahren in denen wir jetzt zusammen sind. schatzi schenkt mir nur sachen, die er selber auch sinnvoll findet, hihi aber sonst kann ich mich auch nicht beklagen, was kochen und kleine aufmerksamkeiten betrifft. ausserdem sind seine weihnachts- und geburgeschenke immer so schööön!

24.08.12 15:16
Lus

nicht registriert

Re: Bräute 2013

Naja mi GG u Blueme... ehem...
Vor ca. 6 Jahr het är mau ufemne Fäud es Büscheli Uchrutt zupft, hets zume Strüssli büschelet, isch vor mi uf d chnöi und het - mit eme riiise grinse uf de lippe - scho denn um mini hand aghalte :-) denn isch klar gsi dass das nume gspass isch und mir hei sooo müesse lache i ha mim ma de gseit: erscht wede mit rose derhärchunnsch und vor mir uf d chnöi geisch... de weisi dases de ärnscht isch.. und so isches de ou gsi... läääk hei mir beidi brüelet! i erwähne ja itze nid dass nach däm "uchruttatrag" no e witere mit Schnittlauch stattgfunde het öppe es jahr speter ;-))
I bi eigentlech ir glückleche Lag dasi ab und zue es blüemli bechume und ou zum geburtstag und wiehnachte wirdi verwöhnt (i bi so fan vo swarovski schmuck und de gits öppe immer es päckli vo dete). mi verlobigsring isch ja ou vo swarovski ;-) und zum geburi hani die wuche no grad die passende ohresteckerli becho

24.08.12 15:17
Seechind84 

Re: Bräute 2013

@himbeer: Das mit den "sinvollen" Geschenken kenn ich. Blumen würde er mir ja auch schenken, aber ich habs mir beim ersten mal verbockt.. Er kam mit einem Blumenstrauss rein und ich hab ihn gefragt, was er verbockt hat.. Dieses Jahr zum Valentinstag habe ich das erste Mal danach wieder Blumen bekommen

 1 .. 281 .. 560 561 562 563 564 .. 2161 .. 3757
langsam   natürli   bearbeitet   schnell   wirklich   Problem   Zuletzt   Kollegin   Hochzit   vorallem   himbeer   irgendwie   richtig   eigentli   einfach   Zeremonie   gspannt   natürlich   schaffe   eigentlich