| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 282 .. 561 562 563 564 565 .. 2161 .. 3757
24.08.12 15:19
Daninici10

nicht registriert

Re: Bräute 2013

Also mine bringt sehr sehr selte blueme. er schnekt mir eifach amigs uf geburtstag und wiehnachte sache wo er aber weiss das is mir wünsch. er traut sich nöd zum selber was ussueche da i sehr heikel bi.

@Lus: Happy Birthday nachträglich. Alles Gueti

24.08.12 15:20
Lula 

Re: Bräute 2013

Seechind84:
@himbeer: Das mit den "sinvollen" Geschenken kenn ich. Blumen würde er mir ja auch schenken, aber ich habs mir beim ersten mal verbockt.. Er kam mit einem Blumenstrauss rein und ich hab ihn gefragt, was er verbockt hat.. Dieses Jahr zum Valentinstag habe ich das erste Mal danach wieder Blumen bekommen


DAS hani auso ou scho gschafft...



Froue, bitte schribet nüme zviu, i ga no ne rundi ufs Velo u chume hinech äuä nume no kurz drzue ichezluege, wenn überhoupt. Us Weekend isch ebe ou scho ziemlli planet...

24.08.12 15:21
Daninici10

nicht registriert

Re: Bräute 2013

Kai angst Lula. vo mir us chunt da denn nüme viel. zügle isch agsait

24.08.12 15:56
isa.bella77 

Re: Bräute 2013

seechind, ich glaubes scho. ich dänkes das de pfarrer de spruch nu wird durchgah. warum händer en nid gno? weisch chan au sie dass ich en total falsch interpretier... mier gsänd en inere wuche.

24.08.12 16:01
CoRa 

Re: Bräute 2013

@bella, aiaiaiaiia, du besch jo scho aaaaanderst wiiit! Puh, do muessi öppe gas ge!

Fraue fröie mi meeega ufs wekeend! Go morn an morge früeh met der Kollegin uf Hamburg!
De wett i unbeding en bastellade ufströbere, händ secher vell me uswahl as mer do!

24.08.12 16:05
isa.bella77 

Re: Bräute 2013

CoRa weisch ich han au de ganz morge ziit zum so sache z überlegge. mit mire neu gwunnige freiheite...

24.08.12 16:23
Seechind84 

Re: Bräute 2013

@isabella: Bin mol so frei gsi und han de Text usekopiert:

Einen der meist gewählten Sprüche findet man im alten Testament, im Buche Ruth. Es wird von einer Familie aus Bethlehem berichtet, die auszog ins Land der Moabiter. Dort vermählten sich die Söhne der Familie mit moabitischen Frauen: Ruth und Orpa. Nach Jahren verstirbt nicht nur der Familienvater, sondern auch die beiden Söhne der Noomi. Noomi will zurück in ihre Heimat ziehen und stellt es den Schwiegertöchtern Orpa und Ruth frei, mit ihr zu kommen, da sie als Ausländer in ihrem Lande auf Probleme stossen könnten. Orpa bleibt im Lande der Moabiter, während Ruth sich entscheidet, mit Noomi zu ziehen.

"...Da erhoben sie ihre Stimme und weinten noch mehr. Und Orpa küsste ihre Schwiegermutter; Ruth aber blieb bei ihr. Sie aber sprach: Siehe deine Schwägerin ist umgekehrt zu ihrem Volk und zu ihrem Gott; kehre auch du um, deiner Schwägerin nach. Ruth antwortete: Rede mir nicht ein, dass ich dich verlassen und von dir umkehren sollte. Wo du hingehst, da will ich auch hingehen,..."

Also isch das eigentlich zur Schwiegermueter grichtet. Und diä will ich jo eigentlich nid hürote..
Spass bei Seite.. Min GG hät de Gedanke eifach toll gfunde, dass üsen Pfarrer üs en Trauspruch ussuecht noch dem wie er üs kenneglernt hät. Es sind immer zwei Sache, wiä mä sich selber geseht und wiä me übere chunnt..

24.08.12 16:28
isa.bella77 

Re: Bräute 2013

seechind...ja das stimmt...hmmm jetzt bechunt de spruch gaaaanz anderi bedütig... will so zum zämehang usegno isch es en mega schöne spruch. aber im zämehang...hmmm mun glaub numal über d büecher und mit em pfarrer drübert rede. villicht het er en besseri idee.

24.08.12 16:29
isa.bella77 

Re: Bräute 2013

danke seechind! ich finds wichtig und au schön wenn mer d sache so hinderfragt.

24.08.12 16:40
isa.bella77 

Re: Bräute 2013

himberi, ich mache die charte ebe sälber. han en vorlag im internet gfunde.

 1 .. 282 .. 561 562 563 564 565 .. 2161 .. 3757
richtig   Zuletzt   Kollegin   vorallem   bearbeitet   eigentlich   schnell   langsam   eigentli   Hochzit   Problem   wirklich   schaffe   himbeer   irgendwie   natürli   Zeremonie   natürlich   einfach   gspannt