Bräute 2013 |
|
1 .. 282 .. 562 563 564 565 566 .. 2162 .. 3757
|
|
|
|
|
24.08.12 18:44
kleinefeder
|
Re: Bräute 2013
Also, ich bi zwor kei 2013 Brut, aber wills no kei 2014 Thread git, läs i bi eu amigs chli mit. Und wägem Ruth-spruch hani gfunde, jetzt misch ich mich au mol ih... Also eigentlich passt glich. Klar wemmer natürlich nid d Schwiegermueter hürote. Aber dur d Hürot het sich d Ruth sozäge i die Familie ie begäh und iri Schwiegermama isch denn iri neu Familie worde. Drum entscheidet sie sich eigentlich us Loyalität gegenüber ihrem Ma eso und will iri Schwiegermueter begleite. Sie blibt ihrem Ma sozäge über dä Tod weg no treu (au wenn mer notürli nid hoffed, dass das irgendwenn vo üs gforderet wird). Und denn mues me au no gseh, dass früener d Fraue jo nid so e Karriere oder e Rente gha hend, wo sie denn is Alter abgsicheret gsi sind, so dasses d Ufgob vo de Chind gsi isch, für d Eltere z sorge. Und d Ruth het die Pflicht sehr ernscht gnoh, schliesslich isch dä Ma und d Söhn vo de Schwiegermueter tod gsi und wer heti ire denn gluegt, wenn nöd sie oder d Schwögeri... Also vodem her passts, wemme chli witer denkt glich. Sie seit (für mich immer no) die Wort eigentlich zu irem Ma, au wenn dä tod isch. Aber d Schwiegermama isch jetzt sozäge d Stellverträtig worde (tönt chli blöd, aber ihr wüssed sicher was ich meine...)
Zuletzt bearbeitet am 24.08.12 19:28
|
|
|
|
|
|
|
25.08.12 12:24
Reebee
|
Re: Bräute 2013
@MaLu i han mi etz für schulterlang entschiede ;) isch au besser gsi, d'haar sind une dra ziemli kaputt gsi. sind sicher 15cm chürzer als vorane ;) mini coiffeuse hett gmeint, das langi zum i 9 mönät ä hochsteckfrisur mache. z'lang segi au nid guet. ja mängisch hends bitz e doofi länger, aber da muen me sich glaub eifach durebisse :( wenn me sie wieder schniidet isch me ines paar mönät wieder bide gliiche doofe längi.
|
|
|
|
|
1 .. 282 .. 562 563 564 565 566 .. 2162 .. 3757
|