| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 283 .. 563 564 565 566 567 .. 2162 .. 3757
25.08.12 14:48
Reebee 

Re: Bräute 2013

@malu
ja sehr, fühl mi richtig befreit :) mini haar sind unedra ebe au nüme gsund gsi und drum ischs gad di richtig entscheidig gsi ;)
das muesch du wüsse, obd au wotsch haar la, aber für mich hetts passt

25.08.12 17:37
happy83 
Re: Bräute 2013

@snet
Hey, das chunnt bim zweite mal sicher besser...
Bisch imene chline Gschäft gsi? Villicht würds sich lohne ines grosses zgah wo e grossi Uswahl häsch
Was het dir nid gfalle? Bisch echt vom Stil her nid guet berate worde?

ufmunterndes Grüessli und es het no jedi Bruut "IHRES" Chleid gfunde

25.08.12 17:53
Daninici10

nicht registriert

Re: Bräute 2013

@snet: die kleider 2013 kommen erst in die läden. Du hattest wahrscheinlich keine grosse auswahl ?
Vieleicht hattest du auch einfach keinen guten tag erwischt.
Du findest dein traumkleid ganz bestimmt noch

25.08.12 18:41
Daninici10

nicht registriert

Re: Bräute 2013

So tage haben wir doch alle mal. Dafür weisst du jetzt was du nicht willst.
Ist doch auch was. Das nächste mal hastdusicher mehr erfolg und bis dahin kannst du im intern und in magazinrn stöbern.

25.08.12 20:42
Lula 

Re: Bräute 2013

@Malu&Reebee: DAS Problem kenni, mini si mitlerwile bis guet zu de Schulterblätter... Aber ebe,
gloub i lah se jtzt mau la wachse, mine wetti mi mau mit ganz länge Haar gseh, ke Plan... Wenn si mi de zfescht närve schnidi se de umi

@snet: ohje, aber i würd meine, nöiie Tag, nöiis Glück... Hoffe Du hesch znächst mau meh Erfolg u füehlsch Di besser.

25.08.12 23:35
Reebee 

Re: Bräute 2013

@snet
ohje du armi :( so täg hett glaub jedi frau, wo sie sich rundum scheusslich findet und au s'beschti kleidigsstuck eifach komisch usgseht. am beschte lasch es bitzeli ziit verga und irgendwenn chunnt au d'luscht ade bruutkleider wieder. es isch ja nid eso, dass du jetzt sofort eis muesch ha willd i zwei mönät hüratisch, oder? ;) mach der kei druck, es chunnt sicher guet und du wirsch au dis kleid no finde :)

26.08.12 09:50
MaLu 

Re: Bräute 2013

@ snet, i schliesse mi mine vorschrieberinne nur ah, i bi sicher, dass o du dis chleid wirsch finde!
mir hei doch alli scho so täg gha, wo eifach alles nid passt und me überall wett si nur nid ire umkleidegarderobe. natürlich isch das no frustrierender, wenn geisch gah brutchleider probiere, es sött ja e spezielle moment si..
itz weisch ämu scho mau, was dir überhaupt nid gfallt und chasch i heftli und internet scho mal luege, was du dir so vorsteusch und villecht när z gschäft nach däm stil oder dene kollektione ussueche?
nur nid dr chopf la hange, das chunnt scho guet

26.08.12 21:32
purpurblume

nicht registriert

Re: Bräute 2013

Ich war ja mittlerweile schon zweimal Brautkleider anprobieren gegangen in verschiedenen Geschäften. Beim ersten Mal (vor ca. 2 Monaten) hatte ich echt tolle Kleider gefunden. Beim zweiten Mal, das war vor wenigen Wochen, sah ich in allen Brautkleidern schrecklich aus. Einerseits waren die alle viel zu gross und andrerseits hatten sie nur noch diejenigen Modelle da, die niemand haben wollte. Zusätzlich war die Inhaberin etwas arrogant (sie schien es einem nicht wirklich zu gönnen, und/oder kaufte uns wahrscheinlich nicht ab, dass wir uns diese Kleider tatsächlich leisten können). Bin da nach drei Kleidern wieder rausgegangen.
Was Brautkleider ohne Bügel/Corsage/Verstärkung betrifft, finde ich diejenigen von Cymbeline und Spose di gio (obere Preisklasse, da vieles aus Seide) echt traumhaft :)

27.08.12 07:57
Lus

nicht registriert

Re: Bräute 2013

Guete Morge liebi Mitbrütlis :-)

I wott öich doch no hurti vo üsem Probeässe geschter Abe verzeue:
Ds Restaurant isch üs vo üsem Trouzüge empfohle worde (Möve Faulensee). Da i gärn am Thunersee würdi ds Fescht mache heimer gseit: Gömer doch mau ga Probeässe :-) und i mues säge: i bi sehr positiv überrascht. Dr Service isch super, mir si sehr lieb bedient worde, ds Ässe isch sooo fein gsi :-) I bi när mit mire Trouzügin ga frage, öb mer nid hurti i saal dörfte ga luege, mir sige interessiert fürnes hochzyt dete z fiire. Si het grad aues für üs la lige und isch üs dr ruum grad cho zeige und het üs e huufe fotobispil vode dekoratione zeit wosi mache. dr wirt isch de ou no cho und het üs ou no huufe sache zeigt. si so nättli lüt dete! und da hanis gseh: so wie i mir d deko a mim hochzyt immer gwünscht ha: wissi stuhlhussene und türkisfarbigi schleife drum, schön wissi tischtüecher mit eme huufe schöne blueme... Jeglichi Wünsch chasch abringe und si luegese z erfülle. Findi so super! Die gäbesech unwahrschindlech vieum müeh!!
S isch zwar z erschte Resti gsi womer si ga Probeässe, aber bi mir isch d entscheidig scho fasch gfaue: bedienig sehr nätt, ässe super (und vor allem "normals" ässe und nid so schiggi miggi ässe wode chum chasch usspräche was ufem täuer hesch), sehr schöni dekoratione, vieu parkplätz, am see gläge, hotelzimmer für derna gescht vorhande, super pris-leischtigs-verhältnis und d hochzytsturte düesi ou no grad mache :-) :-) bi richtig happy gsi, ha aber nid guet gschlafe wüu i i mine gedanke scho ha afa überlege wasi de wo und wenn und überhoupt no gärn hätti ;-))
übrigens, dr weggindplanner woni ha becho per poscht am fritig chani aune nume empfähle! s fägt ungemein drizschribe, izchläbe, d ideene z notiere etc. :-)) mi gg het zwar nume dr chopf gschüttlet woni mit schärli, liim, bleistift und eme huufe hochzytsmagazin a tisch ghocket bi und de für die nächste stund nümm bi aprächbar gsi :-)))))))
so, itze wünscheni aune e schöne morge.

27.08.12 07:59
Sanis

nicht registriert

Re: Bräute 2013

Guäts Tägli auersits

Da isch mä eis 3 Täg im nä Seminar ohni W-Lan und när sis über 10 Sitä zum nachä läsä....

Spagyrik-Spray... auso ig ha z Gfüäu ig pfusi schnäuer i sit das ig dr Spray ha... bruchänä sit am mIttwuch immr und sit den ligi nüme gfüäuti 100 Stung lang wach... isch auso sehr empfählenswärt...

Brautkleider... i ghörä sicher zu dä Rubensfrouä hiä innä... und ja di hei mau besser passt und mau weniger guät... äs het modäu gä da hani usgseh wi Wurst in Pelle .... was ig itz eifach so chli d erfahrig gmacht ha (o mit minä Fründinnä wo scho ghüratä si)... weniger ist mehr... je mehr Chleider mä probiert je schwiriger wirds! und das wo ihmä im Internet oder i heftli gfaut muäss de gar nid das si wo ihmä guät chunt oder mä sich wou füäut drinn... Für mi persönlich ischäs bim chleider probiärä wichtig gsi, dass ig ehrlächi begleitpersonä ha drbi gha! wo sich o mau hei drfür gha z sägä das sigi itz nid so schön... mit dr Verchöifärä im Tessa und Thomi Thun ischs genau so gsi. Si isch ehrläch gsi und het o mau ä idee wieder vrworfä...

Haar... aus glehrti Couffeusä chani öich das bestätigä... aus weas länger isch aus unger z Schulterblatt isch shco bau z'läng zum ufä steckä..optimau isch aus zwüschä 20 u 30 cm... und söttä d Haar z dünn oder z fin si, de cha das ä guäti Coiffeusä mit äm nä haarteilig guät kaschiärä.

Termin... bi würk ächt mega froh hei mir itz dr termin! itz muässi "nur" no mini Diplomarbeit fertig machä und de chani abäm 19. Septämber so richtig am fiäbr vrfauä...

Wünschänäch äs schöns Tägli
Sanis

 1 .. 283 .. 563 564 565 566 567 .. 2162 .. 3757
Kollegin   richtig   Hochzit   Zeremonie   eigentli   natürli   himbeer   natürlich   wirklich   Problem   eigentlich   Zuletzt   schaffe   vorallem   irgendwie   bearbeitet   schnell   einfach   langsam   gspannt