| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 286 .. 570 571 572 573 574 .. 2166 .. 3757
27.08.12 12:31
Daninici10

nicht registriert

Re: Bräute 2013

Han hüt morge s chleid fürs standesamt übercho
has bi litb uf mass bstellt - passt ziemli guet

27.08.12 12:42
Lus

nicht registriert

@Lula
Danke für d Tipps wägem Brutchleid
Wägem Parkhotel: i gloube mim GG ischs no so glich womer göi ga ässe, ds ambiente spilt ihm da nid sone rolle, houptsach ds ässe isch fein Aber äbe, priislech si da riise unterschide da!

I ha itze grad gluet wägem apero uf dr terrasse vom hotel seepark thun. wär toll...
e chli es usfüehrlechs apero für 1,5 stund (dünkt mi eifach z churz) choschtet 32.-- pro Person ohni Getränk. Tja mit guet 80 lüt bisch scho uf guet 2'500 u de chunnt no ds trinke druf wo meischtens ja fasch am tüürsche isch..... :-(

27.08.12 12:45
Lula 

@Lus: Bitte gern gscheh, bisch ja ou us dr Region.

Läck isch das tüür!!! Cha ja ou fein u priiswert si...
Mir heis am Samschtig gad drvo gha, u üs isch es haut ebe scho wichtig, dass es fein u priiswert isch...

Gits de ume Thunersee nüt wo fein u zahlbar isch?

27.08.12 12:45
Daninici10

nicht registriert

gseht halt chli komisch us mit de flache schueh. aber ha gad nix anders do im gschäft

Datei-Anhänge
IMG_0428.JPG IMG_0428.JPG (1x)

Mime-Type: image/jpeg, 165 kB

27.08.12 12:46
Daninici10

nicht registriert

@Lus: de pris isch happig. mir hetted do ca. 2000 zahlt inkl. getränk und glich viel persone wie ihr

27.08.12 12:47
Lula 

@Lus: Oder es Catering uf am ne schöne Plätzli, ämu fürs Apero?

@Daninici: Im Büro ga Standesamkleid fötele, isch ja dr Hammer... Gesht aber guet us, trotz de flache Schueh...

27.08.12 12:48
Daninici10

nicht registriert

Danke Lula. i blieb ebe immer im gschäft über de mittag

27.08.12 12:50
Lus

nicht registriert

I bi äbe ou dr meinig es isch z tüür
u so häppli mit garnele-gugus druffe muesi eh nid ha, wott mer ja am eigete hochzyt nid no buchweh hole
Ja es git scho schöni resti ir umgäbig wo priswärter si. i hätt mer haut e super tolli ussicht scho chli gwünscht ;-) I wett itze mau no ds restaurant chutze ufem Belpberg afrage, wär ou no schön dete u vo dete gsäh mir sogar üses hüsli
oder zb ire schöne location mit caterin wär ou super...
i gloube, i mues mi wider mau hinders google chlepfe

@lula
vo wo bisch du nöime scho wider?

Zuletzt bearbeitet am 27.08.12 12:52

27.08.12 13:03
Valeria01 

hei ihr...

Daninci mega da Kleid... uu schöön

ich brüchti mal gschnell eui Hilf... es isch eso.. letschtjahr hend min GG und ich zeme entschiide das mer hüüratet... und hend afange plane... ich han mier aber immer no en Atrag gwünscht und er hett das gwüsst...nunja es isch bis jetzt nie ööpis cho... und ich han denn mal nachemene Stritt wos au um das gange isch ihm gseit ja jetzt musch keine meh mache hett e kei Sinn...
ich han leider nöd gwüsst das er mier dete eine am plane gsii isch
am Sa hend mer denn en mega stritt (leider no vor sine eltere) gha... und dete isches au um das Thema gange... jetzt hani ebe erfahre dass er mier dete eine hett welle mache und denn eifach nöd gmacht hett...willi gseit han es hebi e Kei Sinn... und am Afang hett er mier keine gmacht will ich so hööchi aforderige gha hetti (ich han ihm vo mim Traumatrag verzellt! en Tipp mached das NIE!!!)

nunja das Thema isch abghakket...ich han keine und wierd keine becho und das Thema löönd mer jetzt eifach (de striit isch uu heftig gsii) aber irgendwie möchti ihm zeige dasses für mich OK isch & mier eus zeme entschide hend...

wie chönt ich das mache?
ich han denkt ich mach en feine znacht und en kueche und schribbe denn "wir sagen gemeinsam JA" oder soo ööpis oder was chönt ich mache...? eus symbolisch ööpis gmeinsams kaufe??

sry isch de text soo lang worde aber es bedrüült mi mega :(

27.08.12 13:13
Daninici10

nicht registriert

Merci Valeria

Oje chan mir vorstelle wie ihr gstritte händ Isch aber uh süess vo ihm das er dir eine het wölle mache.

Also i find d idee mit em esse ganz guet. oder machsch es überraschigs-picknick am see für ihn? so ganz romantisch

1 .. 286 .. 570 571 572 573 574 .. 2166 .. 3757
eigentli   wirklich   Problem   richtig   Kollegin   schnell   himbeer   Zeremonie   vorallem   natürlich   langsam   irgendwie   schaffe   bearbeitet   Hochzit   einfach   Zuletzt   gspannt   natürli   eigentlich