| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 287 .. 572 573 574 575 576 .. 2167 .. 3757
27.08.12 13:40
Lula 

Re: Bräute 2013

@Valeria: Ohje so ne Seich!! Aber gugg, er hetti welle, gäng das...
Aber dIdee vom ne Atrag findi no schön, mit am ne aschliessende romantisch Ässe... Chasch ja statt e Ring, Manchettenknöpf oder e Krawattenadel (oder wie seit me dene Dinger) schänke, das cha ner ja de ou no gad am Hochzyt alege... Oder e Ketteli?

27.08.12 13:40
schmetterling84 

@ Daninici: mega schöns Kleid... Was nimmsch no für accesoirs drzue? und dä mit em büro ha ig au denkt.. :-)) aber du chasch das jo mache ...

@Valeria due doch di schatz überrasche, z.b ladsch en a nen spezielle ort i oder ines Resti... Denn schänksch em irgendöbis chlisies wo euch verbindet oder du weisch, das gfallt ihm sehr guet... ig ha jo en verlobigsring becho vo mi schatz aber er het kein.. ig ha ihm drfür es speziells Messer gchauft wo er sich gwünscht het und zums no chli spezieller mache, ha em eis mit dr Klineg us Damaststahl gchauft.. (mir hei eibe mol Ehering gseh, wo wie us Damaststahl si, aber halt anders Material heisse Mokume gane und bevor i dr Atrag becho ha het er gseit, ig söll eus die Ring bstelle fürs HZ, has nid gmacht bi abergläubisch) und vo dem her hets mega passt und er het sich sooo gfreut...
Chunnt au chli druf a öb du eher wettsch sorry säge oder so quasi wie es liebesbekenntnis!

27.08.12 13:45
Sanis

nicht registriert

muäsch ihm viläch nid mau weiss dr tüfu was schänkä... isch viläch chli tussig aber mi Papa het geng fröid a bluämä....

Zuäsätzläch zur mündlächä Liäbeserklärig ä brief?

äs git o viu frouä wo atrag ohni ring überchömä...

27.08.12 13:46
Sanis

nicht registriert

@schmettelring... mir hei Eheringä us Damaschtstahl usägläsä..

27.08.12 13:47
Valeria01 

ja eigentlich beides... hessig isch er nöd gar nöd .... das macht mer no meh weh... hahahah wenner hessig wer denn chönt ich sry sege aber ich seg sry udn er seit schatz ich bin nöd böös mach der kei sorge...

wenni ihm eifach de Znacht mache und denn uf de Kueche schiribe Wemmer hüürate also nöd wotsch mi sondern wemmer als Zeiche dassmer das zeme entschiide hend?

27.08.12 13:47
Mona83 

Ach diä aträg wärdet mängisch scho chli überschätzt. so äs riesä theater, däbi isch doch irgendwiä anders wichtig im läbä als än abägläsänä satz. s git nur lämpä will d manä s gfühl händ mir erwarted z viel und mir s gfühl händ är muäs än unbedingt machä.

aber liäbi valeria, chasch di tröstä, woni dini story gseh han hani grad dänkt, hui das chönt ich sie. :-)
han mal zumä fründ gseit ich brüchi doch nüt uf d wiänacht und han tatsächlich nüt übercho und bin entdüscht gsi. :-) däbi häter mi ja nur bim wort gnah. :-)

ja am bestär masch gar kei türs gschänk, ich find das amel so schad, gschider für s hochziit sparä. schänksch äm ä rosä, oder sis liäblinsparfüm oder än feinä wii (git doch därtig wo romantischi etikettä händ) oder waser halt au immer gärn hät. manä händ nöd os höchi asprüch. :-)

27.08.12 13:48
isa.bella77 

daninici wow gseht ja super us.

valeria ou nei...ich het jetzt au die variante dänkt, mit em atrag wo jetzt du machsch...was schlauers chunt mer jetzt au nid sinn....

27.08.12 13:50
Sanis

nicht registriert

i gibä är Mona rächt... wes vo härzä chunt isch doch aus äs super gschänkt... äs chunt nid drufa wasäs het koschtät sonder was mä sich drbi überleit het...

ig tragä äs Thomas Sabo Chötäli mit Charms. ig ha Charms am Tüfu äs Ohr ab... si si aui schön und ig ha zu jedäm äs gschichlti aber mis liäblings "Charm" het mis 10jährigä gottämeitäli baschltät mit Fimo und stras... isch super kitschig und riesig... u trozdäm. Si het sich öppis drbi überleit und sich ä ganzä nami zit gno für das z machä!

27.08.12 13:56
schmetterling84 

@sanis ig weiss has i dim Avatar gseh mir gfalle ebe die ring, und dä wär euse wunsch:

Atrag: lustigerwis ha ig immer sgfühl gha dass dä mega romantisch muess si und so mit uf d chü goh.. und... und a mim schatz sim 30 chunnt er mit mäh risä struss rose uf mi zue vor allne lüt und ig ha nur denkt,.. bitte nur kei Atrag vor dä Lüt und sither ha ig eifach ghofft er machts ganz für eus allei ohni grossi Wort und so kitschigs... und er hets genau so gmacht wie igs mir vorgstellt ha... Nur mir zwoi ufmenä Berg cli Champagner und es schächteli mit em Ring guet i ha sooo briellt, dass er eh nüt meh het chönne miessä säge.... ig find au je meh mäh macht je ungblaubwürdiger ischs... wenn er mir öbis schöns will säge söll er das wenn d Situation do isch und nid wenns plant isch!

27.08.12 13:58
schmetterling84 

Gschenk.. genau hauptsach es bedütet öbis.. und wenns es grammts Ticket isch vo enerä Unternehmig vo euch zwoine... oder es chärtli mit mäh föteli vo euch.. oder es git so viel sache wo mäh cha selber mache und meh bedüte. (ä Mini Fotialbum.. mit föteli vo euch und emenä chline text)

1 .. 287 .. 572 573 574 575 576 .. 2167 .. 3757
bearbeitet   natürli   einfach   vorallem   schaffe   schnell   Zeremonie   irgendwie   Kollegin   gspannt   natürlich   himbeer   eigentli   wirklich   Hochzit   Zuletzt   langsam   eigentlich   richtig   Problem