| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 290 .. 578 579 580 581 582 .. 2170 .. 3757
27.08.12 19:43
Lula 

Re: Bräute 2013

@sanis: De viu Spass, u Du wärisch aso nit di einzigi mit Muskukater...

@Mimi: Nee, bringt sicher kei Unglück, wetti das ämu ou nit... Isch aber e schöni Idee, Dim Mami u Dim Schwiegermami ou es Strüssli zgäh

Was isch dr Brutfüehrer? U was macht dä? U bruchts dä? Oder wäri das quasi dr Vater wo dBrut i dKirche bringt?!

27.08.12 21:16
Sanis

nicht registriert

Re: Bräute 2013

@MaLu... guätä Rat! isch auso ächt hammer hert gsi hüt... ehi bishär ä Trainerin gha... ä Brasilianerin... u nä liäbi! Ihrä ischs wichtig gsi, dasst Bewegigä richtig usgfüährt si wordä... liäbr langsam aber richtig.

Per Hüt jei mir ä nöiä Zumba Leiter... ä Kubaner... ihm ischs wichtig, das mä immer ir bewegig isch egau ob diä richtig isch oder affig usgseht oder so houptsach äs hudlet aus am körper für 50 Min...

IG BI TOD.... i merkä scho itz wi mir morn aus wird we tuä!.... stigä itz de no grad id Badwannä für shclimmers z verhindärä.... läck bi ig ä pumpi....

@Lula...was hesch de du z biätä a Muskukater... o i Chleid trimmi Training?

@all!
Tüä eigäntlich aui chli am Body schaffä uf z Hochzyt hi? was machät dir süsch no für Beauty Sachä... löt dir näch la Gel-Nägel machä? göt zur Kosmetischä Gsichtspfleg? und oder was machte dir aus um am HZ Perfekt us z gseh? oder bini di einzägi wo sich scho itz chli unger stress steut?

Schönä HInäch no und i bi gspannät uf öii Beaty Massnahmä

27.08.12 21:28
valey 

Re: Bräute 2013

Hey Sanis :)

Mache au chli Zumba :) und halt chli luege ufs esse zum Brutkleid Figur z perfektioniere hehe

mmm Gel Nägel machi nümm.. hani 1mol gmacht hed mer all nägel kapott gmacht und nur fürs HZ weli ned...
werd denn eifach Manicure med French Nagellack mache od so :D

27.08.12 21:32
Daninici10

nicht registriert

Re: Bräute 2013

I mach nix speziells. I werd wohrschinlich eifach extensions mache vor de hz und am samstig gits e neui haarfarb

27.08.12 22:19
Lula 

Re: Bräute 2013

@Sanis: Isch eigentli weniger Kleid Training sondern meh aus allgemeini Abnahm dänkt...
Ha das es Zytli 3-5 ir Wuche gmacht, aso zVelofahre, u jtzt ebe ewigs nüme, u letscht Wuche bini 3x umi uf am Velo gsi, u i ha gmeint i spinn, aber i Muskukater i de Oberschenkle...

Irgendwenn wetti no Pilates mache... U sobaud i cha Outofahre wetti no einisch ir Wuche is Schwümme, isch ohni Outo bi üs ebe nit gäbig...

Aber süsch, eigentli nüt so, Gelnägel hani mau versuecht, isch aber nüt für mi, Braue lah ni eh lah zupfe... Wirde aber luege das i am Hochzyt mini Naturhaarfarb ha, oder se zmingscht so gfärbt... Mim wäri das no wichtig...

27.08.12 22:35
LucyLu 
Re: Bräute 2013

Beauty Maßnahme

Ich lah mini Haarwachse, gange reglmässig zu de Kosmetikerin (aber au unabhängig vom HZ) und wird Gel-Negel mache, hani Jahrelang schomal kah, bin leider Nagelkauerin, denn mussi was mache.

Sust lahni mich Schminke und frisiere am HZ-Tag.

27.08.12 22:54
Reebee 

Re: Bräute 2013

@beauty
hmm... also ich glaub ich tanze da bitz us de reihe ;) ussert riite machi eigetli nüt und has au nid vor. einersiits fehlt mer d'ziit, anderersiits au d'luscht und s'durchhaltevermöge. de liidensdruck isch also nonig gnueg gross *g*
vor de hochziit gangi zum coiffeur, mache no was im gsicht (kosmetikerin?) und evtl. lahni mer no bitz d'nägel mache. meh eigetli nid...

@basteln
i han hüt am compi mal chli namenstäfel für d'gäscht designt. bin eigetli ganz z'friede. hend ihr au scho was gmacht i die richtig?

momentan hani gad entdeckt, dass mer mega cooli schrifte chan abelade im internet zum nachane sache designe im word :) han sicher scho 20 neui fonts abeglade und es nimmt keis end...

guet nacht allersiits :)

Zuletzt bearbeitet am 27.08.12 22:55

27.08.12 22:58
schmetterling84 

Re: Bräute 2013

Beauty: also ig mach au zumba... Aber i sött 2 mol pro wuche goh drmits richtig nützt.. Wett halt scho chli abneh! Und zwar nid vo 58 uf 55 sondern halt uf 65 kg... Aber ebe....
Für hz gits sicher nagepfleg, so es ganzkörper verwöhnprogramm, schöni brüni und d hoor nochefärbe und perfekt schnide... Denn am tag selber kosmetikerin wo mi schminkt, falschi wimpere het i gärn und halt d hoor gmacht... Wie weis i noni!

28.08.12 07:14
MaLu 

Re: Bräute 2013

@ beauty , also i mache so liechte "sport" wie schwümme und walke, aber nid würklech wägem hochzyt sondern vom neurolog "verschriebe" wäg mire migräne. und merke scho, dasses mir guet tuet, aber äbä, die zyt geng.. und diszipliniert bini o nid immer so.. so fürs hochzyt wetti allgemein nid würklech abnäh, aber chly besser in form cho (vor allem d bei wägem chleid ), wirde sicher zur kosmetikerin gah (bi ja o nüm di jüngsti ) und denn wetti gärn chly sunnebrünt si.. das wär alles.. ah nei, i wett gärn de paar tag vor dr hochzyt mit mim schatz no es wellnessweekend mache und/oder villecht mit mire fründin chly gah erhole..
es lauft ja de o näbem hochzyt gred einiges nächst jahr..

@sanis, hui tönt streng! i has mir o überleit z gah, aber i cha fasch nid regelmässig zure bestimmte zyt öppis mache, wäg de arbeitszyte. und he, bi däm programm wäre mir äuä aui is schwitze cho.. weg dem bisch no lang ke pfiife

@ reebee, magsch mau zeige? i bi geng no a de save the date böxli bastle/näihe

Zuletzt bearbeitet am 28.08.12 07:17

28.08.12 07:25
Daninici10

nicht registriert

Re: Bräute 2013

Guete morge ihr Liebe

@MaLu: das mit em wellness-weekend vor de hz isch ganz e gueti idee. da tuet sicher mega guet

@schmetterling: wa machsch du bezüglich brüni? gosch is solarium?

 1 .. 290 .. 578 579 580 581 582 .. 2170 .. 3757
eigentlich   schaffe   Zeremonie   natürli   Problem   schnell   irgendwie   Kollegin   gspannt   natürlich   richtig   wirklich   Hochzit   Zuletzt   vorallem   himbeer   einfach   bearbeitet   langsam   eigentli