| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 291 .. 579 580 581 582 583 .. 2170 .. 3757
28.08.12 07:33
Lus

nicht registriert

Re: Bräute 2013

@beauty
Phu, i gloube, bi mir isch Hopfe und Malz verlore
Nei i versueche no es paar Kilo abzhäh, stresse mi da aber nid z fescht. Schliesslech bini so wieni bi. Für das Fitnessprgramm hani e junge Vierbeiner daheime wo liebend gärn mit mir ufere Wise umegumped
Schüsch gani neuerdings regumässig zur Kosmetikerin und vor dr Hochzyt wottimer d Negu schön la mache.. aso nid irgendwie verlengere oder weis nid was la drufschlaarge, sondern eifach schön striche, i ha für das gar kes händli
Und d Trouzüge si no mit em Vorschlag cho, öb mer nid vor em Hochzyt mit ihne e wuche uf Kroatie ines ganz chlises privats Hotel chäme cho entspanne... so chönnt mer no chli brun wärde
Vorem Hochzyt wärde natürlech no die wisse haar überfärbt und gschnitte
U de hoffeni, dass mini Kosmetikere und d Coiffeuse doch no es schöns Brütli us mir chöi zoubere

Zuletzt bearbeitet am 28.08.12 07:35

28.08.12 07:38
Mona83 

Re: Bräute 2013

Guätä Morgä ladys

hui ihr sind ja scho rächt flissig am beauty machä. :-) also ich mach eh immer chli sport aber just for fun und für mich. ich gah sozägä wäns nöd grad 30 grad isch täglich go joggä. und mängisch go schwümmä. aber nöd wäg de figur, glaub bi minä knapp 50kilo gits nöd viel abznäh.

vo wägä brüni machi mir au kei sorgä, han rächt dunkli huut und muäs amel nur ad sunnä dänkä wirdi scho brun. :-)

schminkä und augäbrauä zupfä das söti vilicht mal lernä oder ä schlaui kosmetikerin ha. :-) bin gar nöd dä schminktyp. negäli hani au mal gmacht aber ich bin so ungschickt, das isch nüt für mich. gsächt zwar scho no schön us am hochziit aber ich müässt mi rächt überwindä. mal guckä

28.08.12 07:54
valey 

Re: Bräute 2013

Guete morge mini Dame :)

Also bezüglich Brüni mmm i ha gar ned drübert denkt ka. Zum glück werdi schnell brun. Mues velecht de no vor de HZ es ganzes weekend ad sunne ligge hihihi

28.08.12 07:55
schmetterling84 

Re: Bräute 2013

Guete Morge

@Daninici
Also ig wird sobald die erste Sunnestrahle und d Wärmis zuelost nur no schulterfrei ummelaufe... und mit guetem Sunblocker.. bi ä sehr helle typ (obwohl i dunkli hoor ha) Ig wird mega schnell rot und ha dennso wunderschöni verfärbige.. am HZ vo minerä schwöschter hei mi alli usglacht, will ig Rückefrei agha ha und dummerwies ei wuche vorher mi Rücke verbrennt ha und halt es Tanktop agha ha.. Das heisst wunderbar schöni bruni Schulter blätter und d Mitti wiss!! Das söll mir nächscht Joohr nüm passierä und gege SChluss gang ig sicher no bitz is Solarium! aber nid übertriebe..

@Lus jedi brut isch hübsch... es isch halt eifach chli krasser wenn sich öbber chum schminkt und denn am HZ voll is Töpfli längt oder halt eifach immer so.. find eifach mäh muess au sich selber bliebe.. Also wer eher zrughaltend isch mit schminki muess am HZ nid voll zukleischteret si!

28.08.12 08:02
MaLu 

Re: Bräute 2013

@ daninci, ja das steue ig mir äbä o sehr entspannend vor

@ lus, ou ja das isch e super idee, no id ferie gah! isch härzig vo de tz, dass si das vorgschlage hei
ach chum, was hopfe und malz verlore du wirsch für di schatz di perfekti brut si!

es schöns tägli no euch allne

28.08.12 08:06
Daninici10

nicht registriert

Re: Bräute 2013

@schmetterling: i bi früehner e zit lang is solarium. i werd ebe kum bru. bi normal so wiss das i fast durchsichtig bi.

i ghör zu dene wo sich fast nöd schminked. werd au a de hz nöd viel mache. eifach d auge chli mit anthrazitfarbigem lidschatte und glitzer drüber, d lippe nur liecht rosa und natürlich mascara

i mue eifach luege das i nöd zviel seich iss vorher das mini hut nöd wieder spinnt

28.08.12 08:13
valey 

Re: Bräute 2013

Jaa all zu vel schminki isch eh ned esoo schön.


Ui schmetterling muesch luege dases die next jahr ned passiert :)

Wänder eigendli Hoore meh od weniger offe ha oder macheder Hochsteckfrisure?

28.08.12 08:21
Lus

nicht registriert

Re: Bräute 2013

I bi ou eini wo eigentlech fasch ungschminkt umelouft. U drum wetti am HZ eifach dezänt aber schön gschminkt si I ha eifach chli bammel dasmer aues abelouft wenns allzu heiss isch
I wett gärn sone töife Dutt oder wiemers nennt... I ha extrem vieu und schwäri haar, d coiffeuse rächnet aube schier äxtra stunde i wes ums färbe geit
so öppis ähndlechs chönnti mer no vorsteue, vilicht sogar mit eme blüemli dinne.. findi no schön

Datei-Anhänge
Frisur.jpg Frisur.jpg (15x)

Mime-Type: image/pjpeg, 6 kB

28.08.12 08:28
Mona83 

Re: Bräute 2013

Wow lus, diä frisur isch ja mega schön. :-)

bin au eini wo sich nöd schminkt (wüsst nöd mal wäni s letscht mal än iliner idä hand gha han) drum sägi au gschider nöd z fest schminkä sust erkännt mä mich ja gar nöd

28.08.12 08:29
valey 

Re: Bräute 2013

Wow Lus das isch en echt schöni Frisur

I ha recht fini hoore bi mer würd das ned guet usgse
I ha dett eher offnigi hoor so chli glockt und denn no es Diadem :)

 1 .. 291 .. 579 580 581 582 583 .. 2170 .. 3757
Kollegin   vorallem   richtig   Hochzit   eigentlich   eigentli   gspannt   natürli   langsam   schnell   natürlich   Problem   irgendwie   Zeremonie   wirklich   Zuletzt   schaffe   himbeer   einfach   bearbeitet