| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 291 .. 580 581 582 583 584 .. 2171 .. 3757
28.08.12 08:33
Lus

nicht registriert

Re: Bräute 2013

Ach es git sooo mängi schöni frisur
Am liebschte hättise entweder glocket und ou offe (es bitzeli naturwäue hani ja, aber nume ganz weni). aber da sech mini haar nid lö la verforme wirds ender schwirig, dh. d locke würde ga grad es paar stund häbe... u das risiko gani nid i ;-)
und ufestecke wird äue ou schwirig mit so vieune haar. drum dänki das das äue die eifachsti und für mi ou e schöni lösig isch

28.08.12 08:37
Daninici10

nicht registriert

Re: Bräute 2013

Also i werd nur paar haar ufe neh zum s diadem festmache und sus offe mit welle

28.08.12 08:40
MaLu 

Re: Bräute 2013

i wett mi o nur ganz liecht schminke, und d haar ähnlich wie du daninci
alles andere würd nid zu mir passe, bi normalerwis praktisch nid gschminkt und d haar hani meistens hinde zämä bunde, ha äbä so blödi, fiini, fäde, wome eh nid viel cha drus mache

28.08.12 08:40
valey 

Re: Bräute 2013

Danici, genau so werdis au öppe mache :)

Was hesh für es diadem?

I ha mal eis vo mim schatz vo swarovski becho wunderschön

28.08.12 08:41
schmetterling84 

Re: Bräute 2013

Also ig shcmink mi ebe immer! Nid extrem aber halt scho mit Lidschatte Make-up, und Wimperetuschi.. Aber selte lippestiftz.. am HZ will i nid i farbtopf ghei.. bi immer nur in naturtön gschminkt! Und jo nid knalligi lippe! Find das schlimm. so kosmetikerinne söttsch grad verklage wo öbber mit heller hut so übertriebe schminkt! (mi kollegin het dunkelrote lippestift gha ar HZ und die schminkt sich nie.. ha sä chum meh kennt!)

D Hoor will ig ufegsteckt ha komplett... süscht wenn ig schwitz oder es regnet gseh ig us wie es pudeli! Ha so Naturhoor nid Locke aber au nid grad! und denn ä blueme im Hoor.. kei Chrönli oder so, obwohl das vo mir alli erwarte

28.08.12 08:43
Lus

nicht registriert

Re: Bräute 2013

I hätti gärn es Diadem... aber we mi GG es Föteli gseht vore Brut wo eis anne het luegt er mi aube nume lang a u seit: gäu, bitte niiiiiddd das isch übertribe Mir gfallts haut und i finde, a däm tag ischmer doch würklech e chli e Prinzässin
U drum: je nach chleid und Frisur wirdi de no es Diadem drufpacke, i bi überzügt, es wird ihm de scho gfaue

28.08.12 08:47
Daninici10

nicht registriert

Re: Bräute 2013

@valey: has im zoro zum halbe pris kauft. wenn i denn fertig zügled ha mach e bild für eu. isch ganz e süesses. oh die vo swarovski sind mega gsi. leider gits die gar nüme. has jedefalls nie meh gseh


mer sött a de hz scho bitz anders usgseh, aber nöd verkleidet. i bi nöd so gschickt und ha mini haar entweder eifach offe oder zämebunde. min schatz wünscht sich offeni haar

28.08.12 08:48
Mona83 

Re: Bräute 2013

sind d diadem diä kronämässigä dinger ufem chopf?

das weti glaub nöd. also ich weiss äs nöd aber dänkä das würd scho gar nöd zu mir passe. am liäbstä hetis offä mit irgendweläch perlä oder bluämä dinä. mal guckä, ich mach mer da drüber no nöd so gedankä, gaht ja no 9 monät.

28.08.12 08:48
Daninici10

nicht registriert

Re: Bräute 2013

ja sicher Lus. Mue ja nöd e mega grossi krone si oder? so e diadem isch doch was mega schöns. das wird ihm eh gfalle

28.08.12 08:54
valey 

Re: Bräute 2013

Ja ich fend au das isch so en spezielle Tag und me fühlt sich scho chli wie wn peinzessin. Mer hed das scho emmer gfalle medem Diadem :)
Mache susht no es foti weni dehei be und stells dri

Isch no speziell gmacht
:)

Lus wenn der das au gfallt würdi sho eis träge din schatz werd a dem tag so nervös und glöcklich sii de heder geg es diadem a sinere Liebste sicher nüt z ussetze :)

 1 .. 291 .. 580 581 582 583 584 .. 2171 .. 3757
einfach   Zeremonie   natürli   vorallem   Zuletzt   Problem   Kollegin   schaffe   langsam   eigentli   natürlich   wirklich   irgendwie   bearbeitet   gspannt   schnell   Hochzit   himbeer   richtig   eigentlich