| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 292 .. 581 582 583 584 585 .. 2171 .. 3757
28.08.12 08:56
MaLu 

Re: Bräute 2013

ja mona, geit mir o chly so.. und i wirde mini meinig eh no 100 mal ändere..

ha mir aber gred hüt morge überleit, öbi dä schleier söu näh oder nid.. ha ja eigentlich nie eine wöue.. muess de mini tz frage
u tue de villecht no euch um hilf bitte, wenni darf im moment hani aber nur es foto mit.

28.08.12 09:16
Sanis

nicht registriert

Haar... aui komplett ufä gsteckt mit müglächscht viu volumä.... und viu bling bling steckerli oder diadem oder so drin...

Mis chleid het o rächt viu bling bling uns de muäss das chli passä...

Nägu:...machi sicher Gel Nägu... hani shco mau gha fasch 3 jahr lang... mim schatz het das geng gfauä... u bi mim glück brichi mir eh no d naturnägu ab am HZ...

Brüni... hmm ig hüratä im Februar... z Brun wäri sicher z kitschig aber grad schneewittli wis wäri o nid supr... weiss no nid wini dasmachä...

Datei-Anhänge
Frisur Michelle Marsh_1.jpg Frisur Michelle Marsh_1.jpg

Mime-Type: image/jpeg, 15 kB

28.08.12 09:17
Valeria01 

Guete morge mini liebe...

haiaiaia mer chumt ja teilwiis chum nahh mit lese bi eu

@Beauty...
hmm ich bin jetzt scho sit em Januar am Weight Watchers mache... nöd numme weg de HZ sondern eifach au willi sitti im büro schaffe unnötig 6 Kilo zuegno han...

@Frisur

ich wott helfti obe ufgsteckt und une denn alles Korkezieher lokke ^und es Diadem...

28.08.12 09:18
Sanis

nicht registriert

Schminkä... sicher eher starch. ig bi geng gschminkt... mängisch o rächt starch und de muäss mis brutmake-up sicher o nid mega uf natürlich machä...

mi schatz treit ä dunkubrunä azug... de wirdi mi öppä für bruntön entscheidä...

so oder so ähnlich

Datei-Anhänge
Makeup.JPG Makeup.JPG (1x)

Mime-Type: image/jpeg, 27 kB

28.08.12 09:24
Daninici10

nicht registriert

@sanis: die frisur het mir au so gfalle wo i da gluegt ha. sie het mega usgseh. mir gfalled hochsteckfrisure. wär aber nix für mi und min schatz wünscht sich offni. denn passts eh

gseht schön us d auge so gschminkt. i werd was ähnlichs mache. ganz ohni lidstrich. gseht bi mir immer so gfürchig us

28.08.12 09:25
Mona83 

hihi malu seisch segsch au nöd immer so entscheidigsfreudig? bi mir isch das amel je nach luunä. vorallem wäns um so schönheitszüg gaht woni eh kei ahnig han.

eis isch aber klar, bi mir wirds keis diadem und kein schleier gäh. immerhin öpis weissi. :-)

28.08.12 09:25
valey 

Wow Sanis d frisur und s make up sind hammer :)

Ich werd au d Auge au schön speziell schminke. I ha so brun grüeni auge well de en farb wo chli passt :))

Valeria,
Und klappts med WW? I be au dra. Aber ha s gfühl goht sooo lang

28.08.12 09:28
MaLu 

@ sanis, gfaue mir o guet, di fotos..

@ mona, ja furchtbar.. i ha scho müeh am kiosk z entscheide, weles schöggeli i ächt wett..

i ha ja o nie e schleier wöue, findes eigentlich o nid schön, aber de hänkt die mir doch so es ding ah und itz bini unsicher.. naja, ha ja no zyt und wirde das eh ersch nächst jahr entscheide

28.08.12 09:30
Daninici10

nicht registriert

@MaLu: also i find schleider nur schö wenn mer kirchlich hürated. denn passts und gseht so märlihaft us find i. sus find is nöd nötig. ha drum au keine

28.08.12 09:32
Lus

nicht registriert

@daninici10
bi genau dire meinig. wenn i kirchlich würdi hürate hätti sicher eine.. und zwar sones riiiisseee langs ding aber da mir nume ufem ZA hürate findis z viel. und äbe, i wär gloub no so dr typ wo de no übere schleier würdi stogle und sech no öppis bräche würd

1 .. 292 .. 581 582 583 584 585 .. 2171 .. 3757
Zeremonie   Hochzit   irgendwie   gspannt   vorallem   natürli   bearbeitet   natürlich   Problem   langsam   eigentlich   Kollegin   richtig   schaffe   eigentli   schnell   wirklich   Zuletzt   himbeer   einfach