| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 293 .. 583 584 585 586 587 .. 2172 .. 3757
28.08.12 09:48
Sanis

nicht registriert

Re: Bräute 2013

d Haar lani o la machä... hanä hammer coiffeusä!

z Make up.. .da bini äbä no nid sicher... ga öppä scho mau zum probä schminkä und wes mir de nid gfaut, de machis de öppä o säubr...cha mi eigäntlich immer sehr guät schminkä...

wett gärn no glizersteindli im dekollte... tragä ja keis Chötäli sondern ä Neckholder...

28.08.12 09:50
Daninici10

nicht registriert

Re: Bräute 2013

@Sanis: also so welchi zum anechlebe?

28.08.12 09:51
isa.bella77 

Re: Bräute 2013

ich han eigentlich au sonen tüüfe chnopf (oder wi das ding heisst) welle. aber es gfallt mim schatz nid. mal luege. han nu bis im feb zit zum überlegge. den chunt eini womer d probefrisur und make up macht. ich bin eigentlich au immer gschminkt. also so lidstrich und tuschi. und am hochziits morge chunt sie den au zu mir (resp zu de schwigereltere) hei und richtet mich dert. inkl mini 2 töchtere und s gottemeitli vo mim schatz.

28.08.12 09:51
Sanis

nicht registriert

Re: Bräute 2013

jep! ha das scho gha zum nä abächleid und das fingi supr... äs darf haut eifach nid z viu si süsch ischs hardcore kitschig... aber so 2-3 einzälni...

stah haut scho chli fescht uf bling bling

28.08.12 09:52
MaLu 

Re: Bräute 2013

@ daninci, ja das stimmt.. ja bi de gspannt uf eui meinig

i gah fasch sicher zur visagistin, bi überhaupt ke held im selber schminke..
und zum coiffeur, dänkä, das wird sicher no cool, eifach chly "häräha" und cüpli trinke und mit de froue schnädärä

@ sanis, finde dini ringe übrigens hammer!! ha se neulich gred mim schatz zeigt und mir frage üse goldschmid itz mal, öber das o cha. er isch eher uf carbon und platin spezialisiert. i dänkä, dass isch scho e spezielli technik, oder?

Zuletzt bearbeitet am 28.08.12 09:56

28.08.12 09:53
Sanis

nicht registriert

Re: Bräute 2013

@Isa... das isch ächt gäbi we si grad "zu dir hei" chunnt...

bi mir ischs so das ig für mi und mini Mädels inkl. mis mami d Coifeeusä reserviert ha und visagistin (faus ig mi de würkläch wo la schminkä)... de chöi mir hüäner üs bim stylen chli i groove und no chli proseco schlürflä... dr fotograph wird denn oscho drbi si.. degits sicher scho luschtägi Prepare Fotos...

28.08.12 09:54
valey 

Re: Bräute 2013

Also mini kosmetikerin macht HZ make up für 130 fr inkl probe make up. Weis aber voll ned
Well eigendli ned usgse wieni ine farbtopf inegheit wär.

Für chli auge lippe und so mmm weis ned. Weni mi selber schminke de hebds nie de ganz tag :/

28.08.12 09:54
Daninici10

nicht registriert

Re: Bräute 2013

Bling Bling
han au scho welchi gha aber für id augewinkel. git scho unzähligi möglichkeite

28.08.12 09:55
Sanis

nicht registriert

Re: Bräute 2013

@valey... de la di doch eis im nä Kaufhaus vo dä Bobbi Brown oder BodyShop Girls la beratä... äs git eifachi tricks wie mä z makeup cha hautbar machä...

guäti Grundiärig... guäts Puder... Lidschattenfestiger... und mit dä richtigä Produkt (ig persönlich schwörä uf MAC, Bobbi Brown und Bodyshop) het das o we du di säubr schminksch...

28.08.12 09:56
Daninici10

nicht registriert

Re: Bräute 2013

@valey: git doch so fixierspray. i ha mir es bild us ere zitschrift usegsuecht wie mir s makeup gfallt. probiers denn mal naschminke. die passende farbe han i scho

was händ ihr für parfum denkt? kaufed ihr extra e neus für d hz?

 1 .. 293 .. 583 584 585 586 587 .. 2172 .. 3757
Zuletzt   eigentli   eigentlich   Hochzit   vorallem   richtig   irgendwie   schnell   natürli   einfach   schaffe   langsam   natürlich   Problem   Zeremonie   gspannt   himbeer   bearbeitet   Kollegin   wirklich