| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 294 .. 585 586 587 588 589 .. 2173 .. 3757
28.08.12 10:08
valey 

Re: Bräute 2013

Ahh tönt super mues mi do informiere :)

Aso girls ha grad es meeting meldi spöter weder :)

28.08.12 10:12
schmetterling84 

Re: Bräute 2013

Läck bi euch isch d schriebwuet usbroche...

@Daninici... Parfüm?? also im Summer gite eh Flecke. und has eh nid so gärn.. Has Jador vo Dior! Aber meischtens nimm i nur Kokosmilch Spray vom Body Shop i lieb dä Gschmack, oder halt eifach parfümierti Bodylotions.. S Nina Ricci isch au dr Hammer..

Mini Kosmetikerin isch mi Kollegin und die chunnt hei ar HZ und schminkt mi, lad sä au zur HZ i denn cha si mi immer nocheschminke.. Lippesttift will ig min wo ig immer trag.. brün mit chli perlglanz.. Alles andere gfallt mir nid! Und dä isch ndi kussecht aber ig will kei andere! chli nochepudere muesch wenns heiss isch eh! Am zivile schmink mi selber..

Schleier.. Ig weiss nid öb ig ein will.. toll wers halt scho.. "dörf " mäh au binerä freie Trauuig oder gseht das blöd us? Also sicher ndi so vor em gsicht, und au nid ein wo meh usgseht wie d Daisy Duck! Chline am Hinterchopf.. oder gits öbber wo ein will bis a Bode???

28.08.12 10:14
Sanis

nicht registriert

Re: Bräute 2013

Auso mini persönöächi meinig isch was gfaut isch erloubt... ob am Zivilä oder ar freiä trouig oder überhoupt...

28.08.12 10:17
Daninici10

nicht registriert

Re: Bräute 2013

@schmetterling: das isch ja praktisch denn cha nix schief go.
im summer isch puder am beste da stimmt. oder so spray. hmmm kokos

klar chasch au en schleier an e freii trauig träge. au en bodelange.
grundsätzlich chamer au eine träge is standesamt. erlaubt isch alles wo gfallt.
i persönlich find en schleier chunt halt am beste i de kirche zur geltig. het döt e wahnsinns wirkig mit so me lange wo bis id schleppe goht

28.08.12 10:39
Lula 

Re: Bräute 2013

@vorbereitig: Was i schön fändi isch mit dr TZ oder are Kollegin es Welnessweekend izlege wenn mine am Poltere isch... Wüu das wetti mir nit atue.

@Beauty am Hochzytstag: So im Alltag bini säute gschminkt, aber wenn i wäg gha, oder mr öbis speziells vorhei bini eigentli immer gschminkt... Daher sicher ou am Hochzytstag, u das lah ni äuä de ou gad lah mache, haut ou, wüu i nit weiss ob i de dNärve ha am Morge. U dFrisur lah ni sicher ou lah mache, evtl ou dNägel, aber nume lah lackiere, ohni Gel.

@Schleier: Git Froue wos wunderschön usgseht, aber i wettis nit, wetti ou ke Schleppe, i würdi drüber gheie u no Unfall mache... Oder es würdi ständig öber drufstah, u das wetti nit...

28.08.12 11:07
Mona83 

Re: Bräute 2013

hui mach mer kei angst lula, mis chleid hät ä schleppä. :-) und ich bin nämli total ungschickt. hihi
naja irgend än lacher muäs äs eh gäh am hochziit, dän hetet mer das wenigstens scho erledigt. :-)

28.08.12 11:09
Daninici10

nicht registriert

Re: Bräute 2013

@Lula: bi au nöd so en fan vo so polterabig. het lieber eifach so en meitli-abig mit film luege und fein esse

@Mona: i ha e riesigi schleppe. goht eigentlich erstunlich guet zum laufe und am abig chan i sie ufebinde

28.08.12 11:11
Lula 

Re: Bräute 2013

@Mona: Sorry, wetti dr kei Angst mache...
Wo min Vater u mini Stiefmuetter vor fasch 15 Jahr ghürote hei, bini ihre gäng wieder uf dSchleppe gstande... U denn hani mir gschwore i hürote NIE mit Schleppe... Ha quasi es persönlechs Trauma...

28.08.12 11:20
Mona83 

Re: Bräute 2013

hihi das chönt ich sie. :-)

ich han drum äs schleiertrauma und äs pfarrer mit bart trauma. :-) wo min schatz mich gfröget hät hani nachdem ich ja gseit han, gseit aber ohni schleier und dä pfarrer dörf kein bart ha. :-)

scho als chind hani angst gha vor pfärrer mit bart (kei ahnig öb mal öpis gsi isch, mini eltärä chönd sichs au nöd erklärä) und schleier passt mer nöd will ich au als chind mal ame hochziit gsi bin und d brut hät so bös usgseh unter däm schleier. :-)

28.08.12 11:24
himbeer 

Re: Bräute 2013

ui nei was isch denn mit eu los? :-)

jetz hani zerst mal e halbstund müese nahläse. unglaublich.

da no es update vo mir: mir händ gester eusne kollege gseit das mer hürated und es isch super gsi vo de reaktione her. all händ sich so gfreut! min schatz hät eifach vorem dessert e chlini red ghalte und denn so biiläufig gseit das all nächst jahr im september anes wiiters fest iglade werded... haha.

endli chani mit mine kolleginne au über das thema rede

ich ha e extra polterabigsorganisatorin, das isch scho lang festgstande. und sie hät mi gester denn grad gfrögt "wotsch öpis erläbe?" :-) jetz hani au scho chli angst, haha

 1 .. 294 .. 585 586 587 588 589 .. 2173 .. 3757
natürli   vorallem   bearbeitet   Zuletzt   wirklich   Zeremonie   irgendwie   Kollegin   richtig   schaffe   Hochzit   einfach   langsam   gspannt   eigentli   Problem   schnell   himbeer   eigentlich   natürlich