| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 297 .. 591 592 593 594 595 .. 2176 .. 3757
28.08.12 17:56
Nemo 

Re: Bräute 2013

hey mega cool!!!
döf mer wüsse was eue spruch isch??
euse (mir händ vieles mit puzzleteili) isch: nur zwei hälften die zusammen passen bilden ein ganzes

28.08.12 18:04
isa.bella77 

Re: Bräute 2013

nemo, durch das ich doch en recht katholischi trauuig möcht, hämer eus, au für so eine entschiede.

Wohin du gehst, dahin gehe auch ich. Und wo du bleibst, da bleibe auch ich. Dein Volk ist mein Volk. Und dein Gott ist mein Gott. Nur der Tod wird mich von dir scheiden. (ruth 1, 17-17)

ja mer händ eus jetzt glich für de entschiede.

28.08.12 18:06
Nemo 

Re: Bräute 2013

uuooo, ok, ja de isch doch recht religiös. aber jede muen das neh wo für ihn stimmt. ich finde das sehr schön wenn ihr au a ihn da obe glaubed.
finds amigs bitz komisch wenn lüt sich für so sache entscheidet, wo suscht mit gott und religion nöd gross öpis am huet händ. ich find das schön dass ihr eu für das entschiede händ. es mues schliesslich für eu stimme, es isch eui hz!

28.08.12 18:08
valey 

Re: Bräute 2013

Nemo:
@schönheitsprogramm: also ich bin eh nöd in "form", nei, ich ghöre zu de dickere fraktion. ich gange 2 mal ide wuche is aquafit, das machi aber eh, au ohni hz planig. fürs hz machi sicher wieder gelnägeli. hani 4 jahr gha, bisis wgem job han müesse weg neh. fürs hz gits aber 100% wieder!!
denn gangi zude kosmetikeri, aber da gangi eh immer all 6 wuche. denn werded d'füessli mit gel gmacht, aber das machi au immer all 7-9 wuche.

am hz selber: mini fründin isch vissagistin und wird mich schminke und frisur mache. sobald ich weiss was ich für es chleid han, denn fangemer a probeschminke und haar mache.
@schminke am hz: also ich han eigentli jede tag liedschatte oder strich und teilwies au lippestift. bin früener sehr stark gschminkt gsie, mittlerwiele sägi mal normal
am hz wirdi aber sicher en rote lippestift ha (de trägi au suscht zum weg gah viel) und denn roti schueh und roti rose im struss, so isches zumindest planet.
@diadem: ich ha immer gseit dasi eis wett. han jetzt eis kauft bi etsy, isch aber ganz es fiins, wett nöd so öpis chronehafts.
@schleier: ich wird keine ha. findes ide chile mega schn, oder wenns eifach zu eim passt. ich wird aber nur standesamtlich hürate (defür im schloss ) und deshalb wird ich sicher keine ha. wett aber nöd säge dass ich schleier ufem standesamt tabou finde, absolut nöd. wems gfallt sölls träge!!
@ballön: das überlahni mine TZ. wür mi freue wenns sis würded mache, aber ich wett nöd alles vorgä. wases uf jede fall am abig ide dunkelheit wird gä, sind skylaterne. die hani au scho alli dhieme. han roti und wiessi (eusi farbe). händ pro 2 persone eini. muesch ja immer s'zweite sie zum eini ablah. das wird uuuuuuuuu schön. döf eifach nöd regne, suscht chammer sie nöd stiege la.

so, falls i es thema usglah han, denn sorry, aber es isch wiederemal sehr viel gsie zum nahläse!!
wünsch eu allne en schöne abig!!

heyy nemoo
so lustig :) ha au vorka roti schuhe und roti rose im brutstruss ^^ und beidi hürotet am gliche tag und beidi imene Schloss xD hehe

28.08.12 18:10
isa.bella77 

Re: Bräute 2013

ich het ebe gern in de Kirche gheirate, aber darf nüme. ich bin au nid religiös. aber ich glaube a de da obe. kompliziert ge...

28.08.12 18:10
valey 

Re: Bräute 2013

Bella,
mega schön d Karte :) au de spruch mega schöön :D

28.08.12 18:17
Daninici10

nicht registriert

Re: Bräute 2013

@Bella: schöne spruch. Da isch guet wenn mer a öpis glaubt. Da chamer schliesslich au ohni religiös zsi

28.08.12 18:20
Nemo 

Re: Bräute 2013

@bella: nei, gar nöd kompliziert, ich finds super!!
@valey: ja eh, sich ja voll cool!!

28.08.12 19:40
Lula 

Re: Bräute 2013

@bella: Wow, schöni Kärtli... So öbis chönti i mir ebe ou vorstelle

28.08.12 19:42
isa.bella77 

Re: Bräute 2013

lula, sie sind imfall nid so schwierig zum mache. eifacher als ich dänkt han.

 1 .. 297 .. 591 592 593 594 595 .. 2176 .. 3757
einfach   schaffe   Hochzit   irgendwie   eigentlich   richtig   himbeer   eigentli   wirklich   bearbeitet   Problem   Zuletzt   Kollegin   vorallem   langsam   Zeremonie   natürlich   schnell   natürli   gspannt