| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 298 .. 594 595 596 597 598 .. 2178 .. 3757
29.08.12 10:26
Daninici10

nicht registriert

Re: Bräute 2013

Gsehnd herzig us Reebee

I tue s diadem wie es krönli ufsetze und mit paar haar vo de site festmache. also so isch mal mini idee.
mal luegs was min coiffeur meint

29.08.12 10:41
CoRa 

Re: Bräute 2013

Guten Morgen ihr lieben!

Das esch jo wohl en Witz oder ?
32 SITE?!!!!
Mein Gott, besi das aues gläse ka ha!

auso:

Ha no en tolli Idee gfunde faus öpper no wett STD chartene verschicke- fenges mega witzig!

http://www.stylemepretty.com/2012/08/26/...on-invitations/


@Hamburg, esch super gsi, ha im Basetlade "idee" mol Euro 200.- lo legge (för das woni kauft ha extrem günstig!)! Jetzt chani de met em bastel afo :-P sobaud i öppis ha ladi es föteli ufe!

@ weddingplanner, ha mini au am friti becho, muenne de mol gnäuer unter d'lipe ne, be lieder noni derzue cho...

@Snet, tut mir leid wegen deiner misslungenen brautkleid anprobe!
bin jedoch davon überzeugt, dass wenn du nächstes mal zur anrobe gehst bestimmt was passendes finden wirst!
Habe noch von keiner braut gehört welche mit dem kleid am ende nicht zufrieden war!

@himbeer,gratulierter nochträglech no härzlech zum 30igscht!

@Lus, das mit em probeässe dönt jo der hammer, bis wenn möiternech entscheide?

@ daninici, wie hesch gschlofe in neue heim- du weisch der erst traum esch wichtig!
dis standesamtchleid esch jo der hammer! gseht au ohni höchischue wunderschön us!

@jamira, wow mega schöni HochzitsHP heit der, starte üses HP-Projekt im Mitti Septämber de...
@ brauttreff: ,wäri uf allfäll derbi wenns mir geit. wo esch mer glich- ha es GA.

@job, schaffe binere privatbank in züri im backoffice...

@ Valeria, hetsech das met dim Schatz jetzt klärt? Het nachmene deftige stritt tönt :-(
Hesch no met ehm chönne rede? beträffend dim foti wo igscheckt hesch- be jo gspannt!

@ Schminke, mini kollegin het d'visagistine schuel gmacht und werd mis mami, mini schimu, mini trauzügin und mini schögerin schminke :-)
Esch eres hochzitsgschänk :-)))

@ bella, dini iladig esch jo mega schön! gseht supi us!

@ valey & Nemo, wunderschöni diadem händ ir 2i

@ lus, es funky hochzit hesch do ka :-P

@ Zukunft und Baby, gester beni wo Hamburg hei cho. Bi Schatz esch so en rechtige "sicherheitsfreak".. är rächnet emmer aues schön us wenn mer üs es Hus chönd leiste etc... (het es excelfile porgrammiert, wonner aues cha i e) so, üses projekt Traumhaus chömmer afangs Januar starte , fröie mi mega! De heter de no grad gseit und projekt baby startemer diräkt nachem hochzit! Uiii, be grad bez überrumpelt gsi....

29.08.12 10:48
Lus

nicht registriert

Re: Bräute 2013

@CoRA
wägem Probeässe: Das isch ds erste Restaurant gsi womer si ga aluege und es blibt gloub ou z einzige I chamer sehr guet vorsteue dete z fiire, s het mer sehr gfaue und d lüt si super. Und bezahlbar isches ou no Ändi August chöme die nöie Date für d Ziviltrauige use fürs 2013, de chöimer prov. ds Restaurant reserviere. Definitiv isches de erscht ca. im Februar möglech, da ig erscht 6 Monet vor dr Trauig defintiv cha ds Zivilstandsamt reserviere.
Ässensvorschleg heisi super: salat, suppe, 3erlei Filet mit Gemüse und zB Kroketten und Dessert (wir nehmen eine HZ-Torte von dort) kostet pro person 65.--. Finde ich absolut bezahlbar

wäge de Tröim: i bi würklech froh und es isch nume e troum gsi... phuuuuu

29.08.12 10:48
valey 

Re: Bräute 2013

Hi Cora :)

so herzig *Projekt Baby* :))

und hammer cooli idee med de Ballöön :D
weis gar ned wo mer do chönnt Ballön bedrucke loh med so schöni Schrifte

und was isch wenn eine z fest ufblosed und kapott goht? :( sniff

29.08.12 10:48
Daninici10

nicht registriert

Re: Bräute 2013

@CoRa: merci vielmal
mir dörfed erst am fritig döt schlofe. sind no paar sache nöd ferig. mir händ eifach scho agfange möbel ine stelle. das w-end wird de rest gmacht.
säg dir denn wie i gschlofe ha und was i träumt ha. sofern is denn no weiss am morge

cool die std kartene

din schatz hets ja voll im griff mit plane

29.08.12 10:56
himbeer 

Re: Bräute 2013

hallo ihr

mir sind gester mal en fotografekandidat go aluege und es gseht sehr guet us. min schatz hät s erst mal es richtigs hochzitsalbum i de händ gha und isch begeistered gsi... haha. wahrschinli nämed mer jetz glich es paket inkl. album :-)

usserdem händ mer denn no beschlosse das mer ziviltrauig glich en tag vorher mached zum de stress reduziere. denn händ mer au meh ziit zum föteli mache und so. zivil wär also im idealfall am 13.9.2013... wird wohl au chli en run geh uf das datum, was meined ihr?

29.08.12 10:59
valey 

Re: Bräute 2013

Hey Himbeer
Freitag der 13 :) soo cool :D

findi es schöns Datum muesch eifach du wüsse
für mich wär das mega stressig en tag vor de kirchlich trauuig no zivil
guet mached ehr nur was chlises am Zivil?

29.08.12 11:00
isa.bella77 

Re: Bräute 2013

ja himbeeri am tag woner de termin chönd mache, würd ich früeh ufstah...

29.08.12 11:01
isa.bella77 

Re: Bräute 2013

valey jetzt wos seisch. min schatz het au amene fritag de 13te welle heirate, aber s nägschte jahr het nume eine. und bis im sept hani nüme welle warte..

29.08.12 11:02
himbeer 

Re: Bräute 2013

ah ja stimmt, es isch en freitag der 13... haha :-)

ah nei valey, zerst hetted mer ebe zivil, freii trauig und fest sogar am gliche tag gha, alles am samstig. es isch also sehr weniger stressig wenn mers ein tag vorher mached. es git nur öpis gaaanz chlises... unterschribe, esse, fertig. wahrschinli au nur zvierte.

@bella: jaaaaa das ha mer au vorgno... uiuiui
guet fritig de 13, vilicht gits au viel wo das nöd wänd.

 1 .. 298 .. 594 595 596 597 598 .. 2178 .. 3757
Problem   Hochzit   natürlich   langsam   richtig   Zeremonie   natürli   eigentli   eigentlich   schnell   vorallem   irgendwie   wirklich   schaffe   himbeer   gspannt   Zuletzt   bearbeitet   einfach   Kollegin