| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 300 .. 598 599 600 601 602 .. 2180 .. 3757
29.08.12 14:17
Reebee 

Re: Bräute 2013

@mona
cooli idee mit em motto :) das cha mer sicher sehr guet umsetze :)

@baby
nei, keis projekt baby plant. im gegeteil, ich versueche nach de hochziit möglichscht nonig gad schwanger z'werde

mir isch hüt no was dur de chopf... wie isch das eigetli bi eu mit de finanze? legged ihr euri konti zeme oder bhaltet jede sis konto so wie bisher (falls ihrs nonig zemegleit hend?)
min schatz und ich hend eus bitz gfraget... ich würds eigetli gern wiiterhin getrennt ha irgendwie. oder isch das doof?

29.08.12 14:19
CoRa 

Re: Bräute 2013

@ Lus, jo das esch so, merhei nöchst johr folgendi "projekt" offe:
12 & 17 August projekt Hochzit
Mitti Septämber Projekt Betriebsökonom abschliessen (är)
Ab ändi Septämber Projekt Flitterwuche und Hochzitsfir in Brasilie
Ab Januar 14 Projekt Hus...
Uff das geht öppis!
Cool, weisch wie wenns grad ir hochzitsnacht wör ischoh!

Wäge däm döimer s'gmeinsame Projekt Baby- evtl. glich no es haubsjohr oder so usestüdele (wenns de grad ischloht?!)
Ha grad letscht zischti mini letschti pille go- fertig met däm züg!

@ Mona, esch en cooli idee, beträffend ticket hets im internet meh aus gnue uswahl!
Wör eifach met änglische begriff suche, de hesch vell me uswahl!

http://www.google.ch/search?hl=de&q=...DDqjQ4QSDq4GADg

http://www.google.ch/search?hl=de&q=...vMKSg4gTjoYGICg

gaaanz cool fendi d'snooz büchsli

29.08.12 14:24
Mona83 

Re: Bräute 2013

@schmätterling: da chumi aber gärn druf zrugg. :-)

haha snet das isch cool mit dä velos im wasser. :-) müänd ihr unbedingt machä. :-)

dankä vielmal CoRa!! :-) oh das wär mini traumhochziit ufem is, und grad s isstadion als location. :-) laht sich aber leider schlächt umsetzä. janu mir händ au ä cooli location jetzt :-)

29.08.12 14:25
Daninici10

nicht registriert

Re: Bräute 2013

@snet: oh danke die sind ja cool

@schmetterling: i ha vor demnächst mal mis chleid zbsueche und mit de schueh und clutch azprobiere. mach denn selbstverständlich e foti

29.08.12 14:30
Lula 

Re: Bräute 2013

@Reebee: Mir hei eigentli trennti Kontis, wärde aber irgendwenn es gmeinsams Huushaltskonto mache, u im Moment zahlt haut eifach wär gad Gäld drbi het, oder schneller isch... Aso irgendwie glich zämä...

29.08.12 14:31
valey 

Re: Bräute 2013

hihi aso med dem Ishockey findi echt cool :D

weg de finanze
aso jede bhaltet sis eigene konto
mer hend eifach eis sparkonto zeme gmacht, wo mer jez au für HZ bruched und so

29.08.12 14:36
Lus

nicht registriert

Re: Bräute 2013

hei froue, was meineter zu dere offerte vome resti fürs apero (kaltes buffet)?
s tönt sehr richhaltig.... aber glich, ds getränk chunnt ja ou no derzue


KALTES BUFFET/Apero

Schinken, Aufschnitt,
Salami, Speck,
Rohschinken mit Melonen
Bündnerfleisch
Gemüsestengeli mit 2 Saucen
Käseplatten
Käsechüechli, Schinkengipfeli,
Minipizzas etc.
Früchteteller (Saisonal)
Garnituren
Tomaten, Eier, Spargeln,
Zwiebeln, Gurken, Maiskolben etc.
Züpfe und Brot

Pro Person Fr. 22.00
ohne Gebäck Fr. 20.00

29.08.12 14:36
CoRa 

Re: Bräute 2013

@ reebee , wäge de finanzen, meinsch jetzt fürs hochzit oder nachär allgemein?

29.08.12 14:40
Lus

nicht registriert

Re: Bräute 2013

@finanze
mi gg und i hei je es lohn- und es sparkonto sowie es süle 3 a konto
zuesätzlech heimer itze no es zinskonto für d hypothek womer e art wie mieti drufzahle und es liegeschaftskonto womer regumässig e betrag für dr unterhalt und näbechöschte vom hus drufzahle
mir maches aber ou so das jede chli aues zaut.. dete wos gäud het wird zaut.. :-) heimer eigentlech scho immer so gha, i bi nid so dr fan vo strickter trennig... ou wenn das natürlech korräkter wär...
nachem hz wärde mer sicher nume no eis lohnkonto füehre :-)

29.08.12 14:41
Mona83 

Re: Bräute 2013

@reebee: also ich han scho immer gseit wän beid verdiänät weti nöd zämäleggä. sust regsch di nur uf wän är euers gäld für öpis brucht wo i dinä augä sinnlos isch. oder dä ma regt sich uf will mir frauä scho wieder äs paar stiefeli gkauft händ. hihi

mir händ sit mer zämäzogä sind äs hushaltskonto. da düämär eifach gäld druf fürs ässä und d miäti. gaht immer so in etwa uf. und ufs hochziit hämmer äs sparkonto gmacht und mitlerwilä hämmer gmerkt wow mä händ scho rächt viel druf. vilicht lömer nach dä hochziit dä duruftrag grad so witerlaufä, dän chömer für öpis anders sparä. :-) merksch irgendwiä scho z zweitä chunsch witer als äläi. :-)

 1 .. 300 .. 598 599 600 601 602 .. 2180 .. 3757
Hochzit   natürli   himbeer   irgendwie   natürlich   gspannt   wirklich   eigentli   bearbeitet   schaffe   Problem   richtig   langsam   eigentlich   schnell   Zuletzt   vorallem   Kollegin   einfach   Zeremonie