| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 301 .. 600 601 602 603 604 .. 2181 .. 3757
29.08.12 15:39
CoRa 

Re: Bräute 2013

@ finanzen

Mer händ beid je 1s sparkonto, beid es säule 3a, und no 1 gmeinsamgs konto.
Mer hei sitmer verlobt sämmelgleit. beträffend finanze macht mi GG alles- är esch döte de crack....

29.08.12 15:44
Lula 

Re: Bräute 2013

@Lus: Tönt doch guet öichi Uswahl, isch eifach Frag ob dr di 2 Franke nit wotsch spare, wüu meinsch es brucht bi dere Uswahl no Gebäck?

@Finanzen: Aso dr ganz Büro kramm mache scho ig, aber ebe, Kontis füehere mr eigentli getrennt...

29.08.12 15:53
Lus

nicht registriert

Re: Bräute 2013

@lula
Meine si mit Gebäck äch nüssli + co?
oder si da d schinkegipfeli etc. gmeint? cha zwar fasch nid si :-) Mi dünkt ds agebot super, nume isch ds restaurant nid grad ar toplag :-) naja hei ja no es wili zyt

29.08.12 16:02
himbeer 

Re: Bräute 2013

mir händ jetz jede sini kontene und denn es gemeinsams hushalts konto und es gemeinsams sparkonto. ich find das guet und würd das solang beid ihres ikomme händ gern so bhalte. er zahlt jetz scho meh uf beidi gemeinsame konte i will er au viel meh verdient als ich... aber kei ahnig, über das händ mer nonig gredt.

also ich ha jetz no ufes anders standesamt aglüte wo mer scho i 2 wuche chönnted alüte wägem termin. das machi denn. wenns klappt, isch guet, susch händ mer denn 6 mönet später namal e chance in züri.

29.08.12 16:25
valey 

Re: Bräute 2013

ja i fends no guet wenn me gmeinsams konto hed..
aber au no jewils eis alleige, so lohnkonto od so...

:)


mädels, ha no en anderi frog...
Chile Deko?? was macheder???

ich hed ebe mega gern so wissi schlaufe und denn rosa lilie oder wissi

aber de buemestruss weli rot/wiss

mues das alles zeme passe?? spelts kei rolle wenis so würd mache??

29.08.12 16:31
Daninici10

nicht registriert

Re: Bräute 2013

@Valey: also i find nöd das zwingend alles i de gliche farbe und so mue si.
Da chasch ruhig so mache

29.08.12 16:33
valey 

Re: Bräute 2013

i fende ebe lilie hend so en schöne Duft :) wett das die ganz chile duftet hihihihi :D

29.08.12 16:35
jamira

nicht registriert

Re: Bräute 2013

also mir hends so gmacht
das beid löhn uf eis konto gönd und vo det werde drechnige zahlt und mieti dengehts es hushaltskonti wo e betrag druf chunt und jede hcund sackgeld über e betrag und das wo fürogbliebt düemer us sitze so chunt recht schnell veel geld druf!!und jede het im monet sis geld wo er glich selber chan verwalte und bruche:-)))))

29.08.12 16:46
Nemo 

Re: Bräute 2013

saluti zäme!
so, fetti schuel....
@blüemli: ich finde du chasch das sehr guet so mache valy. und wenn du roas häsch und nacher rot im struss stört das gar nöd
@finanze: mir händ beid eusi lohn und sparkonti und je 3. süülene. denn hämmer zäme es hushaltskonto für mieti, ässe usw...
jetzt hämmer sitem märz es HZ Konto wommer immer geld überwiesed. jede monät en fixe betrag und wenn endi monät öpis vorig bliebt uf eusne lohnkonti, denn gaht das au no deht druf. eusi sparkonti sind momentan chli igfrore, defür tüemer s'geld ja fürs HZ spare.
nacher werdemers so biebhalte. jede hät sis konto und chan so mit dem geld mache was er wot. s'hz konto lömmer wieter laufe so quasi als gmeinsams sparkonto...schliesslich wämmer ja au mal euse traum vom eigetum realisiere....aber de isch no wiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiit weg
@apéro: ich find das agebot schwer ok. mir händ vo eussem caterer bim schloss obe mehreri apéro agebot. ir chönd d'sache einzeln ha (das werdemer sicher nöd mache) oder mir chönd us verschiedene apéropauschale uswähle. es hät ital. apero, mexicanische apero, mediterane usw... alli sind mit mineral, o saft und entweder prosecco oder wiesswie, je nach apero art. d'priese beweged sich zwüsched 28 und 65 franke pro person... je nach dem welä das mer nämed, das wüssemer aber noni. mir händ mal grob für de apéro für 130 lüt 6500 franke grächnet. mal luege....
grüessli und en schöne abig!!
nemo

29.08.12 16:52
Nemo 

Re: Bräute 2013

hey chicas!
endlich en schritt i di richtig richtig!!!!!!

http://www.20min.ch/schweiz/news/story/B...haffen-24720914

 1 .. 301 .. 600 601 602 603 604 .. 2181 .. 3757
Problem   natürlich   vorallem   schaffe   Zuletzt   einfach   eigentli   richtig   Zeremonie   eigentlich   Hochzit   irgendwie   gspannt   wirklich   Kollegin   schnell   natürli   bearbeitet   himbeer   langsam